LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tvhome omruilaktie sagem digitale ontvanger
tvhome omruilaktie sagem digitale ontvanger
13-09-2005 nieuwe ontvanger gekregen en geinstaaleert erwaren 16zenders waarniets op kwam 14-09-2005 gebeld met tvhome probleem kon niet worden opgelost dekorder nog de selfdedag opgestuurt wezouden dierekt een nieuwe toegestuurt krijgen na bellen werd ons toen vertelt dat het zeker 14 gagen kon gaanduren zijn er meerprooblemen betrevende deze achtie
Re: tvhome omruilaktie sagem digitale ontvanger
Heeft dat ding ook effect op je spellingcontrole?
Re: tvhome omruilaktie sagem digitale ontvanger
hee etje nof weleen ketakt met weeeeeeehkamd ??????
Re: tvhome omruilaktie sagem digitale ontvanger
tv-home beloofde een samsung decoder, maar ik kreeg een nokia
deze heeft alleen een toslink digitale audio uitgang ( ik kan hier niks mee ) home gebeld of ik alsnog de nokia kon omwisselen voor een samsung dit kon maar dan moet ik eerst mijn decoder opsturen en dan krijg ik alsnog een samsung, maar dan zit ik 10 tot 15 dagen zonder.
tv-home weigert om eerst de samsung naar mij te sturen en dat ik dan de nokia naar hun terugstuur. dit is dan de arrogantie van de monopolo
positie van dit waardeloos bedrijf, het woord service kennen ze niet eens. mijn laatste restje twijfel om een schotel te installeren is hiermee weggenomen. ook home-internet gaat de deur uit, ik ga zelfs zover dat gas en electro ( is van essent en eigenaar van home ) opgezegd wordt
want ik gun ze nog geen eurocent meer
deze heeft alleen een toslink digitale audio uitgang ( ik kan hier niks mee ) home gebeld of ik alsnog de nokia kon omwisselen voor een samsung dit kon maar dan moet ik eerst mijn decoder opsturen en dan krijg ik alsnog een samsung, maar dan zit ik 10 tot 15 dagen zonder.
tv-home weigert om eerst de samsung naar mij te sturen en dat ik dan de nokia naar hun terugstuur. dit is dan de arrogantie van de monopolo
positie van dit waardeloos bedrijf, het woord service kennen ze niet eens. mijn laatste restje twijfel om een schotel te installeren is hiermee weggenomen. ook home-internet gaat de deur uit, ik ga zelfs zover dat gas en electro ( is van essent en eigenaar van home ) opgezegd wordt
want ik gun ze nog geen eurocent meer
-
- Berichten: 1282
- Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52
Re: tvhome omruilaktie sagem digitale ontvanger
Ik vind het niet raar dat ze dat ding pas sturen als ze de jouwe binnen hebben. Om ze dan meteen af te zeuren over het niet verlenen van service is ronduit goedkoop en lui.
Dan gebruik je toch 14 dagen lang analoog signaal? Je hoeft niets te missen.
En volgens mij is de Panasonic decoder de enige met 2xtulp uitgang en heeft de Samsung als enige voordeel een snelle zapsnelheid en 2xscart. Maar vooruut. Daar kan altijd nog een scartblokje op.
Dan gebruik je toch 14 dagen lang analoog signaal? Je hoeft niets te missen.
En volgens mij is de Panasonic decoder de enige met 2xtulp uitgang en heeft de Samsung als enige voordeel een snelle zapsnelheid en 2xscart. Maar vooruut. Daar kan altijd nog een scartblokje op.
Re: tvhome omruilaktie sagem digitale ontvanger
Wij krijgen het niet eens voor elkaar om een nieuwe decoder te ontvangen. Om de een of andere vage reden staan wij niet in hun bestand, terwijl we ons destijds wel degelijk hebben aangemeld.
Na veel bellen en schrijven is de reactie van Essent/TV home, jammer maar u moet maar een nieuwe decoder kopen. Wij kunnen er niets aan doen dat u niet bent aangemeld. Ik weet van meerdere mensen die wel de antwoordkaart hebben ingestuurd, maar die onbekend zijn bij Essent/TV home en het niet voor elkaar krijgen een nieuwe decoder te krijgen.
Dit is toch belachelijk! Ik heb destijds voor veel geld iets aangeschaft wat nu onbruikbaar is.
Na veel bellen en schrijven is de reactie van Essent/TV home, jammer maar u moet maar een nieuwe decoder kopen. Wij kunnen er niets aan doen dat u niet bent aangemeld. Ik weet van meerdere mensen die wel de antwoordkaart hebben ingestuurd, maar die onbekend zijn bij Essent/TV home en het niet voor elkaar krijgen een nieuwe decoder te krijgen.
Dit is toch belachelijk! Ik heb destijds voor veel geld iets aangeschaft wat nu onbruikbaar is.
Re: tvhome omruilaktie sagem digitale ontvanger
We zijn nu 6 weken aan het wagten op een nieuwe digitale ontvanger van tvhome na vaak gebeld te hebben is ons nu beloofd dat we voor 28-10-2005 een nieuwe digitale ontvanger zouden krijgen ben benieuwd [quote]
Re: tvhome omruilaktie sagem digitale ontvanger
Kijk es op www.tvhomeforum.tk staat heel veel en er wordt ook gereageert door een Essentkabelcom medewerker
Re: tvhome omruilaktie sagem digitale ontvanger
Ongeveer 1 jaar beschik ik over digitale tv van casema. Ik heb gratis een sagem ontvanger gekregen. Dit was ivm een actie in Amstelveen.
Op 25 oktober 2005 een brief ontvangen dat er een vervanging plaats gaat van vinden van de verouderde Sagem ontvanger. Hiervoor moet ik wel even 138,85 euro betalen of een jaarabonnement op een aanvullend pakket (vanaf 7,50) per maand nemen. Dit laatste ben ik niet van plan, daar er geen zenders bijzitten welke mijn interesse hebben. Via de mail een klacht gedaan dat ik het met deze gang van zaken niet eens ben, daar ik een contract heb afgesloten met casema en als zij menen een andere ontvanger te gaan gebruiken, daar de sagem ontvanger niet meer bruikbaar is, dat voor hun rekening is.
Ik heb uiteraard nog geen bericht ontvangen van casema, omdat ik vandaag deze klacht heb ingediend.
Toch wil ik u hiervan op de hoogte stellen, volgens mij zullen vele mensen deze brief hebben ontvangen en worden we een beetje voor het blok gezet. Mijn vraag aan u is of dit zomaar kan, volgens mij niet. Casema kan toch niet meer aan hun overeenkomst met mij voldoen. Want zoals in de brief staat vermeld is de sagem ontvanger vanaf maart 2006 niet meer geschikt voor de ontvangst van Casema Digitale Televisie.
Zijn er meer klanten van casema die hierop willen reageren.
Ik heb een brief aan casema verstuurd, want via de klantenservice zowel telefonisch als per internet kom je er niet door. of krijg je geen antwoord.
Op 25 oktober 2005 een brief ontvangen dat er een vervanging plaats gaat van vinden van de verouderde Sagem ontvanger. Hiervoor moet ik wel even 138,85 euro betalen of een jaarabonnement op een aanvullend pakket (vanaf 7,50) per maand nemen. Dit laatste ben ik niet van plan, daar er geen zenders bijzitten welke mijn interesse hebben. Via de mail een klacht gedaan dat ik het met deze gang van zaken niet eens ben, daar ik een contract heb afgesloten met casema en als zij menen een andere ontvanger te gaan gebruiken, daar de sagem ontvanger niet meer bruikbaar is, dat voor hun rekening is.
Ik heb uiteraard nog geen bericht ontvangen van casema, omdat ik vandaag deze klacht heb ingediend.
Toch wil ik u hiervan op de hoogte stellen, volgens mij zullen vele mensen deze brief hebben ontvangen en worden we een beetje voor het blok gezet. Mijn vraag aan u is of dit zomaar kan, volgens mij niet. Casema kan toch niet meer aan hun overeenkomst met mij voldoen. Want zoals in de brief staat vermeld is de sagem ontvanger vanaf maart 2006 niet meer geschikt voor de ontvangst van Casema Digitale Televisie.
Zijn er meer klanten van casema die hierop willen reageren.
Ik heb een brief aan casema verstuurd, want via de klantenservice zowel telefonisch als per internet kom je er niet door. of krijg je geen antwoord.
Re: tvhome omruilaktie sagem digitale ontvanger
Dan kan ik alleen maar blij zijn dat de omruilactie hier wel naar volle tevredenheid is gegaan.
Die Samsung decoder doet het als een lier.
Die Samsung decoder doet het als een lier.