LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas op voor megawebshop

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
diquydiq

Pas op voor megawebshop

Ongelezen bericht door diquydiq »

Al maanden lang probeer ik 125 euro van megawebshop terug te krijgen, ik heb ze schriftelijk , etc gevraagd mij het geld weer terug te geven, maar niets helpt. Zij geven gewoon niet thuis.

Wat kan ik doen om mijn recht op dit soort van onrecht te verhalen?

Correspondentie met die lieden:

Navigeer hier : Startpagina / Winkelen / Volume winkelen / Koopjes / Business /Community

Megawebshop » Megawebshop - Helpdesk » Jouw aanvraag

Onjuiste kaart geleveerd!/ordernr.:20194
aanvraag status: Open [Sluit]
Categorie: Anders...
Reacties: 4
Prioriteit: Hoog
Printer vriendelijke versie

Datum: 2005-09-08 08:38:17
Naam: xx
E-mail: xx

Bericht:

Ik wil een kaart met lnb/rf-aansluitingen voor mijn satellietontvanger,
zoals ook u hier aangeeft:
http://www.megawebshop.com/winkelen/pro ... ts_id=1184

U heeft mij een kaart doen toekomen met de oude
radio/tv-antheneaansluitingen!!! Hier heb ik niet om gevraagd en ook niet
voor willen betalen!!!

Of u doet mij de kaart toekomen waarvoor ik u heb willen betalen of ik
wil mijn geld terug!!! Aan u de keus!!!

Alvast mijn dank,

xx
ordernummer:20194

Datum: 2005-09-08 12:39:55
Naam: Megawebshop Helpdesk

Bericht:

Hallo xx,

ik heb net met u gesproken door de telefoon en zoals beloofd zou ik u onze retouradres toesturen, dit is het volgende:

Megawebshop Ltd
Putselaan 149B
3072CE Rotterdam

Zoals beloofd zou ik kijken of ik alsnog die andere kaart kan vinden, zoniet dan krijgt u uw geld terug incl de extra verzendkosten.

Met vriendelijke groeten,

Megawebshop Helpdesk
http://www.megawebshop.nl

- Indien u nog meer vragen heeft en de aanvraag is nog open, dan gelieve in dezelfde aanvraag verder te gaan. Dit om misverstanden te voorkomen. Dank u voor uw medewerking. -

Datum: 2005-09-21 02:31:23

Bericht:

Geachte heer,

Gaarne verneem ik van u spoedig hoe het staat met de afhandeling van mijn 'case'.

Alvast mijn herkenning voor uw medewerking.

Datum: 2005-10-07 09:41:56

Bericht:

Geachte heer,

Per wanneer denkt u mijn betaling incl. retourzendkosten voor de geannuleerde order weer aan mij te doen keren?

Waren wij toentertijd niet overeengekomen dat indien u niet in staat zou zijn om mij de kaart te leveren waarvoor ik u uiteindelijk heb willen betalen u mij de geldelijke vergoeding hiervoor weer zou doen toekomen?

Om wat voor reden moet ik nog steeds bij u lopen te bedelen/zeuren om hetgeen mij toekomt?

Graag wil ik vernemen waar ik aantoe ben of verlangt u wellicht dat ik andere wegen bewandel om alsnog mij recht te behalen?

Datum: 2005-10-17 13:52:28

Bericht:

Indien u mijn 125 euro niet wenst terug te storten op mijn girorekening, dan verplicht u mij via de consumentenbond, tros radar, vara kassa, computertotaal, tweakers, etc.; melding te doen van de wijze waarop u zaken denkt te mogen doen. Eventueel zal ik ook een eigen web site met uw handelspraktijken gaan starten!!!

Mijn vraag aan u: wilt u mij mijn geld teruggeven of niet???

Ik heb reeds lang moeten wachten, spoedig antwoord wordt dringend verlangd!!!

--------------------------------------------------------------------------------

Reageer
Bericht: *

Help | Contact | Track & Trace | Privacy Policy | Algemene voorwaarden | Over Megawebshop
Copyright © Megawebshop, All Rights Reserved

hoffie

Re: Pas op voor megawebshop

Ongelezen bericht door hoffie »

volgende keer misschien beter opletten of er een keurmerk aanwezig is?????

diquydiq

Ongelezen bericht door diquydiq »

Hoffie, ik ben het met jou eens.

Helaas, heb ik tweakers.net te zeer vertrouwd! Deze weten megawebshop zeer aan te raden... En inderdaad is dit - nu ik weet hoe tweakers.net te werk gaat - goed te begrijpen.
Hoe kan tweakers.net megawebshop goed vinden dit terwijl megawebshop zijn klanten niet vertelt wat hun adres is, geen telefoonnummer vermeldt, klanten hun betalingen - die megawebshop niet toebehoren - niet wenst te retourneren, de serviceafdeling nooit thuis geeft en ga zo maar door...

Tweakers.net je wordt bedankt! :(

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Tweakers.net hanteert een database op basis van gebruikerservaringen, als tientallen mensen goede ervaringen hebben, wie is de redactie dan om aan de kwaliteit van de dienstverlening van megawebshop te twijfelen?

Je kan ook een conclusie trekken: je hebt gewoon pech, dat jij de enige bent die een negatieve ervaring hebt met die winkel.

Check ook die website eens, ze hebben een crash gehad waardoor waarschijnlijk je gegevens werden gewist.

JJ1981

Ongelezen bericht door JJ1981 »

Je bent niet de enige. Ik krijg nog 86 euro en hoor ook niks. Een telnr van Kvk schiet ook weinig op. Reactie geplaatst en mails gestuurd. Afwachten (al 1,5 maand).

Overigens kreeg ik al snel een email dat ik 2x betaald had en ze het terug zouden storten. Wat dat betreft allemaal netjes. Ook kreeg ik de hard drive snel en werkt deze prima.

Echter, geen reden om zo lang iemand te laten wachten, of misschien iemand te negeren tot deze op zal geven (wat ik nog niet heb gedaan)

Argus

Ongelezen bericht door Argus »

Op Putselaan 149 is een café gevestigd misschien weten ze daar meer
Café 'Pleinzicht'
010-4857484

JJ1981

Ongelezen bericht door JJ1981 »

Ze hadden idd flinke problemen ivm verhuizing. Ik heb mn geld keurig ontvangen. Je moet alleen niet vergeten je 'aanvraag' te 'openen' als je hun een bericht stuurt. :) Megawebshop is voor mij dus weer ok.

Gesloten