LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziland -shitland

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Danie78
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 nov 2005 14:39

Re: ziland -shitland

Ongelezen bericht door Danie78 »

Ow Hello dat wist ik niet.
Het CBW melde mij dat er nog geen faillisement was aangevraagd vandaar.
We wachten het wel even af tot de 9e thanx for the info!

Ciaoo

wico
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:55

Re: ziland -shitland

Ongelezen bericht door wico »

ok mensen laten we maar afwachten tot de 9 november weten we dan nog niets dan moeten we maar met zijn allen iets ondernemen :( :? :? ik hoop dat er dan mensen zijn die zich bij ons aansluiten groetjes wico

Danie78
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 nov 2005 14:39

Re: ziland -shitland

Ongelezen bericht door Danie78 »

Ja hoor, mijn ouders zijn altijd INN.
We zullen zien.

Ciaoo

16again
Berichten: 16405
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: ziland -shitland

Ongelezen bericht door 16again »

Kuus,

Waarom zit je nu al op tuinstoelen, terwijl je pas over 2 weken geleverd zou krijgen?

9-11 is alleen maar tussenstation:
Daarna kan het zo weer 2 weken duren waarin curator inventariseert en met mogelijke overnamekandidaten overlegt.


Feitelijk geldt voor de levertijd na overname gewoon de datum zoals in het oorspronkelijke contract. Gezien de omstandigheden lijkt mij uit coulance een extra maand gelegenheid geven om te leveren niet onredelijk. Sta je op je strepen dan kan je wel gewoon ontbinden na een maand overschrijding. Bedenk dat je dan je aanbetaling niet terug zal zien. Voor degene met 25% aanbetaling een goede reden om wat geduld te hebben, in jouw geval scheelt het "maar" 100Eur.

wico
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:55

Re: ziland -shitland

Ongelezen bericht door wico »

beste 16again wij zitten ook op tuinstoelen omdat we onze bank konden verkopen snap je. en je gaat tosch van de levertijd uit.. dus die paar weken geeft dan ook niet.je reken niet op een half jaar zoals wij nu doe :(

pracht
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 nov 2005 17:36

Re: ziland -shitland

Ongelezen bericht door pracht »

mijn opa en oma hebben al een aantal jaar gespaard voor een bank. :cry:
Op 19 augustus 2005 zijn wij naar zitland gegaan om te kijken voor een bank en hebben er een gevonden.
De aanbetaling was 350 euro erg veel voor mensen die moeten leven van een pensiontje.
Erg raar dat ze toen nog niet wisten dat het niet goed ging.
Wij voelen ons dan ook opgelicht door dat zitland.
Wij hebben tot nu toe nog steeds niets gehoort we kregen het toevallig via via te horen belachelijk om mensen zo op te lichten.

gr van een gedupeerde opa en oma. :cry:

pracht
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 nov 2005 17:36

Re: ziland -shitland

Ongelezen bericht door pracht »

beste wicco ik als kleindochter van de gedupeerde wil best wel wat doen tegen zitland als je iedeen hebt kom er maar mee.

gr pracht :twisted: :twisted:

Hello
Berichten: 108
Lid geworden op: 02 okt 2005 21:56

Re: ziland -shitland

Ongelezen bericht door Hello »

Wat zijn jullie allemaal naief zeg ! Tegen Zit-land is niets meer te doen want dat bestaat niet meer ! Is op 9 november j.l. failliet verklaard en er is een curator aangesteld waar je je kan melden als je bij Zit-land wat gekocht hebt en aanbetaald. Lees eens de andere topics over Zit-land !

pracht
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 nov 2005 17:36

Re: ziland -shitland

Ongelezen bericht door pracht »

je hoef er toch ook niet blij mee te zijn met dat zitland denk je lekker te gan zitten nou ho maar. :x :evil: :?:

wico
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:55

Re: ziland -shitland

Ongelezen bericht door wico »

beste hello ik had al gemeld dat ze falliet waren. kwestie van lezen he en trouwens doe eens niet zo negatief tegen al de mensen .. :twisted: :twisted: :twisted: je steld je nog al vijandig op is ook niet de bedoeling he. je meld wel dat je van alles weet . maar zeg dat wat vriendelijker en hou anders je mond dicht je zit dicht bij het vuur zei je pas zeker ook zo'n niet wetende flut verkoper van **** land

Hello
Berichten: 108
Lid geworden op: 02 okt 2005 21:56

Re: ziland -shitland

Ongelezen bericht door Hello »

Wie ben jij om te bepalen of ik aardiger moet zijn?Haha, nee ik ben geen flutverkoper maar er zijn wel flutverkopers die aan jou een bankstel konden slijten. :twisted: Het enige wat ik zeg is dat ik nu al een aantal keer zie dat mensen Zit-land aan willen klagen en dan denk, mensen je kan iets niet aanklagen wat niet bestaat en dat is al een paar keer vermeld. Wees blij dat ik de informatie gegeven heb die ik heb gegeven, ik nl niets met deze zaak te maken,opzich vind ik dat aardig dat ik dat gedaan heb. :lol:

kuus
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 nov 2005 16:39

Re: ziland -shitland

Ongelezen bericht door kuus »

He wij zijn zaterdag op pad geweest om alvast nieuwe meubels te zoeken erg leuk :wink: We komen in Zuidland bij het meubelpaleis binnen en wat denk je ................ we horen een harde stem lekker interessant doen weet je wie het was ...........PAUL de verkoper van Zitland die ons onze meubels heeft verkocht nou mooi dat we in Zuidland niks kopen. :mrgreen:

Hello
Berichten: 108
Lid geworden op: 02 okt 2005 21:56

Re: ziland -shitland

Ongelezen bericht door Hello »

@Wico, jouw antwoorden zijn gerelateerd aan je IQ zeker. :lol:

wico
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:55

Re: ziland -shitland

Ongelezen bericht door wico »

hello ik val je niet aan dat doe jij juist je kan ook een gewone reactie geven als iemand iets vraagt :!: :!: en ik blijf zeggen dat jij er te veel van weet allemaal. wel heel toevallig en laat ik nou niet de enige zijn die daar zo over denkt. en dit is het laatste wat ik hier over zeg de groetjes :!: :!: :!: :!: :!:

Hello
Berichten: 108
Lid geworden op: 02 okt 2005 21:56

Re: ziland -shitland

Ongelezen bericht door Hello »

Zeg nou gewoon is wat je denkt ipv "tis wel heel toevallig dat je zoveel weet." Is het nooit bij je opgekomen dat je niet perse bij Zit-land hoeft te werken om veel uit dit wereldje te weten. Ik heb altijd normaal gereageerd naar iedereen toe en heel veel info gegeven zover ik die wist. Maar als mensen elke keer zeggen dat ze Zit-land "aan willen pakken "terwijl al 3x is uitgelegd dat dit onmogelijk is vanwege het feit dat Zit-land failliet is en dus niet meer aan te pakken is, dan zakt bij mij m'n broek af en reageer ik zoals ik dus reageerde. Daarintegen ben jij degene geweest die mij op die reactie afrekende en later met uitwerpselen ging gooien. Dus verbeter de wereld en begin bij jezelf, vooral jij . :x

debby
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 sep 2005 20:26

Re: ziland -shitland

Ongelezen bericht door debby »

Kuus bedank voor je tip ik was net van plan om naar zuidland te gaan. dat doe ik nu dus maar niet. zoveel plezier heb ik er toch al niet meer in om iets te gaan zoeken.maar wijzer ben ik nu wel geen aanbetalingen meer een goede zaak zal dat niet nodig hebben en als ze met een CBW garantie gaan zwaaien denk ik dat het voor mij de zelfde werking zou hebben als de rode lap voor een stier.Dus verkopers kijk maar uit voor los lopende zitland klanten ze stoten zich niet tweemaal aan het zelfde meubel.En ik wil hierbij ook HELLO bedanken voor zijn of haar bijdrage. Je was soms best wel lomp maar wij waren gewoon stom om bij zitland naar binnen te gaan

wico
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:55

Re: ziland -shitland

Ongelezen bericht door wico »

hello je blijft wel erg boos zeg ook een slechte eigenschap hoor :roll:

Hello
Berichten: 108
Lid geworden op: 02 okt 2005 21:56

Re: ziland -shitland

Ongelezen bericht door Hello »

Hello is een hij :D en was lomp omdat mensen voor de zoveelste keer dingen riepen die al eerder aan bod waren gekomen. Blijkbaar irriteerde me dat lichtelijk. Maar het lijkt me het beste om dit een beetje te laten rusten. Iedereen weet nu wat te doen, met de curator kontakt opnemen en wachten wat hij zegt. En nu dus geen topic openen met de tekst : Zit-land failliet, wat nu ? oid. :D :wink:

@ Wico, dan heb ik 1 slechte eigenschap. :lol: Vergeet niet wie als antwoord met stronT begon te gooien. En ik hou ermee op,vrienden worden we nooit en dat hoeft ook niet. Ik wens je succes met de aankoop van je volgende bankstel :!:

wico
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:55

Re: ziland -shitland

Ongelezen bericht door wico »

is goed hoor ben niet haat dragend

wico
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:55

Re: ziland -shitland

Ongelezen bericht door wico »

jij ook succes :)

Gesloten