Net als je aanwezigheid hier op het forum...............niet dus!Als ik wist dat mijn aanwezigheid iets toe zou voegen..
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LET OP belangrijk nieuws
Re: LET OP belangrijk nieuws
faeks,
Als ik wist dat mijn aanwezigheid iets toe zou voegen..
Deze keer moet ik je gelijk geven faekes, het zou even veel toevoegen als jouw aanwezigheid op dit forum.......niets dus.
In een inmiddels gesloten topic staat:
Groeten,
Piet
Het zou zomaar kunnen dat komende maandag 14 november Radar weer aandacht gaat besteden aan de laatste ontwikkelingen rond het aandelenlease schandaal....Ik ben benieuwd wanneeer Tros Radar de aankoopbewijzen nu eens behandeld in haar programma!Het is toch een consumentenprogramma,
betaalt door de consument met zijn belastingcenten?Of werkt Hertsenberg voor de overheid en het bankwezen.Waarom geeft Hertsenberg de consument geen meer zelfvertrouwen in deze zaak?
Groeten,
Piet
Peugeot, Wreker, niets uit de context rukken! dit stond er ook nog bij..
bij nader inzien denk ik het niet alleen, maar weet ik het wel zekermaar ik denk dat niemands aanwezigheid daar iets toevoegt...
Dan is het over uit en sluiten?Het zou zomaar kunnen dat komende maandag 14 november Radar weer aandacht gaat besteden aan de laatste ontwikkelingen rond het aandelenlease schandaal....
faekes, je moet jezelf niet voortdurend projecteren op anderen.
Dat krijg je als die ander geen enige mate van zelfreflectie heeft. Denk jij dat we ooit vrienden worden? We vullen elkaar wel aan..
Vroeger misschien wel faeks.
Tegenwoordig kies ik mijn vrienden, evenals de financiële instellingen waar ik zaken mee doe zorgvuldiger uit.
Dus geen Dexia, Fortis of Aegon e.d en ook geen fake figuren als faeks e.d.
Tegenwoordig kies ik mijn vrienden, evenals de financiële instellingen waar ik zaken mee doe zorgvuldiger uit.
Dus geen Dexia, Fortis of Aegon e.d en ook geen fake figuren als faeks e.d.
Weet je, wreker, wat jammer. Wat ontzettend jámmer!
-
Faeks.
Als je nou eens een keer serieus reageert,
wordt je misschien weer eens serieus genomen
Als je nou eens een keer serieus reageert,
wordt je misschien weer eens serieus genomen
Je denkt toch niet echt dat ik op sommigen hier nog serieus reageer? You know me better.
Beste Mensen,
Nu is Dexia weer bezig om papieren rond te sturen die getekend retour moeten, heb je deze formulieren al eens goed gelezen, en het Duiseberg voorstel erbij gehad.
Dan kun je zien dat ze iedereen weer willen besodemieteren, want wat er in die brief staat klopt niet, er staat dat je je restschuld terugkrijgt, en dan kijk je naar het Duisenberg voorstel, en daar staat dat je niets terug krijgt.
Dus mijn advies procederen, en niet tekenen.
Want het zijn zeer gladde jongens, die van Dexia houd dat goed in de gaten mensen ,
DUS TEKEN DEZE PAPIEREN NIET. JE GAAT ER WEER OP TERUG , NET ALS MET HET DEXIA-AANBOD.
Nu is Dexia weer bezig om papieren rond te sturen die getekend retour moeten, heb je deze formulieren al eens goed gelezen, en het Duiseberg voorstel erbij gehad.
Dan kun je zien dat ze iedereen weer willen besodemieteren, want wat er in die brief staat klopt niet, er staat dat je je restschuld terugkrijgt, en dan kijk je naar het Duisenberg voorstel, en daar staat dat je niets terug krijgt.
Want het zijn zeer gladde jongens, die van Dexia houd dat goed in de gaten mensen ,
DUS TEKEN DEZE PAPIEREN NIET. JE GAAT ER WEER OP TERUG , NET ALS MET HET DEXIA-AANBOD.
Je hebt gelijk, maar voordat je iets doet, eerst met een Advocaat of Piet overleggen.Geplaatst op 10 Nov 2005 11:34 door J Hopman
--------------------------------------------------------------------------------
Beste Mensen,
Ik teken zo en zo al niet, ik ga door tot aan het gaatje.
Ik zit in afwachting van de eventuele uitspraak van maandag a.s. te Arnhem te wachten.
Volgt de uitspraak en is het in ons voordeel, dan pak ik ze helemaal aan.
Ik kan nogeen ding hier iets opzeggen, mocht ik volgende maand of in het nieuwe jaar voordat mijn hogerberoepszaak begint, in de Staatsloterij een behoorlijke klapper maken, dan zet ik 150 Advocaten op mijn zaak, dat gaat behoorlijk in de papieren lopen voor ze.
Ik laat dan ook meteen beslag leggen op die bank dit om te voorkomen dat zij met de noorderzon kunnen vertrekken of zich eigen failliet kunnen laten verklaren.
Ik wil na alle beledigingen van die Dexia-trollen nog maar een ding, dat is BLOED zien.
Wilden zij destijds met ons schikken? Neen! Nu ze zien dat ze de ene rechtszaak na de andere in het hogerberoep verliezen willen ze nu opeens wel met ons schikken, sterker nog, ze willen met alle geweld die Duivelbergfopspeen ons door de strot duwen via de wcam; wat hen na mijn inziens niet zal lukken.
Dus tolerant zijn naar hun, hen vergiffenis schenken, geen sprake van.
Die bank wilden toch oorlog met mij en mijn medegedupeerden, dan kunnen ze het krijgen.
Naar aanleiding wat ze ons geflikt hebben, ik ben laaiend, ik vergeef ze hetgeen wat ze geflikt hebben en allemaal gezegd hebben, het ze nooit meer.
monument valley,
Helemaal mee eens, laat die dexiagasten hem maar eens knijpen, want ze moeten heel vaak naar de rechtbank, tot ze er gek van worden, alleen bij Lease-proces al 15000 processen, en dan de rest nog.
Helemaal mee eens, laat die dexiagasten hem maar eens knijpen, want ze moeten heel vaak naar de rechtbank, tot ze er gek van worden, alleen bij Lease-proces al 15000 processen, en dan de rest nog.
15000 processen bij leaseproces waar haal jij deze cijfers vandaan?
Als je nu eens een abbonnement neemt op een krant, kun je ook ergens over meepraten, andre 26.
Of schrik je van het aantal, je bent toch niet van Dexia, en je moet toch niet helpe met al die rechtzaken, het is niet te hopen voor je, want dan heb je binnen een maand een burnout.
Of schrik je van het aantal, je bent toch niet van Dexia, en je moet toch niet helpe met al die rechtzaken, het is niet te hopen voor je, want dan heb je binnen een maand een burnout.
waarom ben ik nu van dexia omdat ik niet gelijk in het straatje van pal en leaseproces mee loopt?
Andre 26,
Dat jij niet van Dexia bent geloof ik best, natuurlijk hoef jij niet meteen in het straatje van Pal of Payback mee te lopen, alleen kun je ook informatie in winnen bij Leaseproces, dan hoor je hetzelf.
Dat er 15000 mensen bij Leaseproces zijn geloof ik best, als jij nu eens meer informatie gaat inwinnen via de Palsite, kijk in kranten, dan weet jij het ook.
Begrijp mij niet verkeerd Andre26, ik val je niet aan, ik attendeer jou er alleen op.
Voor de rest kun jij gewoon vragen stellen.
Groet, Monument Valley
Ps. Kijk eens op deze site;
http://www.jurofoon.nl/aandelenlease/
Dat jij niet van Dexia bent geloof ik best, natuurlijk hoef jij niet meteen in het straatje van Pal of Payback mee te lopen, alleen kun je ook informatie in winnen bij Leaseproces, dan hoor je hetzelf.
Dat er 15000 mensen bij Leaseproces zijn geloof ik best, als jij nu eens meer informatie gaat inwinnen via de Palsite, kijk in kranten, dan weet jij het ook.
Begrijp mij niet verkeerd Andre26, ik val je niet aan, ik attendeer jou er alleen op.
Voor de rest kun jij gewoon vragen stellen.
Groet, Monument Valley
Ps. Kijk eens op deze site;
http://www.jurofoon.nl/aandelenlease/