LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Digtale telefonie van UPC
Digtale telefonie van UPC
Upc.......
Nooit geen problemen gehad met de telefoon of chello. Begin dit jaar digitale televisie genomen. Van de 4 maanden maar 2 dagen digitale televisie gekregen, ik heb wat afgebeld en telkend werd ik met het hetzelfde zinnetje afgescheept, "u moet 24 wachten en dan de stekker uit het modem halen en dan is het in orde". Ik heb dit ongeveer 40 keer gehoord en ik kwam geen steek verder. Uiteindelijk de boel opgezegd.Maar nu....ik ben vorige week verhuisd, gewoon doorgegeven aan UPC en tot mijn verbazing krijg ik een tijdelijk nummer, voor 24 uur.
Ik krreg ongevraagd digitale telefonie.
Het is nu 1 week later en nog steeds heb ik mijn eigen nummer niet terug, alle adres wijzigingen zijn de deur uit en ik ben niet te bereiken.
Doodleuk zegt de helpdesk-jongen dat ik wel te bereiken ben want ik heb een tijdelijk nummer .......alleen niemand weet dit en het is een oud nummer van UPC zelf dus alleen klanten bellen mij.Ik bel nu iedere dag en krijg nul op het rekest, wat moet ik doen, ik word hier zeer wanhopig van. Ik wil gewoon mijn eigen nummer terug.
Nooit geen problemen gehad met de telefoon of chello. Begin dit jaar digitale televisie genomen. Van de 4 maanden maar 2 dagen digitale televisie gekregen, ik heb wat afgebeld en telkend werd ik met het hetzelfde zinnetje afgescheept, "u moet 24 wachten en dan de stekker uit het modem halen en dan is het in orde". Ik heb dit ongeveer 40 keer gehoord en ik kwam geen steek verder. Uiteindelijk de boel opgezegd.Maar nu....ik ben vorige week verhuisd, gewoon doorgegeven aan UPC en tot mijn verbazing krijg ik een tijdelijk nummer, voor 24 uur.
Ik krreg ongevraagd digitale telefonie.
Het is nu 1 week later en nog steeds heb ik mijn eigen nummer niet terug, alle adres wijzigingen zijn de deur uit en ik ben niet te bereiken.
Doodleuk zegt de helpdesk-jongen dat ik wel te bereiken ben want ik heb een tijdelijk nummer .......alleen niemand weet dit en het is een oud nummer van UPC zelf dus alleen klanten bellen mij.Ik bel nu iedere dag en krijg nul op het rekest, wat moet ik doen, ik word hier zeer wanhopig van. Ik wil gewoon mijn eigen nummer terug.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 31 aug 2005 09:34
Re: Digtale telefonie van UPC
Hallo janique,
om je meteen maar op te vrolijken: dat kan nog wel ff duren, hoor!
op 4 juli een telefoonstoring gemeld bij upc en 's middags kwamen de monteurs. moeilijk, moeilijk en dus een tijdelijk nummer voor twee dagen en een digitaal modem gekregen. het is nu 31 augustus en er is nog niks gebeurd, ondanks enkele keren per week bellen met de 'servicelijn'. het enige wat wel enig resultaat opleverde, was de klacht bij klantenservice voorleggen en een vergoeding of tegemoetkoming vragen: wij kregen een deel van ons abbonnementsgeld terug !
Helaas is hiermee echter het ongerief nog niet hersteld en blijven we maar tegen beter weten in, bellen met upc..............
Succes verder,
gabberpapa
om je meteen maar op te vrolijken: dat kan nog wel ff duren, hoor!
op 4 juli een telefoonstoring gemeld bij upc en 's middags kwamen de monteurs. moeilijk, moeilijk en dus een tijdelijk nummer voor twee dagen en een digitaal modem gekregen. het is nu 31 augustus en er is nog niks gebeurd, ondanks enkele keren per week bellen met de 'servicelijn'. het enige wat wel enig resultaat opleverde, was de klacht bij klantenservice voorleggen en een vergoeding of tegemoetkoming vragen: wij kregen een deel van ons abbonnementsgeld terug !
Helaas is hiermee echter het ongerief nog niet hersteld en blijven we maar tegen beter weten in, bellen met upc..............
Succes verder,
gabberpapa
Re: Digtale telefonie van UPC
telefonie en internet werkt bij geen enkele kabelmaatschappij echt feiloos,dan maar liever iets duurder bij bv kpn maar wel een veel beter werking!
Re: Digtale telefonie van UPC
Bron www.pcmweb.nl (van Personal Computer Magazine)
Voip problemen
Wat zegt u?
Bellen via het internet met voice over ip (kortweg voip) wordt steeds populairder. Meer en meer internet providers nemen ook internettelefonie op in hun portfolio. Toch kent voip nog behoorlijk wat kinderziektes, zoals een slechte kwaliteit spraak en onbetrouwbaarheid van de verbinding.
Is een enquete van PCM mogelijk dat hier een indicatie naar voren komt.
Alleen volgens bepaalde personen van upc werkt het perfect, maar bij die is alles wat upc doet perfect, zelfs dubbel factureren e.d doen ze perfect.
Voip problemen
Wat zegt u?
Bellen via het internet met voice over ip (kortweg voip) wordt steeds populairder. Meer en meer internet providers nemen ook internettelefonie op in hun portfolio. Toch kent voip nog behoorlijk wat kinderziektes, zoals een slechte kwaliteit spraak en onbetrouwbaarheid van de verbinding.
Is een enquete van PCM mogelijk dat hier een indicatie naar voren komt.
Alleen volgens bepaalde personen van upc werkt het perfect, maar bij die is alles wat upc doet perfect, zelfs dubbel factureren e.d doen ze perfect.
Re: Digtale telefonie van UPC
Digitale Telefonie van UPC is een hartstikke mooi product.
Het werkt uitstekend.
Problemen met telefoonnummers? Het is maar een telefoonnummer. Toch?
Even een mailtje/belletje naar vrienden/familie/kennissen en dan zijn zij ook weer op de hoogte.
Tip: Neem een abonnement op Digitale Telefonie Freetime en je belt 's avonds en in het weekend ook nog eens gratis. Zo spreek je nog eens mensen, die je misschien al in tijden niet meer gesproken hebt.
UPC brengt mensen dichter bij elkaar.
Het werkt uitstekend.
Problemen met telefoonnummers? Het is maar een telefoonnummer. Toch?
Even een mailtje/belletje naar vrienden/familie/kennissen en dan zijn zij ook weer op de hoogte.
Tip: Neem een abonnement op Digitale Telefonie Freetime en je belt 's avonds en in het weekend ook nog eens gratis. Zo spreek je nog eens mensen, die je misschien al in tijden niet meer gesproken hebt.
UPC brengt mensen dichter bij elkaar.
-
- Berichten: 246
- Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41
Re: Digtale telefonie van UPC
Beste VoIp,
Dit schreef je:
Geplaatst op 09 Sep 2005 18:57 door VoIP
Digitale Telefonie van UPC is een hartstikke mooi product.
Het werkt uitstekend.
Problemen met telefoonnummers? Het is maar een telefoonnummer. Toch?
Even een mailtje/belletje naar vrienden/familie/kennissen en dan zijn zij ook weer op de hoogte.
Tip: Neem een abonnement op Digitale Telefonie Freetime en je belt 's avonds en in het weekend ook nog eens gratis. Zo spreek je nog eens mensen, die je misschien al in tijden niet meer gesproken hebt.
UPC brengt mensen dichter bij elkaar. Smile
____________________________________________________________________
Nou ik weet niet of je in de markt echt op de hoogte bent, maar ik kan je vertellen, dat de telefonie de melkkoe is van UPC. Ik kreeg allemaal valse nota's in de bus. Ik ben nooit thuis en ze wisten me al een telefoonnota voor te spiegelen van over de 2300,=. De meeste telefoontjes zou ik juist gepleegd hebben, op het moment dat ik niet thuis was. Toch vreemd.
Verder heb ik altijd heel veel storing gehad met die telefoon van UPC en de Freetime abonnement met internet (chello Classic 4 Mbit) is daar 58,= en dan moet ik overdag nog voor vast -->vast nog 2,3 en 3,3 ct per minuut betalen ook nog. Dat is 2,3 en 3,3 ct per minuut te duur. Ik heb weleens storingen gehad van 6-8 weken ook en in die tijd zou ik ook het meest gebeld hebben, terwijl ze wisten dat ik een storing had. "Het komt toch uit uw modem" zeggen ze dan. Mooi niet, want hoe kan ik wanneer ik een storing zou hebben of niet thuis zijn geweest dan zo'n hoge rekening hebben? Neen; ze voeren een creatieve boekhouding, want ze zitten namelijk in de financiële ****** **** dus.
Ik ga niet meer met deze arrogante op monopolybasis zijnde oplichters om. Ik betaal hun geen cent en wanneer ik zie dat ze me nog één keer een brief sturen gooi ik het per direct in de vuilnisbak of leg ik het weer neer bij mijn advocaat.
Ik heb nu Tiscali. Ik heb 12 Mbit internetverbinding. Ik heb een goede telefoonlijn voor de prijs van € 29,95. Dan bel ik 24 uur vast-->vast voor 0,00 per minuut. Dat is even andere koek.
Dus weg met UPC; ADSL is zoveel beter en goedkoper.
Neptunus.
Dit schreef je:
Geplaatst op 09 Sep 2005 18:57 door VoIP
Digitale Telefonie van UPC is een hartstikke mooi product.
Het werkt uitstekend.
Problemen met telefoonnummers? Het is maar een telefoonnummer. Toch?
Even een mailtje/belletje naar vrienden/familie/kennissen en dan zijn zij ook weer op de hoogte.
Tip: Neem een abonnement op Digitale Telefonie Freetime en je belt 's avonds en in het weekend ook nog eens gratis. Zo spreek je nog eens mensen, die je misschien al in tijden niet meer gesproken hebt.
UPC brengt mensen dichter bij elkaar. Smile
____________________________________________________________________
Nou ik weet niet of je in de markt echt op de hoogte bent, maar ik kan je vertellen, dat de telefonie de melkkoe is van UPC. Ik kreeg allemaal valse nota's in de bus. Ik ben nooit thuis en ze wisten me al een telefoonnota voor te spiegelen van over de 2300,=. De meeste telefoontjes zou ik juist gepleegd hebben, op het moment dat ik niet thuis was. Toch vreemd.
Verder heb ik altijd heel veel storing gehad met die telefoon van UPC en de Freetime abonnement met internet (chello Classic 4 Mbit) is daar 58,= en dan moet ik overdag nog voor vast -->vast nog 2,3 en 3,3 ct per minuut betalen ook nog. Dat is 2,3 en 3,3 ct per minuut te duur. Ik heb weleens storingen gehad van 6-8 weken ook en in die tijd zou ik ook het meest gebeld hebben, terwijl ze wisten dat ik een storing had. "Het komt toch uit uw modem" zeggen ze dan. Mooi niet, want hoe kan ik wanneer ik een storing zou hebben of niet thuis zijn geweest dan zo'n hoge rekening hebben? Neen; ze voeren een creatieve boekhouding, want ze zitten namelijk in de financiële ****** **** dus.
Ik ga niet meer met deze arrogante op monopolybasis zijnde oplichters om. Ik betaal hun geen cent en wanneer ik zie dat ze me nog één keer een brief sturen gooi ik het per direct in de vuilnisbak of leg ik het weer neer bij mijn advocaat.
Ik heb nu Tiscali. Ik heb 12 Mbit internetverbinding. Ik heb een goede telefoonlijn voor de prijs van € 29,95. Dan bel ik 24 uur vast-->vast voor 0,00 per minuut. Dat is even andere koek.
Dus weg met UPC; ADSL is zoveel beter en goedkoper.
Neptunus.
Re: Digtale telefonie van UPC
Dit is echt UPC. Ze laten je betalen voor diensten of delen van diensten die jij niet af neemt. Hier broberen ze hun brakkerige finaciele positie mee te camoufleren. Bewust valse nota's sturen is voor de wet fraude en fraude is strafbaar. Maar dat kan die criminelen daar niks schelen. Wat mij betreft mogen al die criminelen in de handboeien geslagen worden
Re: Digtale telefonie van UPC
Tip: Neem een abonnement op Digitale Telefonie Freetime en je belt 's avonds en in het weekend ook nog eens gratis. Zo spreek je nog eens mensen, die je misschien al in tijden niet meer gesproken hebt.
UPC brengt mensen dichter bij elkaar.
Dit klopt absoluut en 100% wat VoIT hier stelt. De telefoonverbindingen van UPC zijn zo slecht en meestal heb je geen enkele verbinding, dus kan je geen gebruik maken van de gratis verbinding en moet je de mensen wel persoonlijk gaan bezoeken, ja zo spreek je nog eens iemand. Maar of ik daar nou de telefoon van UPC voor nodig heb, uhuhuhuhuhuhuhuhuh, nee dacht het niet.
En helemaal eens met UC brengt mensen bij elkaar, ja je moet wel want je kan ze niet bellen.
Denk je eens in, die mensen van UPC dichter bij je, je zou ze toch zachtjes met de hoofdjes tegen elkaar wrijven om wat warmte in die hersentjes te krijgen zodat ze eens aan de gang gaan.