LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] niet van toepassing

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
jobmeerkerk
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2005 09:03

niet van toepassing

Ongelezen bericht door jobmeerkerk »

niet van toepassing :oops:
Laatst gewijzigd door jobmeerkerk op 03 nov 2005 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.

kweetutnie
Berichten: 25
Lid geworden op: 29 aug 2005 12:56

Re: niet van toepassing

Ongelezen bericht door kweetutnie »

Elders op dit forum te lezen:
Beste forumlezer,

Op dit forum worden boute uitspraken gedaan over mijn bedrijf; de Keukenconcurrent. Het vervelende is dat dit altijd door anonieme personen wordt gedaan.

Omdat wij dag en nacht klaar staan voor onze huidige en toekomstige klanten wil ik hen in de gelegenheid stellen mij te bellen op mijn mobiele nummer (06-20006525). Wij hebben als organisatie namelijk niets te verbergen en willen graag praten met iedereen die vragen en of opmerkingen heeft over Keukenconcurrent.

Onze bedoelingen zijn eerlijk en oprecht en wij vinden het spijtig dat er een aantal anonieme personen zijn die misbruik maken van dit forum waardoor het nut van ditzelfde forum ontkracht wordt.

Met vriendelijke groet,

Ernst Bareman
Directeur, eigenaar en oprichter
Ik vraag me af waarom mensen eerst een keuken kopen en dan pas dit forum bezoeken.
Je goed orienteren vooraf is belangrijk bij een grote aanschaf als een keuken, niet achteraf.
Ik heb zelf een goeie deal gesloten, niet in de laatste plaats dankzij het feit dat ik vooraf informatie ingewonnen heb via dit forum waar je gewaarschuwd wordt voor dit soort praktijken.
keukens voor half geld? Een nadenkend mens weet dat dit niet kan.
een andere topic op dit forum heet: "koop geen korting, koop een keuken", en zo is het!

Gesloten