LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kookplaat
kookplaat
Goededag,
Wij zitten met een heel groot probleem, vorige maand keuken geleverd gekregen en binnen 5 dagen alles gecontroleerd(gaan hem zelf plaatsen) nu geplaatst en toch nog een kras op de keramische kookplaat. hele diepe kras zoals ook in 2 kast deurtjes zaten, dit wordt wel naar behoren opgelost. Alleen van de keramische plaat willen ze niet oplossen!!!! ons eige probleem zeggen ze......... k denk wel dat ze in hun gelijk staan maar wie weet is er iemand die mij kan overtuigen dat ik toch nog ergens recht op heb................................
alvast bedankt voor de goed onderbouwde reacties!!
Wij zitten met een heel groot probleem, vorige maand keuken geleverd gekregen en binnen 5 dagen alles gecontroleerd(gaan hem zelf plaatsen) nu geplaatst en toch nog een kras op de keramische kookplaat. hele diepe kras zoals ook in 2 kast deurtjes zaten, dit wordt wel naar behoren opgelost. Alleen van de keramische plaat willen ze niet oplossen!!!! ons eige probleem zeggen ze......... k denk wel dat ze in hun gelijk staan maar wie weet is er iemand die mij kan overtuigen dat ik toch nog ergens recht op heb................................
alvast bedankt voor de goed onderbouwde reacties!!
Re: kookplaat
Weet niet welk merk het is ?? Maar bel dan eens met de afdeling consumentenbelang, wellicht dat deze de goede naam ( Als ze dat hebben ) hoog willen houden.
Nieuwe glasplaat is vrijwel net zo duur als een gehele nieuwe plaat.
Onorthodoxe oplossing verwijdert op straffe van premieverhoging
Nieuwe glasplaat is vrijwel net zo duur als een gehele nieuwe plaat.
Onorthodoxe oplossing verwijdert op straffe van premieverhoging
Laatst gewijzigd door Scara op 31 okt 2005 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Je hebt een onderzoeksplicht om geleverde goederen te controleren op mogelijke transportschade.
Uiteraard kan je niet te lang wachten met melden schade.
Spijtig dat je niet direct beter hebt gekeken.
Gelukkig heb ik geen glasverzekering, hoef ik niet mee te betalen aan praktijken zoals door Scara voorgesteld
Uiteraard kan je niet te lang wachten met melden schade.
Spijtig dat je niet direct beter hebt gekeken.
Gelukkig heb ik geen glasverzekering, hoef ik niet mee te betalen aan praktijken zoals door Scara voorgesteld
[/quote]Gelukkig heb ik geen glasverzekering, hoef ik niet mee te betalen aan praktijken zoals door Scara voorgesteld
Was ook niet netjes
Let op: transportschade dient altijd binnen 48 uur bij leverancier te worden gemeld!
tis een siemens plaat, er komt volgende week iemand kijken van siemens.
Ik ben benieuwd of Siemens deze kosten op zich neemt.
S.
S.
en toch vind ik het vreemd dat je keukenleverancier niet meer voor je kan of wil betekenen. Uiteraard staat hij in zijn recht..Maar toch. lekker makkelijk... de bekijkdagen zijn voorbij en klaar ben je dus met je klant... hij doet vast wel meer zaken met siemens en kan vast wel het een en ander met hen overleggen voor jullie......ik zou er toch nog maar even naar vragen, het is toch niet zo dat als je eenmaal betaald hebt en je kijkdagen zijn voorbij dat je leverancier niets meer voor je hoeft te doen???
Laatst gewijzigd door Pfffff op 02 nov 2007 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
we wachten nu af wat de monteur van siemens ervan gaat zeggen a.s. donderdag....................