LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wat is er aan de hand?
-
Re: wat is er aan de hand?
beste lahan,
als u met een direct probleem komt, wil ik u graag helpen, zover dat kan. of duidelijkheid scheppen. indien u alleen wilt klagen, wil ik u vragen dit op papier te zetten en toe te sturen. want ik kan er helaas niets mee nu.
vr gr casema medewerker
als u met een direct probleem komt, wil ik u graag helpen, zover dat kan. of duidelijkheid scheppen. indien u alleen wilt klagen, wil ik u vragen dit op papier te zetten en toe te sturen. want ik kan er helaas niets mee nu.
vr gr casema medewerker
Ik zou het pakket begin deze week krijgen, ik wacht met spanning af...
-
beste layla...
laat je het weten?
laat je het weten?
Hoe lang kan het duren voordat m'n verhuizing bij de Casema echt doorkomt?
Ik ben 1 september verhuisd nnar een plek waar ik niet via Cesema tv kijk en ben al sinds juli bezig om dit door te geven (heb ik al op verschillende manieren gedaan). Aan de telefoon is me al meerdere keren verteld dat het rond is, maar ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen en het geld wordt elke maand nog afgeschreven van m'n rekening...
Je gaf aan dat het 4 tot 8 weken kan duren, maar bij mij duurt het dus al veel langer!
Alvast bedankt!
Ik ben 1 september verhuisd nnar een plek waar ik niet via Cesema tv kijk en ben al sinds juli bezig om dit door te geven (heb ik al op verschillende manieren gedaan). Aan de telefoon is me al meerdere keren verteld dat het rond is, maar ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen en het geld wordt elke maand nog afgeschreven van m'n rekening...
Je gaf aan dat het 4 tot 8 weken kan duren, maar bij mij duurt het dus al veel langer!
Alvast bedankt!
Chantal01.stuur dreigbriefen mischien helpt dat (*** casema)
-
beste chantal,
als alles al gedaan en gebeurd is. laat gewoon een blokkade zetten.chek bijvoorbeeld wel even via de site van tpg dat de aangetekende post is aangekomen. bewaar het bewijs goed. dan sta je altijd in je recht.
een fax, kunnen ze omheen. printer op of iets dergelijks, kwijtgeraakt.
kan van alles gebeuren
aangetekende post, kan niet vervagen, er is voor getekend. probleem ligt altijd bij casema. hup rooie kaart naar de bank. en probleem opgelost.
niet goedleers, dan hardleers toch?
vr gr casema medewerker.
als alles al gedaan en gebeurd is. laat gewoon een blokkade zetten.chek bijvoorbeeld wel even via de site van tpg dat de aangetekende post is aangekomen. bewaar het bewijs goed. dan sta je altijd in je recht.
een fax, kunnen ze omheen. printer op of iets dergelijks, kwijtgeraakt.
kan van alles gebeuren
aangetekende post, kan niet vervagen, er is voor getekend. probleem ligt altijd bij casema. hup rooie kaart naar de bank. en probleem opgelost.
niet goedleers, dan hardleers toch?
vr gr casema medewerker.
het is nu donderdag, tot nu toe nog niets ontvangen...
Ik ga geen aangetekende brief sturen. Ik heb in juli opgezegd, toen waren deze problemen er volgens mij nog niet, en kon je nog via Verhuisservice doorgeven dat je ging verhuizen. Toen ik belde omdat daar geen reactie op kwam werd gezegd dat ik het het beste via internet kon doen. Ook dat gedaan. Later weer gebeld, toen is er gezegd dat alles in orde was. Dit bleek dus niet zo te zijn. Pas veel later werd er begonnen over aangetekend versturen, maar dat ga ik dus echt niet meer doen. Dat het bij de Casema zo'n zooitje is, is zeker niet mijn fout, en ik ga dus echt geen geld meer aan de Casema uitgeven!
Mijn moeder is dezelfde periode verhuisd en daar is het dus ook helemaal fout gegaan, maar zij heeft na het schrijven van veel leuke klachtenbrieven er wel doorheen gekomen en bij haar wordt niets meer afgeschreven. Ik ben hier dus ook maar mee begonnen!
Maar ik heb wel alles bewaard, hoor... Bewijs dat ik via verhuisservice heb opgezegd, bevestiging via internet dat ik op heb gezegd, en ik laat elke maand het geld weer terugboeken op m'n rekening, Casema zal van mij nooit meer een cent krijgen!!! Kl*te-bedrijf!
Ook heeft degene, die na mij daar te komen wonen is, dit doorgegeven en dat is wel goed gegaan, dus Casema incasseert twee maal voor hetzelfde huis. Ik heb dus genoeg bewijzen dat ik er niet meer woon en dat ik op tijd heb opgezegd!
Mijn moeder is dezelfde periode verhuisd en daar is het dus ook helemaal fout gegaan, maar zij heeft na het schrijven van veel leuke klachtenbrieven er wel doorheen gekomen en bij haar wordt niets meer afgeschreven. Ik ben hier dus ook maar mee begonnen!
Maar ik heb wel alles bewaard, hoor... Bewijs dat ik via verhuisservice heb opgezegd, bevestiging via internet dat ik op heb gezegd, en ik laat elke maand het geld weer terugboeken op m'n rekening, Casema zal van mij nooit meer een cent krijgen!!! Kl*te-bedrijf!
Ook heeft degene, die na mij daar te komen wonen is, dit doorgegeven en dat is wel goed gegaan, dus Casema incasseert twee maal voor hetzelfde huis. Ik heb dus genoeg bewijzen dat ik er niet meer woon en dat ik op tijd heb opgezegd!
Andre, ze krijgen vanaf nu elke dag via de website, via klachten (de enige manier waarop je ze nog gratis kunt bereiken), een leuke brief van mij... Bij m'n moeder heeft dat ook gewerkt, dus als dat de enige manier is, moet dat maar!
-
hey layla...
dat is dus einde verhaal casema neem ik aan?
dat is dus einde verhaal casema neem ik aan?
-
beste chantal...
ik begrijp t helemaal. heb hier t zelfde alleen dan niet bij casema... loopt al bijna een jaar... maar goed... jouw ding. denk dat je hier niet bij geholpen wilt/kan worden...
mocht je iets willen weten, zal ik je zeker proberen te helpen...
vr gr casema medewerker
ik begrijp t helemaal. heb hier t zelfde alleen dan niet bij casema... loopt al bijna een jaar... maar goed... jouw ding. denk dat je hier niet bij geholpen wilt/kan worden...
mocht je iets willen weten, zal ik je zeker proberen te helpen...
vr gr casema medewerker
Precies,
Ik ga een brief sturen dat ik de boel wil annuleren.
Succes met jullie puinhoop van een organisatie!
Ik ga een brief sturen dat ik de boel wil annuleren.
Succes met jullie puinhoop van een organisatie!
-
hey layla,
goeie beslissing hoor... genoeg is genoeg. ik heb er onderhand ook meer dan genoeg van... dus ben dalijk niet langer een casema medewerker... hoop ik
gr casema medewerker
goeie beslissing hoor... genoeg is genoeg. ik heb er onderhand ook meer dan genoeg van... dus ben dalijk niet langer een casema medewerker... hoop ik
gr casema medewerker
Je zal toch maar Casema medewerker zijn hede ten dagen.Op je werk al die boze mensen te woord staan lijkt mij geen pretje.En ik kan me niet voorstellen dat er nog klanten bellen die iets aardigs te melden hebben.En dan,als je moe en afgebekt thuis komt, ook nog eens op persoonlijke titel tekst en uitleg geven over de misstanden bij het bedrijf waarvoor je werkt.Op een forum.Ik vind het erg dapper.Maar het is toch te gek voor woorden dat een helpdesk medewerker dit moet doen,terwijl de Casema top taal nog teken geeft.Er is pas geleden nogwel een nieuwe persoon aangesteld die alles zo weer op orde zou hebben.Je hoort niets meer van die man.Maar goed,de klanten lopen nu massaal weg (als ze daar de kans voor krijgen),zeker nu casema tot overmaat van ramp ook nog eens de download snelheid van de newsserver heeft beperkt.Iemand met een midi abb krijgt bijv.nog maar een draadje van 500 Kbits en een download lemiet van 10 gig.Dat schiet lekker op.Ik zou dan ook geen reclame meer maken op tv met twee downloadende mollen die in no time een stukje muziek binnen halen.Casema is met stip binnen gestormt in de top 5 van de meest gehate instanties in Nederland.Op nummer 1 staat natuurlijk nog steeds de belastingdienst maar dat gaat volgens mij nog wel veranderen binnenkort.Ik wil de goedwillende medewerker van casema hier wel bedanken voor zijn openheid.Morgenochtend moet je er weer tegenaan.Lijkt me niet leuk,zo'n malle werkgever.
-
Dat gevoel ken ik ook, als wij bij een melding van een storing bij de klant kwamen, dan was dat altijd binnen 12 uur na de melding. Als technicus ben je dan altijd de pispaal en moet je de problemen van de klant aanhoren. Ik ben weleens in staat geweest om weg te lopen en te zeggen bekijk het maar. Wij kunnen hier niets aan doen en willen de mensen graag helpen, maar sommige hebben een zeer korte lont. Wij waren ook geen onderdeel van Casema, maar een zelfstandig bedrijf dus hadden wij niets met de gang van zaken bij Casema van doen, maar ik kan mij er wel iets bij voorstellen.
Vr. Gr. Hans.
Vr. Gr. Hans.
-
beste avd,
u hebt helemaal gelijk. het is ook geen pretje. buiten dat het vermoeiend is. ook emotioneel, want echt sommige mensen weten zich geen raad meer. voel je je ook nog eens schuldig voor de fouten van anderen. wat mij betreft mag er wel weer een wissel van de wacht komen aan de top. ik heb aardig wat meegemaakt. maar zo veel loze woorden, ook naar medewerkers toe, heb ik nog nooit gehoord. ook wij krijgen geen antwoord op directe vragen. de informatie die we wel krijgen is beperkt. ik weet zeker dat er nog een enorme berg onder vandaan kan komen. gelukkig willen ze mij nu ook weghebben. kwantiteit schijnt namelijk beter te zijn voor de klanttevredenheid, dan kwaliteit. vrij logisch dat ze de belastingdienst met stip voorbij gaan. zelfs ik, als gemiddeld geschoolde, begrijp dat je liever in 1 keer goed geholpen bent, dan loze beloftes, een humeurige telefoniste , en maar 1 minuut wachttijd...
vr gr casema medewerker
u hebt helemaal gelijk. het is ook geen pretje. buiten dat het vermoeiend is. ook emotioneel, want echt sommige mensen weten zich geen raad meer. voel je je ook nog eens schuldig voor de fouten van anderen. wat mij betreft mag er wel weer een wissel van de wacht komen aan de top. ik heb aardig wat meegemaakt. maar zo veel loze woorden, ook naar medewerkers toe, heb ik nog nooit gehoord. ook wij krijgen geen antwoord op directe vragen. de informatie die we wel krijgen is beperkt. ik weet zeker dat er nog een enorme berg onder vandaan kan komen. gelukkig willen ze mij nu ook weghebben. kwantiteit schijnt namelijk beter te zijn voor de klanttevredenheid, dan kwaliteit. vrij logisch dat ze de belastingdienst met stip voorbij gaan. zelfs ik, als gemiddeld geschoolde, begrijp dat je liever in 1 keer goed geholpen bent, dan loze beloftes, een humeurige telefoniste , en maar 1 minuut wachttijd...
vr gr casema medewerker
-
beste hans,
het is niet leuk, dat klopt. en wat jij verteld kan ik me indenken. gelukkig word iedereen rustig, en denk ik mezelf altijd in een goede positie...ik kan gelukkig vrij snel het vertrouwen van een klant terug winnen. door mezelf te bewijzen. niemand gelooft je op je woord, dan word je creatief. en het werkt. gelukkig maar... geeft me tenminste nog het idee dat ik wat goeds kan doen, al is het soms maar iets kleins. niet om casema nou zo te helpen. maar om de mensen niet nog verder te leur te stellen, en om mijn dag niet al te zuur te maken. gelukkig is er dan aan het einde van de week een goeie teamleider, die je verteld dat je beter je eigen hachje kan redden dan die van de klant... wow i'm impressed...
anyways, if somebody has got a job
ik houd me aanbevolen...
vr gr casema medewerker...
het is niet leuk, dat klopt. en wat jij verteld kan ik me indenken. gelukkig word iedereen rustig, en denk ik mezelf altijd in een goede positie...ik kan gelukkig vrij snel het vertrouwen van een klant terug winnen. door mezelf te bewijzen. niemand gelooft je op je woord, dan word je creatief. en het werkt. gelukkig maar... geeft me tenminste nog het idee dat ik wat goeds kan doen, al is het soms maar iets kleins. niet om casema nou zo te helpen. maar om de mensen niet nog verder te leur te stellen, en om mijn dag niet al te zuur te maken. gelukkig is er dan aan het einde van de week een goeie teamleider, die je verteld dat je beter je eigen hachje kan redden dan die van de klant... wow i'm impressed...
anyways, if somebody has got a job
ik houd me aanbevolen...
vr gr casema medewerker...
The Casema-soapstory continues:
Gisteravond ging de bel, stond de oude buurman voor de deur (van mijn vorige woning) met een pakket van: jawel..... casema! Is het dus TOCH op mijn oude adres bezorgd, terwijl er mij verzekerd was dat het naar mijn huidige adres gestuurd zou worden!!
Jammer voor Casema maar ik breng het vandaag terug naar het postkantoor, aangezien ik nu een ander abonnement heb aangevraagd.
Gisteravond ging de bel, stond de oude buurman voor de deur (van mijn vorige woning) met een pakket van: jawel..... casema! Is het dus TOCH op mijn oude adres bezorgd, terwijl er mij verzekerd was dat het naar mijn huidige adres gestuurd zou worden!!
Jammer voor Casema maar ik breng het vandaag terug naar het postkantoor, aangezien ik nu een ander abonnement heb aangevraagd.
-
beste layla,
dat MEEN je niet gewoon! nah echt soms geloof ik dat zelfs lezen te moeilijk is voor sommige mensen. niet echt ok. gewoon retour afzender... zou er geen geld aan besteden
heb je inmiddels van je nieuwe provider alles al binnen?
dat MEEN je niet gewoon! nah echt soms geloof ik dat zelfs lezen te moeilijk is voor sommige mensen. niet echt ok. gewoon retour afzender... zou er geen geld aan besteden
heb je inmiddels van je nieuwe provider alles al binnen?
Ik heb van Het Net de bevestigingsbrief binnen met een machtiging voor incasso, welke ik moet toesturen, dus ik denk dat het niet lang duurt. Ik heb in ieder geval al wel een IP adres toegewezen gekregen.