LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gebeld door 050-7020200
-
gebeld door 050-7020200
wij hebben dat vandaag mee gemaakt.
eerst werd mijn man gebeld en een uur later ik je neemt op zegt je naam en vervolgens word er opgegooit.
ik natuurlijk kwaad welke onbeschoft doet zo iets.
dus terug bellen nummer niet in gebruik???
wat onderzoek gedaan blijkt dat er meerdere mensen gebeld zijn en ook daar gelijk is opgegooit????
hebben er meer mensen hier last van of ervaring mee????
ilonka
eerst werd mijn man gebeld en een uur later ik je neemt op zegt je naam en vervolgens word er opgegooit.
ik natuurlijk kwaad welke onbeschoft doet zo iets.
dus terug bellen nummer niet in gebruik???
wat onderzoek gedaan blijkt dat er meerdere mensen gebeld zijn en ook daar gelijk is opgegooit????
hebben er meer mensen hier last van of ervaring mee????
ilonka
Re: gebeld door 050-7020200
Hoi Ilonka..!!
Ik heb er vroeger wel maar geen recente ervaring mee, en ik heb me lang geleden al voorgenomen, om standaard en alleen nog maar met "Hallo" op te nemen..!!
Als men dan (brutaalweg) vraagt: "met wie spreek ik"..??
Dan zeg ik: "Ja, jij hebt MIJ toch gebeld, met wie spreek IK dan"...???
Vaak wordt dan ook gelijk en spontaan opgehangen...!!!
Dat zegt dus genoeg.., misschien een tip voor je..??
P.S.: ik ga even proberen te "achterhalen" van wie dat nummer is. Als ik hier niet op terugkom, tja.., dan heb ik het ook niet kunnen vinden en is het einde verhaal..., jammer dan.....
Succes en groetjes...!!!
Ik heb er vroeger wel maar geen recente ervaring mee, en ik heb me lang geleden al voorgenomen, om standaard en alleen nog maar met "Hallo" op te nemen..!!
Als men dan (brutaalweg) vraagt: "met wie spreek ik"..??
Dan zeg ik: "Ja, jij hebt MIJ toch gebeld, met wie spreek IK dan"...???
Vaak wordt dan ook gelijk en spontaan opgehangen...!!!
Dat zegt dus genoeg.., misschien een tip voor je..??
P.S.: ik ga even proberen te "achterhalen" van wie dat nummer is. Als ik hier niet op terugkom, tja.., dan heb ik het ook niet kunnen vinden en is het einde verhaal..., jammer dan.....
Succes en groetjes...!!!
Hoi Ilonka..!!
Ben ik weer. Kan je helaas niet verder helpen....
Ik weet nu alleen, dat 050 Groningen is en dat ik zelf van de week iemand van KPN terug moest bellen, dat was ook een 050-nummer...
Dat zelfde nummer heb ik net ook nog eens ingetoetst, toen ik dat nummer van jou wilde opzoeken, en kreeg bij beiden de mededeling: "geen resultaten gevonden"...??? Raar hé..??
Terwijl ik dat nummer dus wel heb kunnen bereiken van de week......
Allemaal "geheimen"........ Groetjes.....!!!
Ben ik weer. Kan je helaas niet verder helpen....
Ik weet nu alleen, dat 050 Groningen is en dat ik zelf van de week iemand van KPN terug moest bellen, dat was ook een 050-nummer...
Dat zelfde nummer heb ik net ook nog eens ingetoetst, toen ik dat nummer van jou wilde opzoeken, en kreeg bij beiden de mededeling: "geen resultaten gevonden"...??? Raar hé..??
Terwijl ik dat nummer dus wel heb kunnen bereiken van de week......
Allemaal "geheimen"........ Groetjes.....!!!
Het nummer is van Tele 2. Succes met jullie actie. Indien er meer vragen zijn dan hoor ik het wel.
-
als er in de toekomst een nummer verscheint op mijn telefoon die ik niet ken is dat zeker een tip om hallo te zeggen en het het daar bij te laten.
tele 2 hebben we in het verleden wel mee te maken gehad 1 brok elende onbeschofte behandeling en ga maar door.
maar ik vind het zeer vreemt dat ze aan onze mobiele pre pay nummers komen?????
een vreemde zaak dit.
ilonka
tele 2 hebben we in het verleden wel mee te maken gehad 1 brok elende onbeschofte behandeling en ga maar door.
maar ik vind het zeer vreemt dat ze aan onze mobiele pre pay nummers komen?????
een vreemde zaak dit.
ilonka
Het is inderdaad vreemd. Maar het nummer is echt van TELE 2, de klantenservice van tele 2 is ook gevestigd in Groningen. Misschien kan je een briefje richting tele2 sturen en daarin vermelden dat je niet blij bent met de telefoontjes die je van ze krijgt. Succes
Hoe komt Chef erbij dat het nummer van Tele2 is?
Gewoon een beetje research, fuiduif.
Als je achter meer nummers wilt komen, dan hoor ik het wel.
Als je achter meer nummers wilt komen, dan hoor ik het wel.
Dat nummer is niet van KPN. De nummers met hetnetnummer 050 7 of 050 8 zijn altijd van UPC/TELE2/VERSATEL een van deze bedrijven.
het is idd Tele 2, bel dit nummer 0800-2180 (tele 2 mobiel) en op de display van de telefoon verschijnt 050-7020200
(als je na 20 uur belt neemt niemand op, dan kun je het gerust proberen)
(als je na 20 uur belt neemt niemand op, dan kun je het gerust proberen)
Je kan andersom zoeken op www.ikhebje.nl of www.gebeld.nl voer daar het nummer in en je krijgt het adres. Tenzij het gaat om geheim nummer.
-
Ik word iedere werkdag gebeld op mijn mobiel. Iedere werkdag, nu al weken aan de gang. Neem je op, dan blijft het stil, na 9 seconden wordt de verbinding verbroken. Altijd maar 1 keer per dag, alleen vandaag 3 keer: Vanochtend vroeg, na de lunch en aan het einde van de dag.
Er wordt steeds anoniem gebeld, heb dus geen telefoonnummer. Zo te horen ben ik niet de enige?
Er wordt steeds anoniem gebeld, heb dus geen telefoonnummer. Zo te horen ben ik niet de enige?
-
Hoi Particulier,
Neem contact op met je provider, en vraag of ze het nummer van de anonieme beller kunnen achterhalen. Geef hierbij de reden dat je stelselmatig wordt lastiggevallen.
Als het goed is, kunnen ze je dan verder helpen. Eventueel het nummer blokkeren.
Ja, anoniem is nooit helemaal anoniem.
Neem contact op met je provider, en vraag of ze het nummer van de anonieme beller kunnen achterhalen. Geef hierbij de reden dat je stelselmatig wordt lastiggevallen.
Als het goed is, kunnen ze je dan verder helpen. Eventueel het nummer blokkeren.
Ja, anoniem is nooit helemaal anoniem.
-
zelfs dan mag je provider de informatie over het geheime nummer aan je doorgeven... er bestaat in NL immers nog steeds een Wet Bescherming Persoonsgegevens, die zelfs op die mensen van toepassing is die je lastig vallen.
Schakelaartje,
ik werd ook continue geheim gebeld maar toen ik contact opnam met KPN kreeg ik te horen dat ze MINSTENS 10 tijdstippen nodig hebben waarop je gebeld wordt en dan gaan ze pas achterhalen wie of wat het is.
ik werd ook continue geheim gebeld maar toen ik contact opnam met KPN kreeg ik te horen dat ze MINSTENS 10 tijdstippen nodig hebben waarop je gebeld wordt en dan gaan ze pas achterhalen wie of wat het is.
Als iets dergelijks minder dan tien keer plaatsvindt, is het toch ook niet echt lastigvallen?Schakelaartje,
Niet dus 050-8 is van Essent UPC hebben wij hier in Groningen niet, laat staan Versatel.Moose
Geplaatst op 09 Nov 2005 21:49 door Moose
--------------------------------------------------------------------------------
Dat nummer is niet van KPN. De nummers met hetnetnummer 050 7 of 050 8 zijn altijd van UPC/TELE2/VERSATEL een van deze bedrijven.
Ik heb zelf ook 050-8...... en heb gewoon een belbasis abbo bij KPN (overgestapt van Essent naar KPN)
SDI Media Netherlands
Ellermanstraat 18
Amsterdam 1099 BX
020 7020700
Dit is een 020 nummer maar de rest is hetzelfde, mischien hebben zei een callcenter in Groningen
Ellermanstraat 18
Amsterdam 1099 BX
020 7020700
Dit is een 020 nummer maar de rest is hetzelfde, mischien hebben zei een callcenter in Groningen