Hallo,
vanaf eind augustus hebben we volgens de Duisenbergregeling geld tegoed van Dezia. Het is echter nog niet uitgekeerd en gaan we gebruik maken van een incasso bereau.
Heeft iemand dezelfde ervaring?
Bedankt,
William
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uitbetalen dexia duurt erg lang
Re: uitbetalen dexia duurt erg lang
Dexia zal binnen 6 weken na ontvangst getende verklaring van jou conform deze verklaring het `tegoed`op de bankrekening storten! Gruus.
ik hoop dat het nu eens is afgelopen met dexia, er zijn nog meer zaken
dan elke keer dit,
dan elke keer dit,
Die 6 weken van Dexia duren dan wel héél erg lang
die belofte is natuurlijk net zo loos als de contracten.
het niet uitbetalen is voor mij nog steeds de reden dat ik nog geen stappen heb ondernomen om onze inschrijvingen voor beide stichtingen op te zeggen.
Wel heb ik toen ze met de heer Duisenberg begonnen, brieven verstuurd naar o.a De consumentenbond, en de beide stichtingen , dat zij geen vertegenwoordigers voor mij bij de onderhandelingen waren.
Maar dat is per email op hun site's gebeurt , en daar zijn geen afschriften van achtergebleven. Stom stom stom.
Maar zo gaat het met mensen die toen nog meenden dat er betrouwbare zaken waren. we worden teleurgesteld.
Janny
het niet uitbetalen is voor mij nog steeds de reden dat ik nog geen stappen heb ondernomen om onze inschrijvingen voor beide stichtingen op te zeggen.
Wel heb ik toen ze met de heer Duisenberg begonnen, brieven verstuurd naar o.a De consumentenbond, en de beide stichtingen , dat zij geen vertegenwoordigers voor mij bij de onderhandelingen waren.
Maar dat is per email op hun site's gebeurt , en daar zijn geen afschriften van achtergebleven. Stom stom stom.
Maar zo gaat het met mensen die toen nog meenden dat er betrouwbare zaken waren. we worden teleurgesteld.
Janny