LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] fitanova/starbright

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
gerrit37
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 okt 2005 22:14

Re: fitanova/starbright

Ongelezen bericht door gerrit37 »

ik heb nog een nummer: 040-2302494 blijven proberen want ze blijven in gesprek, ik heb inmiddels een naam van 1 van de medewerkers, en ja ik heb het bedrag wat ik gewonnen zou hebben nagevraagd, maar mevrouw kon het bedrag wat ik werkelijk gewonnen had niet zeggen hahaha, ik heb het gesprek opgenomen en geprobeerd haar vast te lullen en dat lukte aardig behalve de bevestiging van het bedrag14762 euro want daar ging ze niet op in, maar ik ga ze zeker heel lang lastig vallen want ik kan nergens in hde voorwaarden terug vinden dat ik niks gewonnen heb dus gaat dit een lange geschiedenis worden :D

kamp
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2005 12:25

Re: fitanova/starbright

Ongelezen bericht door kamp »

ook ik heb zo'n brief ontvangen, en ik zou de hoofdprijs hebben...15000 euro!
prachtig toch? voelde meteen dat het niet klopte, en belde het nummer en checkte google.
ik begrijp niet dat dit kan in een land als nederland, we hebben overal regeltjes voor, dit lijkt me een mooi onderwerp voor in den haag!!!
het is waarschijnlijk dat een heleboel mensen met weinig geld en achterdocht hierop ingaan, dus dit kan echt niet!
kan me zo niet voorstellen dat mensen dit verzinnen om hun geld te verdienen!bah!
succes voor de genen die de brief al hebben verstuurd, kijk op alle forums wat je er alsnog tegen kunt doen!

scooterstal
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 jul 2005 11:33

Re: fitanova/starbright

Ongelezen bericht door scooterstal »

hoi,
ik heb ook problemen met starbright.
Het nare is alleen dat ik niks heb opgestuurd en ook geen banknummer heb gegeven.
toch is bij mij 49.95 afgeschreven.
dit heb ik direckt terug laten boeken er er komt een incassoblokkade voor hun op mijn rekening.
dit kan toch niet zo maar??
ik ga vandaag nog mijn rechtsbijstand inschakelen.

raymond82
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 nov 2006 11:34

Re: fitanova/starbright

Ongelezen bericht door raymond82 »

Hallo,

Vandaag ontving ik mail van SuperWhite, waarschijnlijk de nieuwe
variant van StarBright. Eerder kreeg ik ook al reclame van Puzzelrijk
(Puzzelparty :x). Deze irritante reclame krijg ik sinds ik ooit was
ingegaan op een telefoontje van Vakantiekaart :oops: .
Gelukkig had ik die dezelfde dag de Vakantiekaart weer opgezegd
omdat ik de slechte ervaringen op dit forum las. Daardoor wist ik ook af
van het bestaan van StarBright en Puzzelrijk.

Kan Fitanova me niet gewoon met rust laten? :cry:
Want die structuur...eenmalig een geldbedrag vragen en dan
vaker geld afschrijven.... daar trap ik nu toch niet meer in :wink:

sandrasandra
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2007 14:12

Re: fitanova/starbright

Ongelezen bericht door sandrasandra »

hallo, ook ik ben door starbright benaderd over een eenmalige kennismakingsactie twv 4.95 euro en heb daarvoor een eenmalige incasso uitgegeven.Ik zou terug gebeld worden na 2 weken om te horen of het produkt bevalt en als dat niet zou zijn zou ik dan gelijk aan kunnen geven dat ik het produkt vaker wilde ontvangen voor 39.95 euro per pakket. Tot mijn verbazing werd er idd 39.95 afgeschreven en na kontakt gehad te hebben van mijn kant, er werd niet van hun uit gebeld, zou dit terug gestort worden als ze mijn inmiddels retour gestuurde pakket zouden hebben ontvangen. Tot mijn verbazing werd het bedrag niet gecorrigeerd maar nogmaals afgeschreven. Gelukkig kon ik dit nog retour halen via de bank en gelijk geblokkeerd natuurlijk, maar de eerste onterecht geincasseerde 39.95 is nooit terug geboekt. SCHANDALIG!!!!
MENSEN TRAP HIER DUS NOOIT NIET IN, STELLETJE OPLICHTERS.

tallie
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 okt 2006 17:36

Re: fitanova/starbright

Ongelezen bericht door tallie »

Hallo heb vandaag post ontvangen,van ene Anne Sprangers.
Gaat hierom een gratis pakket met 10 wenskaarten 3 gelpennen een verzamelbox 12 tabbladen 2 maandelijkse kalenderbladen,plus als ik de zegels opplak en na hun verstuur een gratis knuffelbeer en ook nog eens kans op een dvd.
Dit allemaal gratis en voor niets.
Het enige wat er in de brief staat is dat je dit allemaal gratis ,vind je dit mooi sturen ze je iedere maand 6 wenskaarten van 10,99 plus 1,50 voor de verzendkosten.

Vertrouw dit zaakie niet en heb op meerdere forums gekeken wat schept mijn verbazing,het gaat om dezelfde firma/persoon.
Ook daar melde een meneer wat daar ging om tabletten ofzo,en dat ze hem 49,95 van zijn bankrek hadden afgetrokken.
Deze meneer heeft later ook nog eens deze actie gekregen waar ik het over heb.

Dus mensen u bent gewaarschuwd trap hier niet in....
ps het adres is hier trouwens antwoordnr 10010 5500vb Veldhoven.

Wat u trouwens nog wel kunt doen want het is een antwoordnr,een brief schrijven dat je hetgeld terug wilt hebben zoniet zullen zij elke dag deze brief ontvangen,want antwoordnummer moeten zij immers betalen,en als iedereen dit nou eens gingen doen dan gaven zij jullie het geld wel heel snel weer want dit gaat hun dus duiten kosten......dus mensen doen!!!

Starbright
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 mei 2007 11:11

Re: fitanova/starbright

Ongelezen bericht door Starbright »

Beste lezers,

SuperWhite heeft graag tevreden klanten, daarom spijt het ons uw klacht op dit forum te lezen. Wij zijn er voor u om u te helpen, dus stuur a.u.b. uw klacht samen met uw Klantnummer (indien bekend), Telefoonnummer en Emailadres
naar: [email protected].

Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en vertrouwen erop u tot tevredenheid te kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Yvonne Vos
Contact Center StarBright

P.S. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Gesloten