LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Whirlpool vaatwasser na 2,5 jaar defect.

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Ricketick

Whirlpool vaatwasser na 2,5 jaar defect.

Ongelezen bericht door Ricketick »

Onze Whirpool vaatwasser is na 2,5 jaar defect. Garantie van 2 jaar is inmiddels verstreken. Een bezoekje van een monteur kost me 99 euro incl. BTW excl. onderdelen. Kan dit zo maar? Een levensverwachting van een vaatwasser lijkt me langer dan 2,5 jaar en 99 euro is behoorlijk prijzig.

De inbouw vaatwasser is gekocht bij Houtsma keukens als onderdeel van onze ingebouwde keuken. Ik las ergens dat je als consument een overeenkomst hebt met de verkoper, Houtsma en niet met de fabrikant Whirpool. Kan ik de schade verhalen op Houtsma Keukens

Keukenprinsesje

Re: Whirlpool vaatwasser na 2,5 jaar defect.

Ongelezen bericht door Keukenprinsesje »

Hallo Ricketick,

Ik zou even contact opnemen met de keukenzaak als ik jou was . Wellicht kunnen ze iets voor je betekenen.

standaardconsument

Re: Whirlpool vaatwasser na 2,5 jaar defect.

Ongelezen bericht door standaardconsument »

Je hebt na de garantietermijn recht op coulance. Meestal binnen de eerste 5 of 6 jaar. Dit betekent dat een evenredig deel van de kosten slechts ddorberekend mag worden. 99 euro na 2,5 jaar is dus in het derde levensjaar. Als de werkelijke kosten hoger waren dan +/- 200 euro heeft WHIRLPOOL juist gehandeld.

Gesloten