LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] B&G Beveiliging

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
rembey

B&G Beveiliging

Ongelezen bericht door rembey »

B&G Beveiliging neemt telefonisch contact op en meldt dat je in aanmerking komt voor een gratis (!) draadloze alarminstallatie. Hiervoor zal een consulente vooraf langs komen voor advies. Het enige wat ik zou moeten betalen zijn de kosten voor de meldkamer. Deze kon ze nog niet doorgeven, aangezien deze afhankelijk van mijn situatie en wensen waren. Wel kon ze aangeven dat dit slecht een klein bedrag zou zijn.

Zijn er anderen die hier ervaringen mee hebben???

Jonjo

Re: B&G Beveiliging

Ongelezen bericht door Jonjo »

Afzeggen!!

FritzTheCat
Contacteer:

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

NOOIT doen.

Het maandbedrag zal wel rond de 25 à 30 euries zijn maar............................................looptijd contract 5 jaar. (€ 1.500,00)

Hiervoor krijg je:
Centrale
1 PIR
1 Reedcontact

Investering bij losse aanschaf € 450,-

Meldkamer is oplichterij. Wat er gebeurt bij calamiteiten is dat men jou belt en daar is dan de kous mee af.

Let op, de kosten van doormelding (kan aardig oplopen met name in- uitschakelen) komen er nog bij. KPN belkosten zijn dit dus.

Hoe meer componenten je "nodig" hebt hoe hoger het maandbedrag.

Doe het niet. Als je een alarminstallatie wil neem dan een Borg installateur in armen die je een vaste prijs bied zonder contracten.

Voor doormelding kan ik je dan een GSM kiezer adviseren welke (zelfde als een meldkamer) de meldingen op je GSM laat komen.

Succes.

jcf

Ongelezen bericht door jcf »

Nou meldkamer is zeker geen oplichterij....je gsm zal maar eens uitstaan....komt toch de melding van je systeem niet binnen,maar de meldkamer gaat verder bellen tot ze iemand tepakken hebben....en in/uit schakelmeldingen naar een meldkamer kunnen gewoon uitgezet worden dus das ook geen probleem....alleen je hebt gelijk wat betreft de kosten...installateurs die bellen dat ze een gratis systeem weg mogen geven liegen dat ze barsten.....laat gewoon eens door een borg erkende installateur een offerte maken en je zal een veel lagere prijs zien.
En nuon of essent zijn energieleveranciers geen bedrijven die veel verstand hebben van up to date beveiliging....

Jeroen

dannyjan

Ongelezen bericht door dannyjan »

Mijn vader is op 16.07.2013 overleden.
Wij als erfgenamen,hebben zijn rekeningen voor onze rekening genomen.
Dan wil ik het contract bij B&G beveiligingen opzeggen(23.07.2013) geen reactie.
Op 1.08.2013 nog maar een keer,je raad het al,geen reaktie.
Dan krijg ik gisteren(18.09.2013)eindelijk een brief van B&G.
Daarin staat ongeveer het volgende in: (je word in eerste instantie niet gecondoleerd,wel zo netjes lijkt me om daar mee te beginnen)
Uw vader heeft een contrakt van 11 jaar afgesloten bij ons.
Het is niet mogelijk om het contrakt te beeindigen voor 2022.
U kunt het wel afkopen met een bedrag van 3000 euro.
Of u kunt het mischien aan de nieuwe bewoners aansmeren...
Waar betaal je dan eigenlijk voor? (voor diensten die sinds 23.07.2013 niet meer worden geleverd!)

Ik geef daarom De firma B&G (mevr.scheetjes) een ijskoude douche!

Fam.Jansen

Gesloten