LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoge temperaturen / Gebrekkige ventilatie

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
BlackTooth
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2005 11:17

Hoge temperaturen / Gebrekkige ventilatie

Ongelezen bericht door BlackTooth »

Ik heb een kamer in een groot studentenhuis. Mijn kamer is 13m2 en kent 1 groot raam, waarvan slechts het bovenste deel een klapraampje is. De zon staat praktisch de hele dag op het raam en je raadt het al: het wordt warm.
Nu is een beetje hitte niet gek in de zomer, maar het is hier werkelijkwaar bizar heet (heb helaas geen thermometer). Hoewel de luxaflex dag en nacht dicht zitten om ook maar het kleinste zonnestraaltje buiten te houden, is het onmogelijk om het hier enigszins leefbaar te houden... ook 's nachts koelt het nauwelijks af.

Nu wil ik graag weten of er wettelijke ventilatienormen of maximum temperaturen o.i.d. zijn. Met de huidige mogelijkheden, kan ik namelijk niet voorkomen dat ik in een sauna woon.

jer
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 okt 2005 15:58

Re: Hoge temperaturen / Gebrekkige ventilatie

Ongelezen bericht door jer »

heeft u de luxaflex soms ver van het glas gemonteerd? Dan is dit het euvel. warmte-ophoping in deze luchtkolom dat verwarmd wordt. en door dubbel glas (stilstaande lucht isoleerd dit weer opnieuw).info: www.lamelcleaning.nl

Gesloten