LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tegengas incassobureaus en gerechtsdeurwaarders

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Leitz
Berichten: 29
Lid geworden op: 05 okt 2005 13:27

Re: Tegengas incassobureaus en gerechtsdeurwaarders

Ongelezen bericht door Leitz »

Dat lijkt mij ook mark100

peterm
Berichten: 75
Lid geworden op: 18 okt 2005 08:36

Re: Tegengas incassobureaus en gerechtsdeurwaarders

Ongelezen bericht door peterm »

De kleine middenstand gaat niet kapot vanwege wanbetalers. De middenstand voert zaken vaak op persoonlijk vlak en kennen de meeste afnemers persoonlijk. Meer door mismanagement en geen verstand hebben van bedrijfsvoering en kennis van zaken. Ook zelfverrijking is 1 van de oorzaken van (onnodig) failliet gaan.
Ga eens kijken op de paginaas van de zaak, craydon, int. jus. etc. Bedenk daarnaast dat als een kleinbedrijf een omzet kwijtraakt van 1000 euro ze het drie- of viervoudige om moeten zetten om het verlies te compenseren. Het mismanagement ligt vaak op het vlak van "te zacht optreden tegen debiteuren" het zijn immers klanten die men niet graag kwijt raakt. De juiste management instelling zou moeten zijn: aan slechte betalers niets leveren enkel cash. en bij trage betaling direct de deurwaarder of incassoburo inschakelen. geen genoegen nemen met "niet gedekte" incassomachtigingen en andere trukjes die gebruikt worden om betaling te ontlopen

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Tegengas incassobureaus en gerechtsdeurwaarders

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Bedenk daarnaast dat als een kleinbedrijf een omzet kwijtraakt van 1000 euro ze het drie- of viervoudige om moeten zetten om het verlies te compenseren.
Als zelfstandig ondernemer moet ik jou hier gelijk in geven en ook de manier waarop je het ditmaal verwoord staat mij wel aan maar kom aub niet met van die cowboy verhalen want daarmee doe je de zaak geen goed.

peterm
Berichten: 75
Lid geworden op: 18 okt 2005 08:36

Re: Tegengas incassobureaus en gerechtsdeurwaarders

Ongelezen bericht door peterm »

vosje, het bed moet soms wel eens flink opgeschut worden om het kaf van het koren te scheiden. mea culpa in practis lectori""
Laatst gewijzigd door peterm op 31 okt 2005 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Tegengas incassobureaus en gerechtsdeurwaarders

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Amen :lol: :lol: :lol: :lol:

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Tegengas incassobureaus en gerechtsdeurwaarders

Ongelezen bericht door Jonjo »

Reintje als dit je overkomt als kleine zelfstandige is dat meer dan behoorlijk lullig. Maar huurt U dan zo'n figuur als petertjem in? Dan heb ik ook mijn bedenkingen. Hij lag tenslotte met zijn geïnde 62000 euro's in een warm land allemaal in, mijn ogen, foute dingen te doen. Zie andere topic. Hij is nu op de terugweg naar ons land maar beloof me EEN ding, geen petertje he?

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Tegengas incassobureaus en gerechtsdeurwaarders

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Nee zulke figuren hoeven wij niet trouwens wij zijn hiervoor verzekert en peterm doet zich heel anders voor dan hij is, let maar eens op zijn postings

L. Affûteur
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 jun 2005 23:59

Re: Tegengas incassobureaus en gerechtsdeurwaarders

Ongelezen bericht door L. Affûteur »

Gelet op de inhoudelijkheid van de bijdragen van "peterm" moet ik ook concluderen dat de bedoelde persoon meer kennis heeft van de materie dan in eerste instantie door de forumleden verondersteld werd.

Bij jonjo blijf ik echter mijn twijfels houden, gelet op zijn raaskallende en onsamenhangende reacties toen peterm zijn -jonjo's- cv op dit forum dreigde te plaatsen.

Het leek veel op een spontaan orgasme van jonjo toen peterm zijn -jonjo's- sm-capriolen openbaar maakte.

Overigens was het best leuk om te volgen hoeveel forumleden in het aas beten dat peterm uitgooide.

mark100
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 okt 2005 07:51

Re: Tegengas incassobureaus en gerechtsdeurwaarders

Ongelezen bericht door mark100 »

Overigens was het best leuk om te volgen hoeveel forumleden in het aas beten dat peterm uitgooide.
Minder leuk is dat mensen hier komen met een serieus probleem het gevoel kregen niet serieus te worden genomen en daarna weg blijven.
Of na het lezen ervan wegblijven.

m.vr.grt,
Mark

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Tegengas incassobureaus en gerechtsdeurwaarders

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Het leek veel op een spontaan orgasme van jonjo toen peterm zijn -jonjo's- sm-capriolen openbaar maakte.
Peterm maakte niets openbaar ,kon niets openbaar maken maar dreigde alleen maar en zette hier dingen neer die iedereen kon weten of gissen.
En wakker schudden wat bedoel je daarmee en wat denk je hiermee bereikt te hebben behalve dat je dan zelf de grootste lol zult hebben gehad :?:

Gesloten