Mijn vrouw is gek op bling bling, dus ging helemaal uit haar dak toen zij in de oktoberfolder van Phonehouse een totaal geblingde telefoon zag van het type Samsung E340, de aktie zou tot 1-11-2005 duren.
Opgetogen ging zij naar de phonehousewinkel in Breda, helaas kreeg zij te horen dat de telefoon er nog niet was.
Ze heeft de deur platgelopen met de vraag of de telefoon er al was.
Er was haar verteld dat de telefoon gratis was in combinatie met een 2 jarig KPN abonnement van 20 euro per maand.
Na diverse contacten in de winkel kreeg zij te horen dat de telefoon leverbaar was tegen een betaling van 150 euro!!!! Want het stond fout in de folder.Stond dus niets vermeld.
Via email naar phonehouse een klacht ingediend die niet gehonoreerd is.
Wat mij opviel was dat het personeel in de winkels erg negatief waren over hun werkgever en weinig moeite namen om iets te regelen om hun nieuwe klant tevreden te stellen.
Al met al vind ik dat er iets gedaan moet worden aan de manier waarop deze telefoonwinkel adverteerd!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] The Phonehouse misleidend en klantonvriendelijk
-
-
Re: The Phonehouse misleidend en klantonvriendelijk
er staat in de folder als hjet goed is drukfouten voorbehouden of zo iets dergelijks
ik heb goede ervaring met hun
nieuwe telefoon gekocht daar en door hun fout was er 5 euro van me beltegoed weg waar ik pas later achter kwam
dat is gecompenseerd met een dvd
dat vodn ik wel goed maar inderdaad ze hadden het eerste keer ook kunnen zeggen het klopt niet dus u hoeft niet meer terug te komen
ik heb goede ervaring met hun
nieuwe telefoon gekocht daar en door hun fout was er 5 euro van me beltegoed weg waar ik pas later achter kwam
dat is gecompenseerd met een dvd
dat vodn ik wel goed maar inderdaad ze hadden het eerste keer ook kunnen zeggen het klopt niet dus u hoeft niet meer terug te komen