LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verrekening Dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
inguldenssvp
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 nov 2005 11:54

Verrekening Dexia

Ongelezen bericht door inguldenssvp »

Begrijp ik nou goed dat als je eerder een lease-overeenkomst hebt gehad waar je wel winst op hebt gemaakt verrekend wordt als je in aanmerking wil komen voor de regeling?

fakes
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 nov 2005 21:15

Re: Verrekening Dexia

Ongelezen bericht door fakes »

Ja

whatafoolbelieves
Berichten: 65
Lid geworden op: 07 okt 2005 23:04

Re: Verrekening Dexia

Ongelezen bericht door whatafoolbelieves »

Waarom wil je in aanmerking komen voor de regeling dan.


Of is het zo bij winst niets te mekkeren :D en bij verlies huilen :(

inguldenssvp
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 nov 2005 11:54

Re: Verrekening Dexia

Ongelezen bericht door inguldenssvp »

Whatafoolbelieves, kun je dat in begrijpelijke taal herhalen.

empie
Berichten: 258
Lid geworden op: 19 sep 2005 13:46

Re: Verrekening Dexia

Ongelezen bericht door empie »

Nee, dat kan WAFB niet :lol: :lol:

inguldenssvp
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 nov 2005 11:54

Re: Verrekening Dexia

Ongelezen bericht door inguldenssvp »

Het antwoord van fakes is duidelijk.
Nog netjes dat Dexia met winst afgesloten contracten van de club van Eegalease ongemoeid heeft gelaten; ook die waren feielijk niet rechtsgeldig.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Verrekening Dexia

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Verrekenen van eventuele winst op eerdere, afgelopen contracten kàn wettelijk gezien NIET! Tenzij je er zelf mee accoord zou gaan, als je tenminste ingaat op de Duisenberg-fopspeen-regeling.

Het betekent letterlijk dat je vrijwillig goed geld naar kwaad geld gooit!

Een zeer goede reden dus om niet accoord te gaan en je dus niet aan te melden voor die regeling van niets!

Laat Dexia je maar voor de rechter slepen of nog beter:
dagvaardt Dexia zelf en laat de rechter beslissen of je lopende of met verlies geëindigde contracten voldeden aan de daaraan wettelijk gestelde eisen.

Kijk naar de uitspraken van de laatste tijd en vooral naar het laatste vonnis van de kantonrechter te Helmond en de uitspraken van het gerechtshof te 's-Hertogenbosch.

Al deze vonnissen zijn na te lezen bij www.platformaandelenlease.nl en
heeft u daarna nog vragen, neem dan contact op voor gratis advies met [email protected] .

Laat u niet nog eens in de boot nemen door Dexia en hun helpers, de stichtingen Leaseverlies en Eegalease!

Arjuna*
Berichten: 141
Lid geworden op: 29 okt 2005 12:32

Re: Verrekening Dexia

Ongelezen bericht door Arjuna* »

Verrekenen van eventuele winst op eerdere, afgelopen contracten kàn wettelijk gezien NIET! Tenzij je er zelf mee accoord zou gaan, als je tenminste ingaat op de Duisenberg-fopspeen-regeling.
Het zal dan wettelijk misschien niet mogelijk zijn, misschien dat de vele bewakers van het goede op dit forum, ook eens de morele kant van dit gegeven kunnen bekijken?

Eerst maakt men vette winst met een kontrakt en vervolgens loopt er een contract minder goed en brengt verlies met zich mee en dan doodleuk zeggen dat het eerste contract niet met het tweede verrekend mag worden.

Ja nou die stoute roversbank dexia toch, een schandaal dat ze zoiets durven te opperen, nietwaar moraalriddertjes?

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Verrekening Dexia

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Dexia en "moraal"? Dat is werkelijk de gotspe van de eeuw! Deze schurkenbank en haar voorgangers Aegon, Legio Lease en Bank Labouchere verdienen geen enkele consideratie van de gedupeerden, die zij jarenlang hebben opgelicht, uitgezogen en geïntimideerd.

Wie wind zaait, verdient storm te oogsten!

ad snoerren

Re: Verrekening Dexia

Ongelezen bericht door ad snoerren »

Arunja vergeet even voor het gemak dat DEXIA een contract al als winstgevend beschouwd indien erop uitgekeerd wordt. Deze "winst""wordt dan verrekend in de duisenberguitkering.

De INLEG wordt dus niet van de winst afgetrokken.

Voorbeeld:
Inleg = 2000 euro
Uitkering = 1200 euro
Netto verlies = 800 euro
Echter: winst volgens dexia = 1200 euro

En die 1200 euro wordt dus afgetrokken
Heeft Dexia boekhouden geleerd van ZALM???????

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Verrekening Dexia

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ad snoerren wil jij aub een andere naam aannemen?
Odf durf je alleen maar onder deze naam omdat je anders misschien "herkenbaar" bent?

De ECHTE Ad Snoeren (met 1 r) staat VER boven jou verheven.

ad snoerren

Re: Verrekening Dexia

Ongelezen bericht door ad snoerren »

Op persoonlijke aantijgingen reageer ik liever niet. Als je inhoudelijk niet met mijn berekening eens bent wil ik best daarover verder praten

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Verrekening Dexia

Ongelezen bericht door J Hopman »

Laat die ad toch ouwehoeren, die heeft net zoveel verstand als het achtereind van een varken.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Verrekening Dexia

Ongelezen bericht door Hans A »

Maar het voorbeeld van snoerren klopt wel.....
Dus toch maar rekening mee houden.

Gr Hans A

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: Verrekening Dexia

Ongelezen bericht door Joshua »

Mag ik u even uit de droom halen

Stel je bent in 1995 een overeenkomst aangegaan.

aankoop waarde 5000
Looptijd 10 jaar (11%)
betaald 1 jaar 1200 (100/pm)
Bij Verkoop na 1 jaar
9 jaar BOETE rente 5400
50% Dexia noemt dat korting.

Om een positief resultaat te halen moet
de aankoop hoger zijn dan 11600
Stel dat er 2000 tot uitkering is gekomen
dan is de koerswinst 13600 -5000 = 8600.


Wat wil Dexia nu na 8 jaar verrekenen?


....
De koerswinst 8600.
jij hebt voor het product betaald bruto 9600

Netto heb je betaald 1200 -2000 opbrengst en na 10 jaar vraagt Dexia alsnog 8600 jij heb voor niets en nul komma nu 7800 betaald.

Dat is nog eens verrekenen.

No way Dexia!

Jetsbasket
Berichten: 56
Lid geworden op: 11 okt 2005 19:47

Re: Verrekening Dexia

Ongelezen bericht door Jetsbasket »

Hou toch op, niet-pallers hier, probeer deze fanaten te weren ik geef toe het zijn er nogal wat, maar je pikt ze er zo uit, het zijn de gasten die jullie proberen naar de rechtbank te slepen, trap er niet in, zoek desnoods je heil bij pay-back. ook zij willen je graag naar beursklacht doorverwijzen, maar ze hebben tenminste nog enige terughoudendheid.

inguldenssvp
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 nov 2005 11:54

Re: Verrekening Dexia

Ongelezen bericht door inguldenssvp »

Ja, 't is toch verschrikkelijk. Heb je hele dikke dollartekens in je ogen, krijg je uiteindelijk zakken vol waardeloze dinars. En maar klagen.
Toch zijn er heel erg veel mensen die zich niet gek hebben laten maken met de verhaaltjes door of namens Legiolease, het aantal is om precies te zijn de hele Nederlandse markt minus de Lease-schlemieltjes.

Gast

Re: Verrekening Dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 07 Nov 2005 19:33 door Jetsbasket


--------------------------------------------------------------------------------

Hou toch op, niet-pallers hier, probeer deze fanaten te weren ik geef toe het zijn er nogal wat, maar je pikt ze er zo uit, het zijn de gasten die jullie proberen naar de rechtbank te slepen

Wat een grote onzin is dat toch zeg.
Het is juist goed dat deze mensen er zijn, jullie vuile Dexia trollen dachten er makkelijk vanaf te komen, nu jullie zien dat jullie baas meerdere rechtszaken gaat verliezen proberen jullie kakkerlakken gedupeerden om te praten om maar niet te gaan procederen.
Ik vraag mij af waarom ik, jullie kakkerlakken nog antwoord geef, ik trap eerlijk gezegd liever jullie regelrecht de grond in, stelletje oplichters.
Hoe durven jullie eigenlijk nog op dit forum te komen na wat jullie eigenlijk allemaal gedaan hebben.
Het is jammer dat Trosradar jullie kakkerlakken niet van hun forum verwijderd.
Dus Dexia Trollen opsodemieteren!

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Verrekening Dexia

Ongelezen bericht door wreker »

Ja, 't is toch verschrikkelijk. Heb je hele dikke dollartekens in je ogen, krijg je uiteindelijk zakken vol waardeloze dinars. En maar klagen.
Toch zijn er heel erg veel mensen die zich niet gek hebben laten maken met de verhaaltjes door of namens Legiolease, het aantal is om precies te zijn de hele Nederlandse markt minus de Lease-schlemieltjes.
Volgens mij waren de personen, die in die tijd met dolar tekens in de ogen rond liepen, de provisiegeile criminele aandelenlease adviseurtjes die elkaar iedere dag weer gek maakte, met hoeveel ze wel niet hadden gescored.

Dat er niet meer zijn ingetrapt komt omdat vele al een spaarvoorziening hadden. Of al door een andere lease oplichter waren misleid.

Gesloten