LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoontjes

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
simons

telefoontjes

Ongelezen bericht door simons »

Enige tijd geleden heb ik een enquete ingevuld, om te kijken wat het koopgedrag, interesses, e.d. van consumenten is. Ik kreeg dit per post thuisgestuurd.Je kon er nog verschillende dingen mee winnen, o.a. gratis boodschappen. Uiteraard hoor je daar nooit meer iets van, vraag me ook af of er ooit echte prijswinnaars zijn.
Ik dacht hiermee een bijdrage te leveren aan een landelijk onderzoek.

Helaas, ondanks het aangekruiste hokje, waarbij ik aangaf, dat ik niet wilde dat mijn gegevens aan derden werden verstrekt, krijg ik nu DAGELIJKS (ongewenste!!) telefoontjes, van allerlei bedrijven. Van banken, hypotheekverstrekkers, tapijtzuiveringsbedrijven tot aan iemand die me de hotelbon wil slijten!
Vaak ook nog op de meest onmogelijke tijdstippen, zoals s'morgens vroeg en onder etenstijd s'avonds.

Ik vind dit heel erg storend en kap nu dan ook direct het verhaal af als ik gebeld word.
Helaas maken ze altijd gebruik van geheime nummers, dus je neemt wel altijd op.
Ik zal nooit of te nimmer meer meewerken aan een consumentenenquete!!
Hebben hier meerdere mensen ervaringen mee?!

karr-2

Re: telefoontjes

Ongelezen bericht door karr-2 »

Als je ten eerste al dom genoeg bent om het formulier in te vullen, ten tweede zo dom bent om het dan ook nog terug te sturen en ten derde te geloven dat de afzender zich houdt aan zijn belofte om je niet lastig te vallen, dan heb je er ook zelf om gevraagd lijkt mij.

Ik heb er dus geen ervaring mee, omdat ik dat soort dingen meteen gooi waar ze thuis horen, in de prullenbak..

kattekop

Re: telefoontjes

Ongelezen bericht door kattekop »

Hallo Simons..!!

Eén enkele maar goede tip: www.infofilter.nl

Daar eventjes lezen, alles aanvinken en je hebt (voorlopig)
3 jaar nergens meer last van..!!

Ik spreek uit ervaring, succes en sterkte ermee.. :wink:

Groetjes...!!

Gesloten