Wat een gezeur allemaal op dit forum, iedereen zit maar overal op af te geven, gefustreerde keukenverkopertjes die waarschijnlijk al een tijd hun target niet hebben gehaald proberen DMG door het slijk te halen.
Je bepaalt toch als klant zelf waar je koopt, hoef je hier op dit forum toch niet over te janken, iedere zaak (formule) verkoopt z'n aantallen, dus voor elke formule is er ook een type klant, dus beste klant kies je WINKEL!
De kleine papa en mamazaak die al 200 jaar bekend is in het dorp met een wat hogere prijs en goede service, of de ketens waar er ook goeie van zijn met een lage prijs en een goeie service.
Het beste is eigenlijk een ketenbedrijf waar echte eigen ondernemers in staan (franchisers) die mensen moeten hun zaak toch overeind houden in deze moeilijke markt, maar ja aangesloten bij een grote jongen hebben ze natuurlijk veel te bieden naar de klant toe!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gezeur
Re: Gezeur
Ach, je bent al denigrerend genoeg over jezelf, gezien je naam, dus dat hoef ik niet meer te doen
verkopertje,
Het blijkt dat je inderdaad maar een verkopertje bent. Ik heb al vaak onderzoek gedaan naar prijzen. Je zegt dat de papa en mama zaak DUURDER zijn dan een keten. Dit klopt echter niet. De meeste kleinere keukenzaken zijn goedkoper dan de grotere ketens en meestal is ook de service ook nog eens beter en klantvrien-delijker. De ketens schreeuwen in hun advertenties dat ze het goed-koopste zijn. Zij kunnen alleen maar klanten lokken met grote korting-en en allerlei gratis artikelen. De kleinere zaken hebben deze fratsen niet nodig. Daar komen de klanten vanzelf naar toe.
Het blijkt dat je inderdaad maar een verkopertje bent. Ik heb al vaak onderzoek gedaan naar prijzen. Je zegt dat de papa en mama zaak DUURDER zijn dan een keten. Dit klopt echter niet. De meeste kleinere keukenzaken zijn goedkoper dan de grotere ketens en meestal is ook de service ook nog eens beter en klantvrien-delijker. De ketens schreeuwen in hun advertenties dat ze het goed-koopste zijn. Zij kunnen alleen maar klanten lokken met grote korting-en en allerlei gratis artikelen. De kleinere zaken hebben deze fratsen niet nodig. Daar komen de klanten vanzelf naar toe.
Helemaal goed Habe!
Mensen gaan toch voor kwaliteit van a tot z. Binnenkort gaan wij ook van start met een nieuwe winkel en vertrouwen erop dat we de grote jongens het hoofd kunnen bieden.
Kwaliteit is belangrijker dan korting!!
mvg
Mensen gaan toch voor kwaliteit van a tot z. Binnenkort gaan wij ook van start met een nieuwe winkel en vertrouwen erop dat we de grote jongens het hoofd kunnen bieden.
Kwaliteit is belangrijker dan korting!!
mvg
Einde topic.
(lijkt mij Tros radar)
(lijkt mij Tros radar)
IK ja ik bedoel IK, wens je sterkte verkopertje007.
Stop dit topic maar.
mar53
Stop dit topic maar.
mar53