Hallo
hierbij ik wil naar iederen aandacht vragen bij factueringen van Essent.Ik heb al jaren lang problemen met onjuiste,onerechte facturen van Essent en ook jaarafrekeningen.Voor het laatst ik heb jaarafrekening gekregen van Essent 1)Gas2)elektra3)kabeldiensten.Op jaarafrekening staan datum september en dan betalen t/m15okt.maar ook meteen aanmaningkosten bij elektra=35eu;gas=35eu en dan bij kabeldiensten 20eu dat woordt dan berekend met mijn tegoed en uitbetaald volgens Essent.
Ik heb meteen gereageerd =bij Essent dat betekent meerdere malen gebeld en dan ik heb van elk medewerker een ander onzin als uitleg gekregen,niet betaald rekening in juni of in september of januari ,als ik zeg dat ik heb alle kopie afschriften dan altijd =ze moten praten met een andere afdeling en weer daar is er niemand .Voorstel =ik word teruggebeld,maar weer moet ik bellen en dan eindelijk opllosing na zoveel moeite =ik krijg mijn geld terug en niemand weet hoe is tot die fout berekening gekomen ,ook gewoon voor Essent ze bieden nooit een exscusus aan.
Deze week is het weer begonnen een hrinnering,voor wat ?????het zelfde verhaal is begonnen voor een niet betalt rekening en dan weer oktober,dan juni,dan onjuiste pris van kabeldiensten en dat gaat zo verder met Essent ,maar ik heb alles betaald en ook belooft dat dat gaat ik puliceren in alle media met alle dokumentacie welke ik heb netjes bewart.Ds liefe mensen oppassen als jullie hebben iets mee te maken met zo een bedrijf als Essent.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Essent praktijk -LET OP
Re: Essent praktijk -LET OP
blijkbaar staan niet alle gegevens goed in het systeem van Essent.
Re: Essent praktijk -LET OP
Als die heren zijn taak kunnen niet naar tevredenheid van ons als klanten uitvoeren ,dan moeten ze zich niet bezig houden met die werk