LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KLACHT>>> "HERFST~TOUR" comfortabel? o

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: KLACHT>>> "HERFST~TOUR" comfortabel? o

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

We weten precies waar het over gaat, de zoveelste onzinnige klacht over de NS. Wat wil je dat we nog meer zeggen?

Geld terugvragen is in dit geval een kansloze onderneming, maar als jij je geroepen voelt, leef je vooral uit zou ik zeggen.

klaasvd
Berichten: 160
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:27

Re: KLACHT>>> "HERFST~TOUR" comfortabel? o

Ongelezen bericht door klaasvd »

er is ook over het algemeen weinig goeds over de NS te melden, gaat alleen om winst en niet om kwaliteit.
Kan beter weer een staatsbedrijf worden

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: KLACHT>>> "HERFST~TOUR" comfortabel? o

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Dat ben ik met je eens, al denk ik niet dat het dan ineens veel beter zal gaan. NS is het slachtoffer van jaren en jaren achterstallig onderhoud, te kort aan materieel en het toenemende aantal niet-passagierstreinen dat over het spoor moet gaan.

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: KLACHT>>> "HERFST~TOUR" comfortabel? o

Ongelezen bericht door maybe »

HALLO,............. IEDEREEN WIJKT AF OVER HET ONDERWERP!!!!
lees nou eerst eens waar het over gaat.

Ja er is inderdaad iemand boos omdat de NS in een overvolle trein niet speciaal voor hem een plekje heeft vrijgehouden, omdat hij een herfstour kaartje had. Dat is ook dom van de NS ze wisten dat hij kwam dus hadden ze daar rekening mee moeten houden en alvast een stoeltje moeten reserveren.

Gelukkig zijn niet alle mensen zo egoistisch als de topicstarter.

Conclusie: Dit is een onzinnige klacht die nergens op slaat.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: KLACHT>>> "HERFST~TOUR" comfortabel? o

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Die conclusie hadden al meerdere mensen gemaakt en ik denk dat topicstarter het ook inziet want reactie blijft uit tot op heden.

Als de NS gegarandeerd voor elke reiziger plek zou moeten hebben, zouden de treinen honderden meters lang moeten zijn, dat slaat natuurlijk nergens op.

Ik blijf bij het standpunt dat de NS geleverd heeft waar je voor betaald hebt.

Dutchy
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 mar 2005 16:19

Re: KLACHT>>> "HERFST~TOUR" comfortabel? o

Ongelezen bericht door Dutchy »

Als je vanuit het noorden (Groningen en Leeuwarden) naar Amsterdam reist, heb je een gecombineerde trein: Amsterdam CS/Schiphol. Naar Schiphol reist meestal maar een handjevol reizigers, zodat het treinstel naar Amsterdam CS vaak uit z'n voegen barst. Ik heb in de zomervakantie een keer meegemaakt dat het treinpersoneel in Amersfoort op het laatst maar besloot om de gehele trein naar Amsterdam CS te laten rijden.
Waarom laat de NS niet een volledige Amsterdam CS trein vanuit Leeuwarden en Groningen reizen? Zeker op zaterdag, wanneer veel mensen gaan winkelen in Amsterdam

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: KLACHT>>> "HERFST~TOUR" comfortabel? o

Ongelezen bericht door tienepien »

Waarschijnlijk omdat er ook mensen naar schiphol willen en ze dat een zo rechtstreeks mogelijke verbinden willen laten zijn... (zodat mensen die op reis gaan niet 80 keer over hoeven te stappen met al hun koffers en de NS mooi reclame kan maken met "blablabla tot in hartje schiphol")?

mmsdjnl
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2005 08:40

Re: KLACHT>>> "HERFST~TOUR" comfortabel? o

Ongelezen bericht door mmsdjnl »

:D
Leuke actie toch. een hele dag in de trein met zijn tweeen.
En eerste klas nog wel. Ik vind de prijs ook nog leuk.
De heenweg was wel aardig gevuld in de eerste klas, terug was het gewoon leeg.
Ik vind het een leuke actie en de manier om eens ergens te gaan winkelen waar je normaal niet snel komt.
Ik ga beslist in de toekomst weer met zo'n actie!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

wingerd9
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jan 2005 18:53

Re: KLACHT>>> "HERFST~TOUR" comfortabel? o

Ongelezen bericht door wingerd9 »

Ja.... gisteren ook met de herfsttoer naar Utrecht geweest of het nou vervoeren of verplaatsen is het was een puinhoop.
Vanuit limburg totaal 6 uur gereisd waar de reis duur normaal heen en terug zowat 3 uur is.
Ze zijn de laatste tijd veel op zaterdag en zondag aan het werken, en ja nu is de herfsttoer alleen maar geldig op die dagen..... en eerste klas ... lekker dachten wij...????
Ons verhaal..
Vanuit Limburg tot DenBosch, toen uit de trein, met de bus naar Utrecht ....weg eerste klas... de reis duurde langer in Utrecht hardstikke druk wegens de Magrietbeurs..
Toen wij naar huis moesten dat was een ramp de bus.. wachten half uur, erin zitten voor wij bij het station weg waren dik 1 uur.
De reis van Utrecht naar Den Bosch duurde van 17.00 uur tot 19.30 uur 2,5 uur.
En toen nog van DenBosch naar Limburg echt alles bij elkaar TOTALE reistijd 6UUR.
En dit met de HERFSTTOER en EERSTE KLAS?????
SUPER N.S :evil: :cry:
Groet Nooit Meer.

[/b]

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: KLACHT>>> "HERFST~TOUR" comfortabel? o

Ongelezen bericht door Bailey »

Dit is voor veel mensen dagelijkse kost en ook die betalen ervoor.

En ja...drukte door Margrietbeurs? Dat had je je natuurlijk eerder kunnen bedenken.

Gesloten