LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 12easy

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Gast

12easy

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo;

Ik heb een klacht over www.12easy.nl die suggeren dat je gratis kunt bellen via hun. Maar dan krijg je een schrijven dat ze binnenkort 45 euro van je rekening gaan afschrijven als een voorschot op je belkosten?!!! Zonder enige uitleg daarover op hun site doen ze dit; ik heb de hele site ondersteboven gehaald!

Schandalig! (en ik had beter moeten weten maar goed, dit doe ik dus niet meer)

mvg

fuiduif

Re: 12easy

Ongelezen bericht door fuiduif »

Via de optie Mail-a-friend, onderaan het aanmeldingsformulier kunt u dit bericht meteen doorsturen naar de mensen waar u gratis mee wilt gaan bellen.
Je kunt dus alleen gratis bellen met de mensen die jij hebt aangemeld voor 12easy. Dus die belkosten gaan over al je andere gesprekken denk ik. Ook merkwaardig dat je je aanmeldt voor iets waar geen voorwaarden bij staan, geen tarieven, er staat nergens hoe het in zijn werk gaat? Mijn advies: storneer de incasso en wacht op een duidelijke factuur.

jeduifje

Ongelezen bericht door jeduifje »

ik bel al maanden via 12easy en eerlijk gezegd zonder problemen. ik had me via hen aangemeld en 7 telefoonnummers ingevuld. ik kreeg een aanmeldmail en daarna nog een brief met alle voorwaarden. het systeem is simpel, je betaalt je belgeld vooruit (als een telefoonkaart). is hij op dan betaal je weer vooruit, je krijgt een keurig overzicht van alle gesprekken. en... het is wel degelijk gratis. Ik bel gratis met de mensen die ik heb opgegeven. ik ben lid, zij zijn lid en we kunnen zoveel bellen als we willen. Mijn moeder en ik wonen ver van elkaar weg en kunnen nu uren per week bellen, kost alleen de startkosten. in deze toch moeilijke economische tijd scheelt me dit zo'n 25 euro per maand. tel uit je winst. dus sorry, ik ben het NIET met de klacht eens, mensen moeten misschien wel eens leren voorwaarden te lezen.

Mr.Abarth

Ongelezen bericht door Mr.Abarth »

Ik ben het wel eens met de klachten, want ik had een zelfde ervaring:

Via Euroclix kun je gewenste reclame krijgen in je mailbox. Dat gaat prima en je krijgt Clix voor het bezoeken en/of aanvragen van de aanbieding.
Meerdere keren zag ik reclame van 12Easy en uiteindelijk heb ik de informatie grondig doorgelezen en me aangemeld voor kortingen op diverse producten en diensten.
Je kon aangeven voor welke producten en diensten je korting wou hebben en bij welke bedrijven je dat wou hebben.

Ik heb de voorwaarden gelezen en er zou een informatiepakket gestuurd worden, met de exacte voorwaarden en de producten en diensten die met korting verkregen konden worden.

Maandenlang niets ontvangen, totdat er bij mij ook €45,- afgeschreven werd voor Atlantic Telecom.
Ik heb het via de bank terug laten boeken (en 12Easy laten blokkeren) en heb 12Easy gemaild.
Schrijven ze dat mijn email adres niet bekend was (!) en dat de voorwaarden vd actie in de bevestigingsmail genoemd werden.
Ik heb geen bevestigingsmail gekregen, laat staan dat ik bevestigd heb dat ik akkoord ging!
Er is wèl een aparte actie voor Atlantic Telecom, maar die was er toen nog niet en daar had ik me ook niet voor aangemeld.

Desondanks hadden ze er toch een doorlopende machtiging (!!) van gemaakt. Naar mijn weten is daar een handtekening voor nodig.
En ik heb ze ook geschreven dat er in die aanbieding geen sprake was van Atlantic Telecom, maar van bedrijven die door mij zelf geselecteerd waren.
Daar zat oa voordeliger bellen via KPN bij.. Hoezo Atlantic Telecom??

Dus dat zo'n bedrijf mijn email adres niet kent, geen bevestigingsmail van me heeft ontvangen, maar toch geld afschrijft voor een actie waar ik me niet voor heb aangemeld en die ik dus ook niet bevestigd heb, vind ik een geval van oplichting.

Dat heb ik ze ook laten weten, maar dat mailtje hebben ze ('toevallig') ook niet ontvangen (het 2e wel).
Ik heb ze gemaild via mijn xs4all account, dus geen hotmail filter oid.

Gisteren hebben ze geprobeerd mij te bellen, maar omdat ik aan het werk was, konden ze op mijn antwoordapparaat inspreken.
Hoor je die man ook nog praten alsof er iemand aan de lijn is.. :roll:
Zo van 'hallo?? Is daar iemand?? Ik zoek meneer X.. .. ' tuut tuut'

Het is de laatste tijd schering en inslag met diverse bedrijven. Ze worden steeds brutaler en de consument moet ineens bewijzen dat ie NIET aangemeld is voor product of dienst X, ipv dat er een bewijs moet zijn van de aanbieder dat de consument aangemeld is.

De 21e eeuw lijkt zo modern, maar bedrijven kunnen ongestraft consumenten kaalplukken. Een machtiging hier, een automatische incasso daar.. En allemaal zonder tussenkomst van de handtekening!

Ra ra hoe kan dat??

boomvavavoom

Ongelezen bericht door boomvavavoom »

uhm...als ik ze opbel zal ik dit inderdaad ook wel eens navragen!

:)

tjoektjoek

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

Wat ga je navragen? Iets uit november 2005? :?

boomvavavoom

LOL

dat had ik niet eens in de gaten :p

tjoektjoek

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

:lol:

boomvavavoom

zou ik er dan vanuit kunnen gaan dat er weinig klachten over zijn gebleven...dat bedenk ik me eigenlij knet

kss

Ongelezen bericht door kss »

bij dit soort bedrijfjes is vaak maar 1 goedkope remedie, gebruik bij inschrijven gewoon gegevens van een incassoburo, pakken die ze wel aan :lol:

charrel

Ongelezen bericht door charrel »

huh, wat wil je daarmee bereiken? volgens mij is dat strafbaar en krijg je dan zelf een incassobureau op je nek. :(
ze komen echt wel achter je ip-adres.... heb de site bekeken, volgens mij geven ze gewoon korting

Gesloten