LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] service bij norland en its zeer slecht

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
ronan
Berichten: 125
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:42

Re: service bij norland en its zeer slecht

Ongelezen bericht door ronan »

doe eens rustig en ja ik heb niks anders te doen.
Ik kwam dit stukje tegen,en deze persoon had zo een commentaar op iemand anders,en zijn stukje was ook geen foutloos nederlands,zodat ik ff wilde reageren.
Realax man don"t worry :lol:

black magic
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 okt 2005 11:59

Re: service bij norland en its zeer slecht

Ongelezen bericht door black magic »

daar ben ik weer.de wasmachine is gemaakt met een hoop gedoe en onzin verhaal van de monteur.helaas zit ik nu met € 100 schade van het was goed dat de firma frenko/em service niet vergoed.ook bij it,s gebeurt niets.dus goede raad niet bij it,s iets kopen of iets dat bij frenko/em service vandaan komt :twisted: :twisted: :twisted:

siebjansen
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 nov 2005 20:37

Re: service bij norland en its zeer slecht

Ongelezen bericht door siebjansen »

Hallo,

Naar aanleiding van het hele verhaal van Black Magic, heb ik toch een heel andere kijk op Nordland cq. Emservice.
Ik heb namelijk in 2002 een WVL2012 wasautomaat gekocht van Nordland die mij op alle punten zeer goed bevalt. Nu onstond er echter deze week een klein probleempje, ik trok namelijk te hard aan de deurgreep waardoor deze brak. Heb toen Emservice opgebeld en mijn verhaal gedaan aan een uiterst vriendelijke medewerker. Er werd toen van mij gevraagd of ik het serienummer van het app. even door wou geven waarna ze de deurgreep in bestelling zouden zetten. Toen ik vroeg wat de kosten zouden zijn,werd mij gemeld dat ze dit kosteloos op zouden sturen als extra service. Denk nu eens na,je hebt zelf iets stukgetrokken,de machine is iets meer dan 3 jaar oud,en dan krijg je deze oplossing. Nou mijn ervaring top!!!!!!!!!!
Nu even terugkomend op het verhaal van Black Magic,ben ik benieuwd of dat hele probleem nu te wijten is aan Nordland cq. EMservice of dat het toch meer iets zegt over de houding van Black Magic zelf.
Nogmaals wil ik aangeven dat ik erg te spreken ben over de wasmachine en service. Echt perfect!!!!!!!!!!!

black magic
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 okt 2005 11:59

Re: service bij norland en its zeer slecht

Ongelezen bericht door black magic »

Ja dan heeft u geluk gehad.Ik kreeg zelfs een brief dat de kleding niet vergoed werd terwijl de monteur en it,s vermeld hadden dat het aan de wasmachine lag.Gelukkig dat mijn eigen verzekering het wel vergoed.Maar waar slaat dat op ligt aan mijn houding? Heb alles netjes afgehandeld helaas word ik door hun niet netjes behandeld en ben niet de enige hoor.Maar u heeft dan deze x geluk gehad,vind het trouwens belachelijk dat dat vergoed word en bij mij niet terwijl mijn machine nog geen jaar oud is.Maar ja voor mij dus niets meer bij it,s of van nordland.En iedereen zijn eigen mening.Maar ligt absoluut niet aan mijn houding.Ik heb wel een vraag werkt u soms voor em service ?? Ik vind dat namelijk zo over komen.

siebjansen
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 nov 2005 20:37

Re: service bij norland en its zeer slecht

Ongelezen bericht door siebjansen »

Ondervind ik hieruit een stukje achterdocht???Nee ik werk niet voor emservice.
Maar ik wou alleen met mijn verhaal zeggen dat ik op alle punten positief ben over Nordland cq. emservice,en dat er ook wel eens iets positiefs gezegd mag worden.

black magic
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 okt 2005 11:59

Re: service bij norland en its zeer slecht

Ongelezen bericht door black magic »

daar ben ik helaas weer :cry: mijn wasmachine heeft nu weer kuren
heb hem nu 1 jr eerst dat gedoe met de rubber een hoop heibel met it,s en em service.nu had hij een brand lucht meteen uit gezet een lucht niet normaal waar het vas is geen idee .donderdag komt er weer een monteur ben benieuwd met welke smoesjes weer .maar wil dus nooit meer een nordland.wast slecht maakt veel lawaai,het is dat ik geen geld heb anders had ik al een andere gekocht :evil:

isreedsingebruik
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 feb 2006 21:08

Re: service bij norland en its zeer slecht

Ongelezen bericht door isreedsingebruik »

Sinds gisteren heb ik dus een Norland machine aangeschaft. Ik kon voor dezelfde prijs een 1600 toeren wasmachine nemen van hetzelfde merk, maar de verkoper zei tegen mij dat de nieuwe lijn van Norland zwaarder is uitgevoerd e.d., dus ben toch gegaan voor de 1400 toeren machine van de nieuwe lijn.

Wasmachine staat dus vanaf plaatsing gisteren te draaien (tja, wasachterstand tuurlijk als machine kapot is :o ).

In ieder geval ben ik tot nu toe heel tevreden. Staat als een huis, wast goed schoon en ook bij centrifugeren maakt hij bijna geen geluid of beweging of wat dan ook!

Het blijft natuurlijk afwachten, maar momenteel ben ik heel tevreden!

MarcelloMarcello
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2007 20:57

Re: service bij norland en its zeer slecht

Ongelezen bericht door MarcelloMarcello »

Hoi Hoi,

Ik heb een Nordland fornuis type C6N1 Mod. GTF2100i ART 42032006
Het apparaat is prima maar ik mis het Kapje van onderste led lampje. Is er waarschijnlijk met de verhuizing uitgevallen.

Heeft iemand voor mij het internetadres van Nordland of een e-mailadres zodat ik deze daar kan bestellen.

Greets,

Marcello

olidude
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 okt 2007 23:12

Re: service bij norland en its zeer slecht

Ongelezen bericht door olidude »

Bijval wellicht...
Heb deze troep muv koelkasten/fornuizen moeten verkopen.
Wellicht zegt de naam Ardo u iets?(Winkelketen Prijstoppers)
Nordland zijn lekkere marge pakkers voor It's,maar in de realiteit zijn vooral de drogers en wasmachines zwaar slecht...
Advies niet kopen!
Kan mij voorstellen dat zogenaamde reparateurs hier iets anders gaan zetten.
Welkom bij It's hahahaha tot aan de uitgang....

Gesloten