LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goedkoper bellen in het buitenland

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Anne L.
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 okt 2005 16:43

Goedkoper bellen in het buitenland

Ongelezen bericht door Anne L. »

Ik ben vaak in het buitenland en dan baal ik altijd van de kosten van mobiel bellen. Vodafone paspoort helpt ook niet echt heb ik al gemerkt want het werkt vaak niet in het land waar ik ben, of ik betaal een euro nogwat voor een gesprek van een halve minuut.

Op internet kwam ik dit bedrijf tegen, heeft daar iemand ervaring mee?
http://www.trendcall.nl

ben wolda
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2005 17:11

Re: Goedkoper bellen in het buitenland

Ongelezen bericht door ben wolda »

ik heb een abbonement bij tele2 ik ben afgesloten in de maand april 2005 omdat ik mijn abbonement ben vergeten te betalen en deze factuur krijg ik in de maand oktober maar tele 2 weigerd mijn abbonemnt op te zeggen na vele emails mijn vraag is gebeurt het soms ook bij andere waarbij je op zegt na een contract van 6 maanden waarvan de verkoper zelf zegt na 6 maanden stopt je abbonement en naarna loopt deze zwijgend nog door zonder je daar op de hoogte te stellen

ABS
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 nov 2005 15:07

Re: Goedkoper bellen in het buitenland

Ongelezen bericht door ABS »

Zit je dikwijls in hetzelfde land?
Dan kun je het beste een prepaid kopen in dat land, dat is voor jouw het goedkoopst namelijk. Gebeld worden kost jouw dan namelijk niets.

Je kunt ook een Lichtensteincallingcard kopen. Binnen geheel Europa kun je dan gesprekken GRATIS ontvangen. De beller betaald per mobiel iets van 0.50 euro per minuut en vanaf de vaste telefoon nog minder (zo doen wij het en mijn vriend is internationaal chauffeur).

www.riiing.com voor meer informatie
Je hebt hiervoor nodig een simlockvrije gsm
En even geduld want het duurde bij ons zo'n 24uur voordat we er daadwerkelijk gebruik van konden maken ... weet ook niet waarom dit is.

Lahan
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 sep 2005 14:30

Re: Goedkoper bellen in het buitenland

Ongelezen bericht door Lahan »

je kan ook in het betreffende land een prepaid kopen

ABS
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 nov 2005 15:07

Re: Goedkoper bellen in het buitenland

Ongelezen bericht door ABS »

Voor veel mensen is dit inderdaad de beste oplossing.
Prepaid card van het land waar je veel bent.

Vooral als je met de luxewagen bent (lees personenwagen) is het makkelijk om ff de stad in te rijden en zo'n prepaid aan te schaffen.
18.50 m aan wagen raak je namelijk wat minder gemakkelijk ergens kwijt ;)


www.riiing.com is dan een uitstekende optie
Hoewel de bereikbaarheid in Engeland helaas niet optimaal is.
Dat probleem heb je niet met een Engelse Prepaid!

Op diverse internetsites (van je provider) kun je nagaan wat een minuutje buitenlandbellen kost.
Afhankelijk van je provider regelt men dit anders. Soms een Vast Tarief maar sommige providers hebben ook verschillende tarieven en dan loont het zich goed om even op internet het een en ander te controleren en je gsm in het buitenland af te stemmen op een andere provider aldaar.

Chris
Berichten: 123
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:58

Re: Goedkoper bellen in het buitenland

Ongelezen bericht door Chris »

ik weet wel hoe je goedkoop naar het buitenland kunt bellen.
namelijk http://www.telediscount.nl/tarieven.php3

staat een hele lijst met landen.

Gesloten