LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe keuken en laminaatvloer.

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
ether46
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 aug 2005 20:55

Nieuwe keuken en laminaatvloer.

Ongelezen bericht door ether46 »

Ik heb onlangs een nieuwe keuken gekocht en misschien kunnen jullie me helpen. In de nieuwe keuken wordt de wasmachine weggewerkt in een keukenkastje van 70 cm. breed (werkblad wordt 75 cm diep).
Hoe kan ik nu het beste de laminaat plaatsen? Ik wil onder de wasmachine de laminaat van tevoren laten plaatsen ( een Miele wasmachine til je niet zomaar even op), maar ik heb geen benul hoe de vloer het beste geplaatst kan worden? Naast de wasmachine komt een hogere kast t.b.v. de ijskast en de oven. Is het verstandig om de vloer onder de wasmachine het eerste te plaatsen en de rest van de vloer na het monteren van de keuken, hebben jullie tips??? Bij voorbaat dank.

ReVolpe
Berichten: 38
Lid geworden op: 08 okt 2005 08:53

Re: Nieuwe keuken en laminaatvloer.

Ongelezen bericht door ReVolpe »

Ik zou gewoon onder de gehele keuken laminaat leggen. Dit kost uiteraard wel wat meer, maar je loopt niet het risico dat je laminaat je stelpoten wegdrukt zoals in een eerder topic genoemd staat.
Je keukenplint kan dan meteen mooi gemonteerd worden, en mocht je erbij moeten zijn ook weer makkelijk worden verwijderd.

Gesloten