LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 06 telefoontje actie met goedkoper bellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Chris
Berichten: 123
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:58

06 telefoontje actie met goedkoper bellen

Ongelezen bericht door Chris »

Hoi even een hele rare vraag.
Vanavond kreeg ik een telefoontje op mijn mobiel.
Nu komt het rare, ten eerste staat dit nummer nergens geregistreerd op mijn naam, nooit ergens op internet mijn nummer achter gelaten.
En dan ook nooit een kaart van O2 ingevult voor extra bel minuten.
Ik heb een prepay.
Het hele rare is dus nu dat telefoontje waar ik het dus over had, bleek de man aan de andere kant van de lijn mijn voor en achter naam te kennen, die hij dus uit een server ergens in nederland vandaan haalt.
Nu lijkt het mij dat er dus een systeem in nederland staat waar mensen gesprekken zitten af te luisteren, want hoe wil jij weten hoe mijn Voor en achter naam is, als er niets maar dan ook niets staat geregistreerd op mijn 06 nummer.

Heb de man gevraagd mijn gegevens uit die desbetreffende computer te halen omdat ik niet wil worden lastig gevallen met onzin aanbiedingen via mijn 06, ik wordt er al schijtziek van als ze mij thuis bellen.

Ik heb niets te verbergen maar vind het zeer vreemd dat zij mijn voor en achter naam kenden, en nota bene dat dit ook nog staat geregistreerd ergens in een systeem in nederland.

Wie weet hier meer van, en wie heeft dit ook al eens gehad?

Chris

Gesloten