LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Graag hulp!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Leitz
Berichten: 29
Lid geworden op: 05 okt 2005 13:27

Graag hulp!

Ongelezen bericht door Leitz »

Beste Forumleden:

Enige jaren geleden heb ik bij Legio Lease een spaarlease-contract afgesloten. In beginsel netjes betaald totdat de koersen gingen zakken en ik regelmatig verhalen hoorde/las in diverse media over rechtzaken tegen Dexia/Legio Lease inzake misleiding etc. Ik ben sindsdien gestopt met betalen in afwachting van wat nou precies de bedoeling was. Het welbekende verhaal zeg maar....

Nu word ik enkele maanden geleden geconfronteerd met GGN incasso. Of ik EUR 2800 wil betalen. Heb met hen een betalingsregeling getroffen en deze loopt inmiddels 3 maanden.

Nu weet ik niet of ik hier goed aan doe. Ik lees zoveel tegenstrijdige berichten; de één roept dat je niets moet betalen, in afwachting van vonnissen/uitspraken van rechters, de ander roept dat je bij moet zijn met betalingen want anders kon je niet in aanmerking voor bepaalde regelingen.

Ik moet zeggen dat ik door de bomen het bos niet meer zie en daarom wend ik mij tot jullie. Ik ben in de veronderstelling dat mensen met veel "ervaring" dit forum bezoeken en mij enigszins wegwijs kunnen maken inzake deze materie. Wat is nu wijsheid?

Alvast bedankt voor de hulp!!

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Graag hulp!

Ongelezen bericht door pluutje »

Beste Leitz,

Informeer eens bij www.platformaandelenlease.nl of [email protected]!

Succes!

Gesloten