LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AJAX aandelen leasen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: AJAX aandelen leasen

Ongelezen bericht door pluutje »

Monument Valley,

Helaas ben ik niet zo goed op de hoogte van voetbal en voetbalwedstrijden in het algemeen! Niet dat ik niet 'sportief ben'!

Al meer dan 30 jaar doe ik aan een prachtige sport!
Helaas kan ik daar hier niet over uitweiden! Zou ik dat wel doen dan loop ik het risico dat bepaalde figuren mijn naam etc. kunnen achterhalen omdat deze sport in Nederland door minder dan 8.000 personen beoefend wordt

Voor wat het voetbal betreft kan ik alleen maar zeggen; 'Dat de beste moge winnen''! Maar het is natuurlijk wel een' Wereld sport' waar enorm veel mensen plezier aan beleven!

Dit is een Forum met een ander doel dus ik stop er even mee!

See You :wink:

Gast

Re: AJAX aandelen leasen

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 29 Okt 2005 23:18 door pluutje


--------------------------------------------------------------------------------

Monument Valley,

Helaas ben ik niet zo goed op de hoogte van voetbal en voetbalwedstrijden in het algemeen! Niet dat ik niet 'sportief ben'!

Al meer dan 30 jaar doe ik aan een prachtige sport!
Helaas kan ik daar hier niet over uitweiden! Zou ik dat wel doen dan loop ik het risico dat bepaalde figuren mijn naam etc. kunnen achterhalen omdat deze sport in Nederland door minder dan 8.000 personen beoefend wordt

Voor wat het voetbal betreft kan ik alleen maar zeggen; 'Dat de beste moge winnen''! Maar het is natuurlijk wel een' Wereld sport' waar enorm veel mensen plezier aan beleven!

Dit is een Forum met een ander doel dus ik stop ermee!
Pluutje,

Ik zou niet willen dat zij achter jouw naam en adres komen.
Wat het voetbal betreft, natuurlijk is het een wereldsport, maar daarom behoef je bepaalde verenigingen nog niet leuk te vinden.
Pluutje het was eigenlijk ook niet mijn bedoeling om over voetbal te praten, alleen er werden bepaalde berichten naar mij geplaatst o.a. van die JH; zal ook wel zo'n Dexia Trol zijn, dat bericht kwam beledigend over, dat pik ik niet, toen kwam er een andere Hans Worst die zonodig wat moest zeggen, die Mafkees had wat over mijn Nederlands te zeggen, kijk dat die idioot geen Nederlands kent, is mijn pakkie an niet, maar goed om een lang verhaal kort te maken, het escaleerde.
Vervolgens werd de wedstrijd van afgelopen vrijdag aangehaald, waarbij ik dacht, moet dat nou, zal toch even mijn weerwoord geven.
Je hebt gelijk, voor voetbal moet je inderdaad op een andere forum zijn i.p.v. hier, dus ik stop ook.
Even een persoonlijke noot: Weten die vuile vieze gore Dexia Trollen eigenlijk wel wat voor een gevaarlijk spelletje zij spelen.?
Ik moet eerlijk tegen je zeggen, als ik zo'n Dexia Trol was geweest, had ik mij niet eens buiten durven te wagen, ik zou dan elke werkdag met de zenuwen naar mijn baas gaan, ik zou niet eens durven te posten op dit forum bang dat het van kwaad tot erger word.
Ik wens jou heel veel succes met de sport die je uitoefend.
Totziens

Trosradar: Volgens mij kan er hier wel een slotje op.

Groenestijn
Berichten: 88
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:02

Re: AJAX aandelen leasen

Ongelezen bericht door Groenestijn »

Ik vind dit een zeer helder betoog en ben het helemaal eens met deze schrijver.

Vergeet niet de klok een paar uur terug te zetten. En oude kaas smaakt ook goed.

Wat bedoelt u ????

Gast

Re: AJAX aandelen leasen

Ongelezen bericht door Gast »

Idaho heeft afscheid genomen van dit forum, ik weet alleen niet voor hoe lang, maar ik zal zijn MAAR missen!

Vind je het gek?
Het is anders niet normaal zoals sommige hem te woord staan.
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb berichten van Idaho gelezen waarvan ik zeg, hee .......... ,maar in sommige dingen heeft Idaho gelijk.
Zoals, je weet niet wat voor een Rechter je krijgt, je loopt de kans dat het anders uitpakt dan jij verwacht had.
Waar ik het niet mee eens ben; dat heb ik in een andere topic gelezen, mijn excuses dat ik het in deze topic aanhaal, dat hij zei, als je bijvoorbeeld € 3000 schade geleden hebt kun je maar beter schikken, dus Idaho ik hoop dat je dit leest, met deze stelling ben ik het niet mee eens, natuurlijk je loopt het risico dat je de zaak in het Hogerberoep verliest waarbij je meerdere kosten krijgt, maar Idaho, het hele leven is een groot risico, ik meen mij te herinneren dat ik dat al eens eerder gezegd heb, om uit te sluiten dat ik mij vergist heb, zeg ik het nog maar eens een keer, als je de zaak voor laat komen heb je meer kans om meer te krijgen, dan via de schikking, maar iedereen moet voor zichzelf kijken of door procederen zinvol is.
Idaho, ik wil tegen jou zeggen, laat je niet ontmoedigen, in bepaalde dingen heb je gelijk, blijf correct zoals jij tegen mij gedaan hebt, motiveer jouw antwoord goed en klets ze onder de tafel, dan krijg je ze geheid stil en meer respect, mijn respect heb je al.

Jules Degrelle
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 okt 2005 23:33

Re: AJAX aandelen leasen

Ongelezen bericht door Jules Degrelle »

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de ajax aandelen maandag weer verder zullen dalen... nog even afwachten dus, het diepste punt is nog niet bereikt.

Gast

Re: AJAX aandelen leasen

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 06 Nov 2005 21:31 door Jules Degrelle


--------------------------------------------------------------------------------

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de ajax aandelen maandag weer verder zullen dalen... nog even afwachten dus, het diepste punt is nog niet bereikt.

Ze hadden nooit de beurs op moeten gaan.

Gesloten