LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Otazou sieraad gratis bij Ladyphone

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
eknim
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2005 20:11

Otazou sieraad gratis bij Ladyphone

Ongelezen bericht door eknim »

Op 30 september nieuwe telefoon gekocht. :D Samsung E530 (ladyphone).
In de advertenties staat: "bij aanschaf een gratis Otazou telefoonsieraad". :shock: Niks niet bij aanschaf. Je moet je aanmelden bij Samsung en aangeven dat je het sieraad wilt hebben. "binnen 3 weken in huis"
Bijna 4 weken om nu, mailtje gestuurd naar Samsung, mailtje terug. "wegens veel aanvragen, levertijd nu 12 weken!!!". :x
Dit is zo geen leuke actie.
Op de site van Samsung kon je je ook aanmelden voor een gratis proefabennement op de Celebrity. Ook nog steeds niks ontvangen.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Otazou sieraad gratis bij Ladyphone

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Wat wil je er nu mee zeggen dan? Levertijden kunnen altijd oplopen als de voorraad te klein is, daar doe je niets aan.

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: Otazou sieraad gratis bij Ladyphone

Ongelezen bericht door maybe »

Het is gratis, dus gewoon lekker wachten en niet zeuren.

Samsung kan ook zeggen, wegens groot succes zijn de sieraden op.

Je krijgt hem nog wel duurt alleen wat langer.

angel84
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 nov 2005 16:33

Re: Otazou sieraad gratis bij Ladyphone

Ongelezen bericht door angel84 »

oh en daarbij maakt dat domme sieraad ontzettend veel krassen op je toestel dus let op

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Otazou sieraad gratis bij Ladyphone

Ongelezen bericht door Big-V »

Wat wil je er nu mee zeggen dan? Levertijden kunnen altijd oplopen als de voorraad te klein is, daar doe je niets aan.
Op z'n minst kan Samsung ervoor zorgen dat er voor ieder toestel een sieraad is, een grote bult zullen ze er niet aan vallen.
Nog beter zou het natuurlijk zijn om het sieraad gewoon bij het toestel te leveren. Onzin dat dat niet gebeurd.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Otazou sieraad gratis bij Ladyphone

Ongelezen bericht door karr-2 »

Dat is geen onzin, dat heet marketing. Om dat flutsieraad te krijgen moet jij je naam en adres doorgeven zodat ze je helemaal dood kunnen spammen met reclame.

En zorgen dat er net zoveel sieraden als toestellen zijn slaat natuurlijk zoiezo nergens op. Weet je wel hoe duur die Otazou flutzooi kost? Stel dat niet alle toestellen verkocht worden, dan blijf je mooi zitten met die zooi.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Otazou sieraad gratis bij Ladyphone

Ongelezen bericht door Shareena »

Samsung is sowieso een flut-merk! En dat sieraad.. Lekker boeiend! Koop je zelf een hangertje voor aan je telefoon.

fleurig
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 aug 2005 15:46

Re: Otazou sieraad gratis bij Ladyphone

Ongelezen bericht door fleurig »

Ik wacht ook al 6 weken op het o zo gewilde otazusieraad! Ik mis hem niet echt, maar die communicatie tussen samsung en Vodafone loopt in ieder geval niet goed.
Vodafone heeft ook een slechte levering. Ik kreeg mijn nieuwe telefoon bijvoorbeeld eind oktober, terwijl ze mijn oude telefoon al half oktober hadden afgesloten! De reden van de afsluiting van mijn oude telefoon was het nummerbehoud, mijn abonnement ging dus 15 oktober in en 30 oktober arriveerde de telefoon! (trouwens ook dikke 3 weken over de levertijd heen)

Online bestellen bij Vodafone is dus waardeloos! Voortaan ga ik gewoon weer lekker naar de winkel, dan krijg ik meteen mijn telefoon mee!

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: Otazou sieraad gratis bij Ladyphone

Ongelezen bericht door maybe »

Waarschijnlijk nog slechter nieuws, maar er zijn al een hoop klanten die van samsung te horen hebben gekregen dat de sieraden op zijn en ook niet meer geleverd zullen worden. Nou weet ik niet of dit voor alle klanten geld of voor klanten die het toestel na een bepaalde datum hebben gekocht.

Angelic
Berichten: 140
Lid geworden op: 18 aug 2005 08:10

Re: Otazou sieraad gratis bij Ladyphone

Ongelezen bericht door Angelic »

Ik kreeg mijn nieuwe telefoon bijvoorbeeld eind oktober, terwijl ze mijn oude telefoon al half oktober hadden afgesloten! De reden van de afsluiting van mijn oude telefoon was het nummerbehoud, mijn abonnement ging dus 15 oktober in en 30 oktober arriveerde de telefoon! (trouwens ook dikke 3 weken over de levertijd heen)
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Normaliter kun je niet met nummerbehoud opzeggen om vervolgens bij dezelfde provider weer een abonnement af te sluiten (met hetzelfde nummer dus)

fleurig
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 aug 2005 15:46

Re: Otazou sieraad gratis bij Ladyphone

Ongelezen bericht door fleurig »

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Normaliter kun je niet met nummerbehoud opzeggen om vervolgens bij dezelfde provider weer een abonnement af te sluiten (met hetzelfde nummer dus)
Ik had een prepaid bij Vodafone, toen ik over ging op abonnement vroegen ze of ik mijn nummer wilde houden. Dit vond ik wel makkelijk dus ik ben op dat aanbod ingegaan. Nu heb ik dus een nieuwe telefoon met hetzelfde nummer.

layla
Berichten: 151
Lid geworden op: 06 jun 2005 19:20

Re: Otazou sieraad gratis bij Ladyphone

Ongelezen bericht door layla »

Ik heb mijn telefoon in september gekocht en heb vorige week het sieraad toegestuurd gekregen, dus wacht het even af zou ik zeggen!

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: Otazou sieraad gratis bij Ladyphone

Ongelezen bericht door maybe »

dus toch, dan zal het waarschijnlijk zijn voor mensen die de telefoon na een bepaalde datum hebben aangeschaft.

angel84
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 nov 2005 16:33

Re: Otazou sieraad gratis bij Ladyphone

Ongelezen bericht door angel84 »

maar die communicatie tussen samsung en Vodafone loopt in ieder geval niet goed.
Wat heeft Vodafone met dat sieraad van samsung te maken??? Vodafone heeft daar helemaal niks mee te maken. Het sieraad komt rechtstreeds van Samsung vandaan

fleurig
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 aug 2005 15:46

Re: Otazou sieraad gratis bij Ladyphone

Ongelezen bericht door fleurig »

Wat heeft Vodafone met dat sieraad van samsung te maken??? Vodafone heeft daar helemaal niks mee te maken. Het sieraad komt rechtstreeds van Samsung vandaan
Het is heel simpel: ik heb mijn telefoon bij Vodafone besteld en zij beloven dat Otazu sieraad. Na een paar weken wachten krijg je eindelijk je telefoon en dan staat er vermeld dat je naar de site van samsung moet. Daar moet je weer invullen dat je een abonnement bij Vodafone hebt, zodat zij weer kunnen controleren of jij inderdaad recht hebt op dat sieraad.
Vodafone zou ook dat sieraad meteen kunnen leveren, mijn NAW-gegevens hadden ze toch al en ongetwijfeld Samsung ook. Dus snap ik niet waarom die lui zo moeilijk doen, ik wacht al weken op dat ding!

Gesloten