LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Versatel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
longdon
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 okt 2005 21:32

Re: Versatel

Ongelezen bericht door longdon »

@ Security:

Gebruiker ?? op dit forum laat duidelijk merken dat hij meer belang heeft bij tevreden Versatel klanten dan bij ontevreden Versatel klanten. Zal waarschijnlijk een functie hebben binnen deze organisatie... (??)

Misschien kunnen we een deal met hem sluiten?

security
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 okt 2005 20:53

Re: Versatel

Ongelezen bericht door security »

Ja misschien wel,
Kan ik hem meteen mijn dossier aanbieden van andere versatel klanten met grote problemen.

Mocht je zelf problemen / klachten opmerkingen hebben mail me dan een complete beschrijving welk pakket, welke diensten je afneemt en je username.
Zet dit alles in een .doc file en ik zal ook deze aanvulling bij het dossier stoppen

Bij voorbaat dank en nog een prettige dag!

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Versatel

Ongelezen bericht door ?? »

@ Longdon: Ben je vergeten je pilletje te slikken vanochtend?

@ Security: Ja, dat vind ik vreemd. Als ze het na een aantal weken nog niet hebben opgelost zou het een ander verhaal worden, maar je moet ze wel even de kans en de tijd geven om eea op te lossen. Direct zo'n onbeschofte mail sturen getuigt ook niet van ook maar een grijntje fatsoen.

Ik vraag me af hoe je zou reageren als je een keer tegen een echt probleem aanloopt met een bedrijf...

security
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 okt 2005 20:53

Re: Versatel

Ongelezen bericht door security »

Ik denk maar niet dat ik hierop zal reageren,
Ik heb ernstig het vermoeden dat je zelf werkzaam bent voor dit "geweldige bedrijf"

Nogmaals ik doe dit niet alleen uit eigen belang, maar er zijn honderden klachten over dit bedrijf.

@longdon ik wacht in spanning op je verhaal :-)

longdon
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 okt 2005 21:32

Re: Versatel

Ongelezen bericht door longdon »

@Security: Ik zal je mijn verhaal wel sturen. Moet het even goed onder elkaar op papier zetten, vergt wat tijd.

@??: ... (snif)

digibeet1951
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 nov 2005 16:34

Re: Versatel

Ongelezen bericht door digibeet1951 »

In tegenstelling tot ervaringen van andere forumleden, moet ik bekennen dat mijn ervaringen met Versatel Family compleet positief zijn.
Snelheid geen bruto 4 Mbps maar zelfs 10 Mpbs. Volgens monteur kon dat kloppen. Je krijgt dezelfde 20 Mpbs lijn maar enigszins afgeknepen.
De kwaliteit van de televisiebeelden en voetbal (beperkt pakket) is uitstekend. (Bijna nooit schokkerig o.i.d. En in ieder geval beter dan de analoge kabelbeelden van UPC.
Allen met de telefoon ging er iets fout. Ik had een geheim nummer, waarvan de nummerherkenning permanent stond uitgeschakeld.
In dat geval gaat overname via Versatel niet automatisch.
Dat had bij de installatie natuurlijk even door de monteur moeten worden verteld.
Eerst moet je bij KPN de nummerherkenning laten inschakelen.
Pas daarna kun je via 0800-0645 de nummerportering in gang zetten.
Kortom, ik ben een redelijk tevreden klant.

security
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 okt 2005 20:53

Re: Versatel

Ongelezen bericht door security »

Gefeliciteerd je bent een van de weinige met wel goede ervaringen met deze "geweldige" ISP

@longdon: Ik wacht in smart op je complete verhaal.

Voor de mensen die niet zo'n goede ervaringen hebben met deze ISP is er sinds kort:

Klachten over Versatel?!
U Staan er niet alleen voor!
Want...
Samen Staan We Sterk
Klacht Groep Versatel

[email protected]

Breenie
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2005 16:04

Re: Versatel

Ongelezen bericht door Breenie »

allemaal klaar met zeuren? hoop dat jullie je nu beter voelen!
Heb mijn 4Mb verbinding en die werkt uitstekend....ga zo door versatel!
denk trouwens maar niet dat het bij andere providers beter gaat.

edwardappels
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2005 18:53

Re: Versatel

Ongelezen bericht door edwardappels »

Ook ik heb dus problemen met Versatel. Op 31-10 is Versatel bij mij een 4Mb pakket komen installeren, met beperkt voetbal, internet en telefonie. Na installatie alles koek en ei, maar vanaf 02 november heb ik dus geen telefoon meer.

Verschillende malen met de, dure, mobiele naar de helpdesk gebeld en die konden me niet meer vertellen dan, resetten van modem. :twisted: Ja dat wist ik zelf ook wel. Tot op heden heb ik nog steeds geen telefonie en volgens Versatel kan dat ook nog wel even duren. Ik vermoed dat ze een probeem met KPN hebben.

Op mijn emailverzoek wordt erg lauw gereageerd. (zie bericht)

Geachte heer Appels,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Het antwoord van Versatel op uw vraag is:

Uw probleem is nog in behandeling. Ze zijn ermee bezig om het z.s.m. op te lossen.
Helaas gaat dat nog even duren.
Wanneer u weer een goede werkende verbinding heeft kunt u een email sturen naar
[email protected] om een credit aan te vragen.
De afdeling billing zal deze in behandeling nemen en bekijken waar recht op is.
Wij kunnen u niks garanderen.
Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Versatel

Wat moeten we hier nou weer mee. :?: :?: :?:

Ik vraag me af of er meer mensen deze problemen hebben?

security
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 okt 2005 20:53

Re: Versatel

Ongelezen bericht door security »

Inderdaad samen staan we sterk.

Consumentenbond actie
Dit formuliertje is al meerdere malen ingevuld hoor je wat terug nee.
Eventueel alternatief vind je onderin mijn handtekening.


Vandaag NL domein aangemaakt.

Met als doelen:

* Tracking System (online de status van je klacht zien)
* Known Errors (bekende meldingen en hun oplossing)
* Algemene Info (spreekt voor zich)
'* Mail Lijst



Wat heeft de VKG nodig?

Een email met daarin een word document voorzien van de volgende informatie: Het pakket wat u heeft, uw versatel user ID, een beknopte versie van de storingen, uw historie (sinds wanneer u klant bent van versatel) en eventuele opmerkingen. Last but not least is ook vermelding van uw telefoonnummer van belang. Omdat de VKG een particulier initiatief is, en inmiddels gemaakte kosten verder niet extreem op te drijven verzoek ik u om bij het telefoonnummer een vast nummer door te geven en geen 06, mede uit naam van de VKG alvast bedankt

Gr

Richard
(founder VKG)

Binnenkort is onze website bereikbaar !

RieNK
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2005 22:28

Re: Versatel

Ongelezen bericht door RieNK »

Ik betaal al maanden Versatel, maar het werkt nog steeds niet. De monteurs hebben alles al aangelegd, zodat mijn betaling wel van start ging. Heb meerdere malen gebeld met versatel. Die hebben me doorverwezen naar Versatel Installatie. Deze stuurde me vervolgens weer door naar versatel. Die verwees mij naar de website. Enkele malen gemaild, maar geen reactie. (en dan te bedenken dat ik bij elk telefoontje zo'n 30 min wacht).

Ik snap niet dat zoiets niet strafbaar is. Ik vind vergeleken hierbij die kleinschalige oplichters nog vrij onschuldig.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Versatel

Ongelezen bericht door Inter »

Ik heb geen problemen met een gewone Family .
Die zitten hem dan ook bij de producten met Voetbal op je TV.
Nu willen ze nog met nog meer kanalen gaan beginnen .
Met zoiets moet je nooit de eerste zijn ,maar ja als iedereen dat zegt dan lukt z`n project altijd.
Natuurlijk kan ik best begrijpen als je overal de eerste mee bent dat je met kinderziektes kan zitten maar behandel je klanten eens een keer fatsoenlijk.Waar ik zelf overigens nooit op één standaard mail na geen last van heeft gehad.

Maar op den duur komt het ooit wel weer goed.

Helmer
Berichten: 63
Lid geworden op: 11 jun 2004 15:48

Re: Versatel

Ongelezen bericht door Helmer »

Zoals al eerder door Security hierboven aangegeven : de website van de Versatelklachtgroep is actief!

check www.versatelklachtgroep.nl
Blijf je dossier mailen zodat wij alles kunnen bundelen!!

Gesloten