In verband met een gedownload programma genaamd "news leacher" dien ik het serveradres in te geven. Wie o wie kan deze onwetende ziel helpen opdat ik voormeld programma aan het werken krijg.
Eerst dient dus het serveradres te worden ingegeven gevolgd door port waarbij al een getal ingevuld staat. Vervolgens dient nog een server Nickname te worden ingegeven waarvan ik me afvraag wat dat nu weer voor dient. Achter deze server Nickname dienen nog de connections en priority te worden ingegeven. Standaard staan deze beiden op 01.
Volledigheidshalve kan ik u verklappen dat mijn provider het net is.
Bij voorbaat dank!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Serveradres Het Net
Re: Serveradres Het Net
Beste Rustig,
Het is inderdaad het programma NewsLeecher. Met de door jou vermelde linken weet ik niet of ik bij de bekende oplossing uitkom. Feit is in ieder geval dat ik al wel een eind op weg ben geholpen. Helaas kan ik in het weekend pas verder gaan kijken maar ik kom hier naar alle waarschijnlijkheid nog wel op terug. Bedankt voor je reactie!
Het is inderdaad het programma NewsLeecher. Met de door jou vermelde linken weet ik niet of ik bij de bekende oplossing uitkom. Feit is in ieder geval dat ik al wel een eind op weg ben geholpen. Helaas kan ik in het weekend pas verder gaan kijken maar ik kom hier naar alle waarschijnlijkheid nog wel op terug. Bedankt voor je reactie!
Re: Serveradres Het Net
Je kan voor Newsleecher de server nova.planet.nl invoeren.
Dat is de binarie server van Planet/Hetnet.
Poortnummer is 119 (standaard)
Bij Nickname vul je een naam in (mag je eigen naam zijn, of een verzonnen naam)
De connections staat voor hoeveel verbindingen er worden gebruikt naar de server, de server van Planet ondersteund maar 3 verbindingen.
En de priority staat op standaard.
Dat is de binarie server van Planet/Hetnet.
Poortnummer is 119 (standaard)
Bij Nickname vul je een naam in (mag je eigen naam zijn, of een verzonnen naam)
De connections staat voor hoeveel verbindingen er worden gebruikt naar de server, de server van Planet ondersteund maar 3 verbindingen.
En de priority staat op standaard.