LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] misleidend reklame van de DSB bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
renato

misleidend reklame van de DSB bank

Ongelezen bericht door renato »

hier een bericht voor mensen die ook mis lijdt zijn door de DSB bank

ik heb ook een hypotheek van de DSB bank
ik betaal volgen hun en dat was de af spraak 462 euro per maand dus
nopes dus ik moet betalen bij elkaar 630 euro per maand
wandt er zit en adertje onder het gras
wat de tussen per soon je niet verteld
ik moet dus eigen lijk betalen 462 euro per maand
maar nu later blijkt pakt die real ver zekeringen dr ook nog bij dus elke maand 166 euro die er ook nog dus bij komt
waar je pas later achter komt dat die er ook bij zit
ik was toen kwijt bij de RVS minder dan nu
ik betaalde toen maar 585euro per maand
ik dacht toen ha ,,,,, ik hou 130 euro per maand over
dus niet wandt ik betaald dus wat ik eerder zei dus 630 euro per maand
dus ik betaal real dusook nog 166 euro per maand
121euro wordt er zo genaamt belegt das een leven belegging zeggen ze
waar blijft die 45 euro die over blijft geven ze geen antwoord op

dat schijnt nu blijkt de profisie van de tussen persoon te zijn die wij als burger mogen op hoesten dus voor real
dus real en ook de DSB bank beduvelen dus samen de mensen met de reklame op tv dus mensen je bent niet goed koper uit maar zeker duurder dan als je naar een gewone bank gaat ben je goed koper uit dan bij de DSB bank
dus je wordt openlijk na achter af blijkt
flink belaserd door de tussen persoon en de DSB bank met hun reklame dat ze goed koper zijn
nopes dus maar ik ga nu dus over echt naar een goed kopere aan bieder ben ik dus nu kwijt maar en alles in 1 pakket dus kwijt
525 euro per maand
dus mag de DSB op rotten met hun misleidende reklame die zij voeren

[email protected]

SJZ

Re: misleidend reklame van de DSB bank

Ongelezen bericht door SJZ »

Ik neem aan dat je voor het betalen van die 166 euro toch zelf je handtekening hebt gezet.

wrx

Ongelezen bericht door wrx »

Lijkt mij ook,maar die dsb mannetjes zijn zo snel om met alle papieren op tafel te komen,dat jij in alle hossa snel tekent,en niks meer na leest.Psychische verkoop,daar zijn ze echt op getraind.Nou als mij dat zou overkomen,dan ging ik die adviseur persoonlijk opzoeken.

ikmirjam

Ongelezen bericht door ikmirjam »

ja hallo, klinkt altijd leuk dat iemand snel "moet" tekenen. Daar ben je toch nog altijd zelf bij??????????????Dit is typisch achteraf geleuter!

digimax

Ongelezen bericht door digimax »

de rente percentages zijn vaak goedkoper, maar wat er verder allemaal voor verzekeringen en premies aan vast zit wordt er tussen neus en lippen door te snel bij verteld en vaak op zo'n danige wijze dat je vooraf er geen erg in hebt.

daarom moet je nooit direct tekenen, kan gerust een paar weken duren. en ga dan wel goed de dingen uitzoeken of zie er gewoon vanaf.

renato

Ongelezen bericht door renato »

wat je zegt klopt wel
maar ze maken ook gebruik van een administratie kantoor de perelaer
achter af zijn dat ook geen lekkere lui
bij mijn advocaat staan ze ook bekend dus
kreeg een brief en die is door gestuurd toen ik gebeld had moest ze die meteen hebbenom dat ze dus bekend waren bij hun
dus het zijn geen lievertjes dus die perelaeren dan als je niet hun zin doet gaan ze je bedreigen meteen met je huis veilen als je niet na komt wat zij willen
dus mensen pas op er zit meer rottigheid achter na nu blijkt achter af
bij de DSB bank
maar OK ik ben dr achter hoe de DSB bank nu werk en heb het al eerder verteld ik gooi ze dr uit ratten zijn het

joop34

Ongelezen bericht door joop34 »

DSB moet leasebelegger inleg terugbetalen

Uitgegeven: 22 november 2005 12:14

AMSTERDAM - DSB Bank moet de inleg van een belegger in het aandelenlease product Hollands Welvaren Select volledig terug betalen. Dat heeft de klachtencommissie van het Dutch Securities Institute (DSI) bepaald.

Het vonnis gaat verder dan de Duisenberg-schikking, waarin leasebeleggers van Dexia niet hun gehele inleg terug krijgen, maar twee derde van de restschuld wordt kwijtgescholden, meldde Het Financieele Dagblad dinsdag.

Volgens DSI, dat waakt over de integriteit van de effectenbranche, heeft DSB zich niet verdiept in de doelstelling van de klant en heeft hem onvoldoende geïnformeerd over het product. Ook is er geen risicoprofiel van de klant opgesteld door de bank.

DSB moet van DSI alle lease- en verzekeringsbetalingen en de betaalde rente voor de extra geldleningen aan de klant terugstorten.

De kredietverstrekker legt zich niet bij het vonnis neer. "We gaan in beroep en daar hebben we het volste vertrouwen in", aldus woordvoerder K. Wilting. In afwachting van de behandeling wil hij niet verder op de zaak ingaan.

Gesloten