LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPROEP! WIE KENT WORK@HOME BUSINESS SYSTEM??

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
texmex

OPROEP! WIE KENT WORK@HOME BUSINESS SYSTEM??

Ongelezen bericht door texmex »

www.easyatwork.nl

M'n vriendin loopt al een tijdje met het idee om een bedrijfje voor zichzelf te beginnen, werken vanuit huis, en nu kwam ze dit tegen op internet. Inmiddels heeft ze een informatiepakket gekregen en tevens een uitnodiging voor een gesprek hoe dit bedrijf te werk gaat. Maar omdat ik me heel bewust ben van alle oplichters etc. en haar wil behoeden voor financiele ellende enzo.. wil ik graag in contact komen en reacties horen van mensen die dit bedrijf kennen en mij er meer over kunnen vertellen.. graag reacties.

Groetjes,
Jolanda

Maarschalk

Re: OPROEP! WIE KENT WORK@HOME BUSINESS SYSTEM??

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Verbazingwekkend.
Een hele website over wordt rijk, begin je eigen bedrijf, wat statistiekjes, maar nergens wordt gezegd wat je nu precies moet gaan doen.
Wat staat er in het info pakket?
Momenteel gaan bij mij al alle bellen rinkelen.

texmex

HOI MAARSCHALK!

JA, in het infopakket staat: U leert hoe u per direct uw maandinkomen kunt verhogen, hoe u bestaande schulden kunt verminderen en aflossen, hoe u door parttime te werken een financieel fort kunt gaan bouwen om u en uw gezin een steeds terugkomend inkomen kunt creeren. Er zit een cd-rom bij om via nieuwe regels een succesvol ondernemingsplan te gaan gebruiken etc.etc. Die cdrom duurt 2 uur en hebben we nog niet gezien. M'n vriendin wil open naar die bijeenkomst gaan, die morgenavond in een hotel in Nieuwegein is, ik ga mee want ik
ben bang dat het een oplichtersbende of een stelletje brainwashers zijn. Je weet het nooit.

texmex

Het zou trouwens gaan om verkoop van produkten die te maken hebben met uiterlijke verzorging en gezondheid. Ik weet niet of je zelf eerst met een geldinleg zou moeten komen helaas. Dat horen we op die bijeenkomst.

Zijn er mensen die met dit bedrijf te maken hebben gehad, en die hun
ervaringen willen delen? Anders neem ik niet eens de moeite om helemaal naar Nieuwegein te gaan voor niets.

Maarschalk

texmex, zelfs in het infopakket blijven ze vaag zoals ik nu lees.
Wekt dat veel vertrouwen bij jou? Bij mij niet. Als het allemaal zo geweldig is, waarom moet je dan steeds weer trekken om nieuwe info te krijgen.

Als je naar die bijeenkomst gaat, teken niets, helemaal niets maar eis en neem een maand bedenktijd. Eis om niet door hun gestoord te worden in die tijd en neem daarna pas een beslissing.

Het klinkt als mlm.
Laatst gewijzigd door Maarschalk op 01 nov 2005 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.

texmex

Ben net nieuw hier Maarschalk, wat betekent mlm?

En ik teken zeker niets, ik vertrouw het nu al niet.

Maarschalk

mlm is multi level marketing. Worden vaak ook piramidespelen genoemd alhoewel de eerste bij wet niet verboden zijn.
Doch in mijn optiek is het verschil vaak moeilijk te achterhalen is.

texmex

kun je me in het kort vertellen wat dat betekent, multi level marketing?
die pyramidespellen is natuurlijk ook een soort van afzetterij? ik heb hier nog niet zo veel kaas van gegeten. Maar als het een spel is, dan is het al ellende volgens mij.

Suncity

Ongelezen bericht door Suncity »

Hoi Texmex,

Ja, ik ken het systeem. Het is van Herbalife (gezondheid en voeding) en is inderdaad een netwerkmarketing oftewel mlm systeem. IK werk er zelf ook mee.
Een fantastische business opportunity om parttime vanuit huis te starten en uiteindelijk een bedrijf op te zetten. Het gaat niet altijd over rozen maar als je bereid bent om hard te werken en trainingen te volgen kun je er heel wat voor terugkrijgen.
Of je moet investeren?, Ja, is toch logisch als je een eigen bedrijf start!
Hoeveel dat is, hangt af van de hoeveelheid tijd die je erin gaat stoppen en wat de doel van je vriendin is. voor meer info hierover zou ik contact opnemen met degene die jullie een infopakket heeft toegestuurd.
Maar goed, je hebt verschillende meningen hierover gehoord. Ik zou je adviseren om gewoon naar de presentatie te gaan in nieuwegein en zélf beslissen wat je ermee wilt gaan doen.
Entree is natuurlijk gratis, je zit nergens aan vast. Het is puur informatief!

Succes met je beslissing!

texmex

zijn er meer mensen die dit systeem kennen en ervaring met
het bedrijf achter easyatwork.nl hebben? En Suncity, doe je dit nog steeds nu en hoe is het jou verlopen dan?

Suncity

En Suncity, doe je dit nog steeds nu en hoe is het jou verlopen dan?
Ik ben 5 jaar geleden begonnen met herbalife. In eerste instantie wilde ik puur een bijverdiensten, maar in de afgelopen paar maanden heb ik besloten om mijn bijverdiensten te gaan uitbreiden. Ik ben nu bezig met het opstarten van een bedrijf.
In de eerste paar maanden verdiende ik tussen de 150 en 400 euro bij. Inmiddels zitten mijn verdiensten gemiddeld rond de 3000 euro bruto.
Herbalife is niet voor iedereen. Je moet sowieso affiniteit hebben met voeding, gezondheid, welzijn en zoals ik al zei, moet je bereid zijn de handen uit de mouwen te steken en trainingen te volgen.

Ga met je vriendin eens kijken in nieuwegein. Niemand kan voor jullie beslissen. Dat moet je helemaal zelf doen! :wink:
Succes en ik hoor het wel als er nog opmerkingen/vragen zijn.

Henrice

Ongelezen bericht door Henrice »

Herblife zijn produkten die gebruikt worden door mensen die op een of andere manier niet tevreden zijn met zichzelf en denken dat ze door deze Herblife pillen en poeders van hun kwaal af komen.Grote onzin natuurlijk maar dat moet je als verkoper van deze rotzooi natuurlijk niet vertellen.Het is de bedoeling dat je de mensen laat geloven dat ze zonder Herblife eigenlijk niet verder kunnen en altijd bij jouw aankloppen om de pillen te kopen.Dus je moet niet gaan zeggen dat ze met bewegen en normale voeding ook gelukkig kunnen zijn want dan verkoop je niks meer.Laat mensen dus geloven in nonsens maar zorg er wel voor dat je er eerst zelf heilig in gelooft maar daar zorgen ze op zo'n info-avond wel voor.Daar vertellen ze je precies hoe je een meester in onzin produkten verkoper wordt,een oplichter dus.

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

M'n vriendin loopt al een tijdje met het idee om een bedrijfje voor zichzelf te beginnen, werken vanuit huis,
Kan je vriendin niet beter naar de kamer van koophandel gaan en daar informatie vragen.
Lijkt me nét iets vertrouwder. :lol:

Suncity

dat ze door deze Herblife pillen en poeders van hun kwaal af komen
Dat heb jij dan verkeerd begrepen henrice. Mensen kunnen door herbalife niet van hun kwalen genezen worden....herbalife is namelijk geen medicijn.
Het is de bedoeling dat je de mensen laat geloven dat ze zonder Herblife eigenlijk niet verder kunnen
Nee henrice..weer mis. mensen kunnen absoluut zonder herbalife! Het is geen must beste gozer.
:wink:
Kan je vriendin niet beter naar de kamer van koophandel gaan en daar informatie vragen.
Lijkt me nét iets vertrouwder
Inderdaad, herbalife distributeurs staan ook ingeschreven bij de kvk. Je hebt anders geen bedrijf.

Ik stel voor dat jullie (henrice en nak) verder gaan "discussiëren" onder de topic die voor herbalife producten geopend is.

Henrice

Ongelezen bericht door Henrice »

Een beter voorbeeld van een mlm verkoper kun je vinden in verhalen over de middeleeuwen.Sommige waren toendertijd dusdanig goed in het aansmeren van allerlij rotzooi dat de laatste flesjes wonderolie tegen opbod werden verkocht.Dat de kwakzalver zich vervolgens beter niet meer kon vertonen is een ander verhaal.

texmex

Tja, wat moet je hier nu allemaal mee, 1 reactie voor, en de rest allemaal tegen eigenlijk. Ik denk dat we maar aan iets anders gaan denken, want ik heb geen zin om met produkten te gaan leuren waar je misschien eerst ook nog een hele partij van moet inkopen...

ongelofelijk, na 18 pagina's handboek te hebben gelezen op de info cd-rom weet je nog niet dat het om Herbalife gaat... Waarom zo geheimzinnig en staat niet gelijk op de website dat het dit betreft?

texmex

Hee Suncity, ik heb eens even zitten pluizen op het net en kwam het volgende tegen:
http://www.mlm-alarm.nl/index.php?optio ... &Itemid=29

Herbalife voor de rechter gesleept...
hoe reageer je hier op?

Suncity

Texmex,
ik neem aan dat je het telnr hebt van jullie contactpersoon, bel eens ff voor meer duidelijkheid.
Waarom zo geheimzinnig en staat niet gelijk op de website dat het dit betreft
Daar heb ik geen antwoord op. Ieder distributeur werkt anders, een aantal vermeld het op de website en anderen weer niet.
Wat betreft "met produkten leuren"...nee hoor is geen sprake van. Het is absoluut geen huis aan huis verkoop maar écht werken vanuit de comfort van je eigen woning.

Veel succes met het verder informeren!

Suncity

Herbalife voor de rechter gesleept...
hoe reageer je hier op?
Tja, dat kan!
Wij zijn niet het eerste bedrijf en zeer zeker niet de laatste. Je zal altijd te maken hebben met negatief en positief respons..dat hoort er nu eenmaal bij. Ik ga van de feiten af en niet van een mlm-watch.
Wat betreft piramide-verkoop, dit is geld blijven inleggen in een "bedrijf" zonder dat je weet waar het naartoe gaat. Puur geldklopperij dus.
Bij mlm investeer je een x bedrag. Je bouwt een netwerk van klanten en mede-verkopers/distributeurs. Bij herbalife is het zo dat 70% van het geld terug bij de distributeurs komt.

texmex

Quote: http://www.mlm-alarm.nl/index.php?optio ... &Itemid=26

"Want naast de piramide die eerst is opgebouwd wordt al snel een tweede gebouwd, een kleintje maar. Dat is de piramide waarin de hersenspoeling plaats vind. Want natuurlijk gaan mensen twijfelen als ze onvoldoende of geen inkomsten hebben.
Daarom worden er bijeenkomsten georganiseerd, uiteraard niet gratis, er moet dik voor betaald worden. :twisted: In die bijeenkomsten komen dan de guru’s van de MLM vertellen hoe geweldig alles wel is. Hoe arm ze zelf vroeger waren, hoe rijk ze nu zijn. In deze sessies wordt gebruik gemaakt van dezelfde technieken van hersenspoeling :evil: als bij sectes, extreme stromingen en totalitaire regimes. Sommige organisaties gaan zelfs zover dat ze mensen bedreigen die zaken in de openbaarheid willen brengen, waarbij fysiek geweld niet uit de weg wordt gegaan." :?: :?: :twisted:

Ik geloof dat ik genoeg weet...........

Gesloten