LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ontwerpsoftware voor keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
GIANT

Ontwerpsoftware voor keuken

Ongelezen bericht door GIANT »

Hallo allemaal,

Nu de aanschaf van een nieuw huis een feit is, zijn we toe aan het kopen van een nieuwe keuken.

In de keukenwinkels zien we mooie softwarepakketten waar ze 3D keukenontwerpen mee maken.
Kan iemand mij vertellen wat de naam van deze software is of heeft iemand een goed alternatief. :D .

We hebben nu 1 keukenwinkel gevraagd om voor ons wat te tekenen. Echter nadat we geen handtekening wilde zetten diezelfde avond wilde hij ons opeens maar weinig verder helpen. Hoop niet dat het overal zo gaat. :?

Verder nog wel meer vragen, maar ja, kan niet alles onder dit topic plakken :) :)

Claimertje

Re: Ontwerpsoftware voor keuken

Ongelezen bericht door Claimertje »

Gratis te downloaden op de site van Ikea.

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

De software die je gezien hebt is voor een consument niet te betalen. Ikea heeft wel een alternatief maar alleen met de basismaten van Ikea, dus als je iets speciaals wilt kan je daar ook niet mee uit de voeten.

Hetzelfde probleem heeft de gratis software van Kvik, alleen wat het standaardassortiment toelaat.

mvg

GIANT

Mmm, ben bang dat ik zelf moet gaan tekenen op grafiekpapier :(

nou jaa

Ongelezen bericht door nou jaa »

Via de Duitse Alno-site kan met de virtual kitchen redelijke 3d ontwerpen maken. Heeft mij veel geholpen.
http://vk3hilfe.alno.de/index.php?language=de

Suc6

NJ

GIANT

Ziet er goed uit. Ga meteen proberen.
Dank je voor de tip :wink:

ilife

Ongelezen bericht door ilife »

Misschien wat offtopic, maar ik zoek zoiets eigenlijk voor de inrichting van het huis. Die roomplanner van vtwonen vind ik maar niets (die online versie)...

Gesloten