LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SMART en zijn kosten

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
cbm_kimm
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 nov 2004 11:36

SMART en zijn kosten

Ongelezen bericht door cbm_kimm »

Onlangs ontving ik een aanbod van SMART om de onderhoudskosten beheersbaar te houden. Voor "slechts" 1 cent per gereden kilometer met een minimum van 15.000 per jaar zou al het benodige onderhoud (incluisief olie en filter etc) worden uitgevoerd. De aanbieding heb ik net binnen en wat bleek? De prijsstelling was EXCLUSIEF BTW! Al met al ga ik meer betalen voor mijn onderhoud, dan dat ik op dit moment al betaal (ruim 10% meer). Mag je als bedrijf eigenlijk adverteren met prijzen zonder btw voor de particuliere markt?

VW Guru
Berichten: 21
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:40

Re: SMART en zijn kosten

Ongelezen bericht door VW Guru »

Lijkt mij zelfs goedkoop. Op verschillende autosites heb ik meermalen gelezen dat hele smartmotoren moeten worden vervangen omdat -dacht ik- de turbo naar de knoppen was. Konden ze niet makkelijk bij, dus dan de hele motor maar. Als dat ook gedekt wordt door het bedrag dan wist ik het wel.

berna
Berichten: 154
Lid geworden op: 29 sep 2005 21:37

Re: SMART en zijn kosten

Ongelezen bericht door berna »

Mag je als bedrijf eigenlijk adverteren met prijzen zonder btw voor de particuliere markt?
Ik heb geen idee of dat mag, maar als het er duidelijk bij staat is het toch goed?

Gesloten