LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] leaseverlosser

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Genderen

leaseverlosser

Ongelezen bericht door Genderen »

Beste mensen, kijk eens naar de foto op http://www.leaseverlosser.nl/ ik ben namelijk beniewd of u die leasevelosser ook zo'n gladjanus vindt. Ik vind het echt een hele gladde aal echt zo'n type dat langs de deuren gaat wat vindt u?

empie

Re: leaseverlosser

Ongelezen bericht door empie »

beniewd of u die leasevelosser

VAN GENDEREN,ik heb even naar de foto gekeken, ik zou niet weten wat daar mis mee is.
Heeft u toevallig ook een foto van uzelf, dan kan ik vergelijken, op welke foto de gladjanus staat :!:
En let een beetje op uw tikfouten :!: :oops:

andre26

Ongelezen bericht door andre26 »

is zie geen adres en tel op die website.

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

tellen kunnen ze daar ook niet

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Ik vind het echt een hele gladde aal echt zo'n type dat langs de deuren gaat wat vindt u?
Lijkt een beetje op jou maar ziet er 'veel beter' en 'betrouwbaarder' uit! :idea:

J.L. v. N.

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

Wat een keurige heer, die leaseverlosser, die ziet er tenminste veel betrouwbaarder uit dan die boeven van Legio Lease die ons indertijd besodemieterden. Om nog maar niet te spreken van het tuig dat hier het forum verziekt.

andre26

Ongelezen bericht door andre26 »

na de uitzending van trosradar komt leaseverlosser bij mij betrouwbaar en profesineel over.

wreker

Ongelezen bericht door wreker »

Genderen

Beste mensen, kijk eens naar de foto op http://www.leaseverlosser.nl/ ik ben namelijk beniewd of u die leasevelosser ook zo'n gladjanus vindt. Ik vind het echt een hele gladde aal echt zo'n type dat langs de deuren gaat wat vindt u?
Welnee Gender, ik denk niet dat zo'n betrouwbaar integer persoon als "een aal langs de deuren" gaat.

Waarschijnlijk speelt uw alzheimer u parten, en verwart u deze persoon bijvoorbeeld met een Fortis(VSB) financieel adviseur, die door middel van scharensliep praktijken (cold calling) zijn klanten met Groeivermogen producten oplicht. :roll:

Gesloten