LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] versatelklachten

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
security
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 okt 2005 20:53

versatelklachten

Ongelezen bericht door security »

Beste forum lezers,

Om alle problemen te bundelen is er een mailadres opgericht, [email protected]

Als jullie je problemen met loginnaam en pakketgegevens op een Word bestand naar dit adres mailen dan wordt het als klachtenbundel aangeboden bij de organisaties die ons kunnen helpen.

Denk aan:

Stichting Consument
Ombudsman
NLIP

Citaat van de oprichter van dit mailadres:

Alle mail is welkom
Ik doe dit niet alleen uit eigen belang maar als je me zou willen helpen zou dit natuurlijk geweldig zijn.
ik verzoek je wel gebruik te maken van het [email protected] adres.
Kreeg net een telefoontje van Tros Radar,
Ze willen graag een compleet Archief nou daar kan neem ik aan voor gezorgd worden!


Naar boven


(bron versatelforum)

security
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 okt 2005 20:53

Re: versatelklachten

Ongelezen bericht door security »

Sinds aanmaak van dit mail adres zijn er 10 Serieuze Klachten binnengekomen.
Hartelijk dank voor jullie inzending!!
Echter ik vrees dat dit pas het topje van de ijsberg is,
Heb je problemen storingen en of klachten voel je je niet serieus behandeld door versatel.
Laat het ons weten!

Je staat er niet alleen voor!
Samen staan we sterk!

Ervaringen met onderstaande?

Hele domme antwoorden door het NIET lezen ( en proberen te begrijpen ) van de klacht door Klanten Service van Versatel.

Op mijn vraag via @mail naar Versatel:

“Het lijkt dat met afmelden van de complete installatie ( 20mb – voetbal – V telefoon ) de menu structuur van Mijn Versatel menu is veranderd…. het hoofdstukje van order Status komt niet meer voor…..

Graag een reset of correctie zodat ik weer toegang heb tot het complete MIJN VERSATEL menu…..

Het antwoord van Tele2-Versatel op uw vraag is:
We verzoeken u vriendelijk de mogelijkheden van 'Mijn Versatel' nog eens door te nemen en bij blijvende vragen contact op te nemen met onze klantenservice onder nummer : 0900-0440440 (lokaal tarief)

Dit terwijl mijn mogelijkheden in Mijn Versatel Menu niet meer zijn zoals ze horen te zijn…
Dus toch maar weer bellen..

antwoord van Versatel Klanten Service mijn vraag maar op papier te zetten…

Heb ik gedaan zeg ik, daarom bel ik nu…. Ik weet het niet goede middag…..

Weer een @mail gestuurd met de zelfde vraag

Het antwoord van Tele2-Versatel op uw vraag is:

u bent op dit moment opgeleverd, wanneer een klant is technisch opgeleverd word mijn versatel automatisch verwijderd van de pagina
______________________________________________________________________

Op mijn vraag via @mail naar Versatel:

Ik heb storing in mijn Versatel telefoonverbinding… Lijn helemaal dood…. Het werkt niet.

Het antwoord van Tele2-Versatel op uw vraag is:

Als U weer verbinding heeft graag een @mail naar Klanten Service van Tele2-Versatel

Dacht dat ik heb storing heb in mijn Versatel telefoonverbinding mijn internet werkt wel…

Zo zijn er nog veel meer gevallen.

Laat het ons weten!
U staat er niet alleen voor!

[email protected]
_________________

security
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 okt 2005 20:53

Re: versatelklachten

Ongelezen bericht door security »

Hmm de mailtjes stromen binnen.
Mijn dank is groot,

Hoe meer klachten / storingen / vragen hoe beter.

_________________
Klachten over Versatel?!
U Staan er niet alleen voor!
Want...
Samen Staan We Sterk
Klacht Groep Versatel

[email protected]

Helmer
Berichten: 63
Lid geworden op: 11 jun 2004 15:48

Re: versatelklachten

Ongelezen bericht door Helmer »

Ik ben Versatel zo langzamerhand ook een beetje zat en wil ook graag mijn ongenoegen uiten.

Ik zal vanavond even een verhaal typen incl. namen van alle personen die ik gesproken heb (en eventuele DIRECTE nummers) :)

Ook al wacht ik 'nog maar' 14 dagen sinds de oplevering. Sinds het begin heb ik GEEN internet, wordt ik verkeerd voorgelicht en ALS je dan de klantenservice belt (en tot 3 uur en 40 min!!! in de wacht hangt) krijg je te horen 'We zijn er mee bezig meneer, zodra we meer weten wordt u teruggebeld'....tjah...daar wordt je na een paar dagen ook wel zat van.

SecurityGozer jij hebt vanavond een mail van een A4tje :) ik hoop dat er snel aktie wordt ondernomen, want ik wil gewoon lekker SNEL internetten.....

security
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 okt 2005 20:53

Re: versatelklachten

Ongelezen bericht door security »

Ik wacht in spanning af.
geef je een seintje als het verzonden is? :?:
Die directe nummers zijn natuurlijk meer dan welkom

gizella
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 sep 2005 19:34

Re: versatelklachten

Ongelezen bericht door gizella »

De consumentenbond is al bezig met actie tegen Versatel.Maar ondanks alle problemen die ik heb gehad met Versatel, moet ik zeggen dat ze op de goede weg zijn om alles beter te laten werken. Mijn telefoonlijn werkt niet goed, het gesprek wat ik heb valt weg. Dit heb ik per mail gemeld aan Versatel en na 1 dag werd ik gebeld door Versatel, waarin ze toegeven een landelijk probleem te hebben en er hard mee bezig zijn om dit op te lossen. Ook werd er excuus aangeboden door Versatel. En ja een klein kind moet ook leren door vallen en opstaan. Mijn advies is om het via de Consumentenbond te doen want dit is een grote organisatie en samen sta je sterk. Zelf zal ik er geen gebruik van maken. Want na alle problemen werkt hier verder (op de telefoon na)alles goed. Maar ook dit probleem zal denk ik gauw worden opgelost. Zie hieronder de brief die ik kreeg van de Consumentenbond

Geachte mevrouw, meneer,
We benaderen u omdat u enige tijd geleden aangaf geen probleem te hebben met Versatel maar wel op de hoogte gehouden wilde worden over de verdere ontwikkelingen. Weliswaar is na nader onderzoek gebleken dat een flink aantal van de klachten door Versatel is opgelost, maar er blijft nog steeds een aantal mensen met problemen over.
We hebben contact opgenomen met Versatel en kunnen u mededelen dat de Consumentenbond en Versatel een aantal afspraken hebben gemaakt over de afhandeling van de nog openstaande problemen.
De mensen die nog een probleem hebben met Versatel, kunnen zich via de Consumentenbond aanmelden en het probleem wordt dan via een speciale ingang bij Versatel afgehandeld. We gaan er van uit dat deze mensen op korte termijn een passende oplossing geboden krijgen.
We vertrouwen er op u hiermee voldoende op de hoogte gesteld te hebben en willen u bij deze bedanken voor uw bijdrage.

Met vriendelijke groet.
Consumentenbond

maru
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 nov 2005 06:37

Re: versatelklachten

Ongelezen bericht door maru »

Hoi
Ik zou al bijna een boek kunnen schrijven over Versatel...
Zoals zovelen, hadden wij voorheen zonnet ,dat door Versatel is overgenomen....
Niet al te grote problemen gehad,totdat ik gebeld werd ( mijn oude abbonnement loopt af in december) om mijn abbonnement. om te zetten n.l.;telefonie (voetbal) t.v. en snel internetten bij elkaar tegen een aantrekkelijk prijs (had ik het maar NOOIT gedaan)

Nu al bijna 14 dagen ,zonder telefoon,internet en voetbal tv........
Veel e-mails en vaak gebeld ( mobiel natuurlijk,tegen een duur tarief! en dat uren lang!!)
Er is eenmaal teruggebeld door een medewerkster..... er wordt aan gewerkt.....( ze zeggen er alleen niet bij wanneer !!)

Ik ga nu het abbonnement opzeggen ,en wil de aansluitkosten voor de KPN verhalen op Versatel ( heeft iemand daar ervaring mee?? Dan hoor ik het graag)
Heb Versatel een week de tijd gegeven iets aan het probleem te doen,tot nu toe niets..... :twisted:
Maru.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: versatelklachten

Ongelezen bericht door Inter »

Zoals zovelen, hadden wij voorheen zonnet ,dat door Versatel is overgenomen
Is niet overgenomen sinds de naam wijziging was het al van Versatel.
Ze hebben er altijd in gezeten.
Voor 2003 hadden wel radio 538 en Freerecord Shop ook nog aandelen die zijn volledig overgenomen door Versatel.

http://www.versatel.nl/about/

aronspa
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 nov 2005 21:23

Re: versatelklachten

Ongelezen bericht door aronspa »

Het kan ook anders. Binnen twee weken na mijn aanvraag ben ik opgebeld door een medewerker van Versatel. Een week later een monteur op mijn stoep. Na een uur was alles aangesloten en geinstaleerd. En wat denk je? Alles werkt subliem. Internet, telefoon en voetbal. :P

Helmer
Berichten: 63
Lid geworden op: 11 jun 2004 15:48

Re: versatelklachten

Ongelezen bericht door Helmer »

Voor de mensen waar het niet werkt. ik ben samen met Security (de topicstarter) de website www.versatelklachtgroep.nl begonnen om zo een centraal meldpunt te hebben voor klachten mbt de Versateldienstverlening :)

Gesloten