LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Sebas206DLS
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 nov 2005 14:42

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Sebas206DLS »

ja, ik ben het hier zeker mee eens.

@NowIsGold: goede brief!

heijnen
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2005 11:51

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door heijnen »

Goeiemiddag,

Ben ook zo goedgelovig geweest???? na eerst wat vooronderzoek bij Kvk Rotterdam en wat speuren op google maar kon op 24-10-2005
toen nog niets vinden.Dus heb het geprobeerd en daarna twee verschillende bestelnummers gekrgen die tot op heden nog openstaan.
Heb nog wat leuks!!!??? als je dit leuk mag noemen gevonden

http://dimo.nl/item.asp?ProvincieSelect ... 1&chkOVR=1

op deze koppeling staat het bewuste adres te koop,heb daarna de makelaar gebeld en deze is ook al een half jaar op zoek.
Ik ben bang dat het niet goed gaat,en dat het einde verhaal is, een goede leer NOOIT meer zomaar overmaken.
Ik probeer het nog via de Bank of deze het terug kunnen draaien nog geen reactie gehad!

Guido.
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2005 15:17

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Guido. »

Ook mijn timing kon niet slechter... Eind oktober wat onderzoek gedaan over bulkvoordeel, maar kon er niks negatiefs over vinden. KVK nummer, telefoonnummer alles zag er goed uit. Maar helaas hoor ook ik nu bij de mensen die wel besteld hebben, maar tot op heden niks gekregen hebben. Ook niets gehoord, na meerdere malen bellen...

Ik heb begrepen uit het topic dat er mensen zijn die de krachten willen bundelen. Zijn hier al concrete ideeen over? Zoja, dan hoor ik het graag!
Ik ben te bereiken op mckiedo AT hotmail DOT com

apewoman
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2005 12:45

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door apewoman »

Hoi,

Ook ik heb me laten **** door die gast(en). Ik heb Aangifte gedaan bij de politie, die zeiden dat ze er pas wat mee kunnen doen als er meerdere aangiften gedaan werden. Dus ik hoop dat iedereen die gedupeerd is de moeite wil nemen dit te doen. Verder heb ik telefonisch contact gehad met iemand van Radar, die gaan nu kijken hoeveel klachten/gedupeerden er zijn en of ze er iets mee kunnen. Ik zou nog terug gebeld/gemaild worden daarover.

Groetjes.

BasBijkerk
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 nov 2005 13:51

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door BasBijkerk »

Ik heb als gedupeerde al eerder gereageerd, maar zie een paar reacties van ene DDS....is deze figuur ingehuurd door dhr Kahn van Finmars Sales...het slaat werkelijk nergens op. Alle gedupeerden zullen de site en inhoud heus wel goed hebben gelezen, net als ik en als je dan bovendien steekhoudende antwoorden op vragen van ze krijgt neemt dat eventuele twijfel weg.
Wij, de slachtoffers, kunnen alleen maar hopen dat Radar hier inspringt en wij ons geld terugkrijgen. DDS zal beslist niet onder de slachtoffers behoren!!

midget
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2005 12:46

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door midget »

Mensen,

Ik heb ook al een aantal keren gebeld en mails gestuurd .
vanmiddag ga ik er heen 11/11/05.
Ben benieuwd wat of wie ik daar aantref .
Ik hou jullie op de hoogte

Sebas206DLS
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 nov 2005 14:42

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Sebas206DLS »

en...

ddinca
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 nov 2005 18:54

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door ddinca »

Hallo,

Het lijk www.bullshitvoordeel.nl te worden, Ik heb ook een USB stick besteld en, jammer genoeg ook meteen betaalt op 6 november. Sindsdien geen gehoor, geen reactie op enkele E-mail’s, geen verandering in de status van de besteling (open). Ik vrees het ergste.
mvg,
Dan

Wess
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 nov 2005 20:33

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Wess »

De eigenaar van deze oplichterij is morgen te zien in een reportage van het TV programma opgelicht. Hij schijnt al eerder met z'n bedrijf BULKVOORDEEL aan de gang geweest te zijn. Waarschijnlijk waren z'n centen op en is toen maar weer opnieuw begonnen dit jaar. Wie maakt me wat , lijkt z'n levensmotto. 8)

Aridon
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 nov 2005 10:06

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Aridon »

Op 25/10 jl. een kleine 160 euro aan Bulkvoordeel/Finmars betaald voor een monitor.

Nog niets ontvangen dus.

otcpiet
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2005 10:30

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door otcpiet »

Hoi Bart,

Voor mij geldt hetzelfde verhaal. Geen gehoor, geen bericht terug. De leveringsvoorwaarden lijken helder, ik heb ze goed gelezen maar het duurt nu wel erg lang. Dat er niet gereageerd wordt baart zorgen.

Pieter.

Karola
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 nov 2005 13:01

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Karola »

Ga wel even voor de TV zitten vandaag en kijken hoe je in Nederland gewoon van mensen kunt stelen zonder dat iemand daar kennelijk iets tegen doet.
Nou eens kijken wie die meneer dan wat maakt!

jade
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 nov 2005 15:38

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door jade »

Hoe laat is het te zien en waar?

wil erg graag mijn 409 euro terug!

jade

bittertje
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 nov 2005 16:18

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door bittertje »

Nou hier schrik ik even van zeg. Ik heb net op het politie buro aangifte gedaan van oplichting. Ik ben ook voor 160euro opgelicht. Hopelijk kunnen we met ze allen wat ondernemen. Want waarschijnlijk zullen er enkele 100den dan wel niet 1000den mensen gedupeert zijn als er hier alleen op deze site al zo veel te vinden zijn. Die site moet zo snel mogelijk het internet af voor er nog meer mensen hun geld kwijt raken aan de vakantie van een ander op de Bahama's. Ik wil iedereen aanraden aangifte te doen zodat ook de politie de ernst van de zaak inziet en er stappen ondernomen kunnen worden. Misschien kunnen we ook Peter R de vries inschakelen met ze allen. Wat voor aktie er ook word ondernomen ik ben van de partij.

Bjorn

ddinca
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 nov 2005 18:54

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door ddinca »

http://www.laptops-discounter.nl/Producten.html lijkt voor mezelf dezelfde techniek, durft iemand nog? Ik blijf zeker deze keer af.

klosje
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 nov 2005 13:34

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door klosje »

Mijn zo fel begeerde stofzuiger is helaas niet gekomen binnen de bepaalde tijd die Kahn beloofde.
Bijna 120 euro foetsie.

Verder staan hier verschillende links naar websites, die geen van allen nog geopend willen worden.

Trouwens, bij Dimo staat ook het betreffende huis niet meer te koop :!:

bittertje
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 nov 2005 16:18

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door bittertje »

Misschien is het ook een id om Peter R de Vries in te schakelen. Ik denk namelijk dat hij meer kan uithalen dan bijv tros radar of dan dat de Politie zou doen. Die zijn namelijk weer veels te druk met zinloos flitsen. Vandaar dat ik ook zo'n radar detector bij bulkvoordeel gekocht heb. Maar ja net als al die bekeuringen weggegooid geld dus. Maar laten we met ze allen een plan trekken. Ik denk zowie zo dat het beter is dat iedereen aangifte doet. Kunnen we straks alle proces verbalen koppelen en doorsturen naar Peter R.

Laat even weten wie er hier voor in is dan ben ik bereid 1 en ander proberen te regelen.

Groetjes BJorn

Wess
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 nov 2005 20:33

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Wess »

Gisteren was in het programma OPGELICHT een knaap van BULKVERKOOP. Deze snotneus was vorig jaar flink in de weer geweest om zijn kapitaal binnen te harken. Verklaarde voor de camera wel rot gevoelens te hebben.......da's toch fijn om te horen niet. Niet dat het geld daarmee teruggekomen is, maar toch leuk van hem. Ik weet niet of dezelfde knaap is van BULKVOORDEEL, maar hij wordt imiddels ook in Amerika gezocht. Ik krijg sterk het gevoel dat hij wegkomt met deze stinkende business want ik geloof niet dat er wat concreets gaat gebeuren in de zin van opsporing of i.d.......of heb ik het mis ? Inderdaad een zaakje voor Peter R.

klosje
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 nov 2005 13:34

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door klosje »

Ik zal wel aangifte doen bij de politie, maar kan verder niet zo aktief deelnemen met iets te ondernemen wegens andere omstandigheden.
Als jullie iets ondernemen, doe ik wel zo veel mogelijk mee. Hoe gaan we het dan aanpakken?
Heeft iemand een idee, behalve Peter R de Vries? Zou deze persoon crimineel genoeg zijn voor zijn programma?

(Waarschijnlijk is de vogel allang naar zijn geboorteland gevlogen?) :(

jade
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 nov 2005 15:38

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door jade »

in het programma opgelicht gisteravond ging het niet over bulkvoordeel maar een andere bulk...site

dat was dus niet dezelfde dader/oplichter :?

Gesloten