LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Mannie
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 mar 2004 12:22

UPC

Ongelezen bericht door Mannie »

Even af van reclame.
Wij betalen onze abonnement 3 (DRIE ) maanden vooruit aan UPC
voor niet GELEVERDE DIENSTEN. DIT is puur oplichterij.
2.300.000 abonnees a € 40.-- = € 9.200.000, en
2.300.000 a € 7.60 BTW = € 1.748.000 dus totaal ontvangt UPC aan het begin van een kwartaal ruim € 11.000.000,-- euries, en BTW wordt
dan 1 x per jaar afgedragen, dus geniet UPC op zijn rekening courant
bij de bank flink wat rente, van onze vooruitbetaalde bedragen.
UPC betaalt ook salaris aan haar personeel ACHTERAF.
Dus waarom moeten wij VOOR NIET GELEVERDE DIENSTEN, vooruitbetalen.???
Wie doet er wat aan om deze gang van zaken een halt toe te roepen?
TROS Rader iets voor Uw programma, om dit aan de kaak te stellen.
Door deze vorm van vooruitbetalingen heeft een huishouden aan het
begin van een kwartaal dus minder uit te geven, en kan de economie
dan ook niet goed draaien.
gaarne uw commentaar

bartman
Berichten: 70
Lid geworden op: 09 nov 2005 23:03

Re: UPC

Ongelezen bericht door bartman »

Wij betalen onze abonnement 3 (DRIE ) maanden vooruit aan UPC
Wat voor abonnement heb je het over? Kabel, internet of telefonie? Ik betaal maandelijks achteraf (kabel, telefoon en internet).

en BTW wordt dan 1 x per jaar afgedragen
Hoe kom je aan die wetenschap? De grotere bedrijven moeten maandelijks (en dus niet jaarlijks) BTW aangifte doen. Als zij jou een factuur in januari sturen waarin ze je 3 maanden vooruit laten betalen zullen ze de in rekening gebrachte BTW al in februari moeten afdragen.

Verder snap ik je redenatie niet van NIET geleverde diensten. Ieder abonnement waar je het ook afsluit betaal je toch altijd vooruit of minimaal in dezelfde maand? Dat doe je toch ook met bijvoorbeeld je telefoon, de krant of je ANWB lidmaatschap?
Laatst gewijzigd door bartman op 23 nov 2005 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Mannie
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 mar 2004 12:22

Re: UPC

Ongelezen bericht door Mannie »

BTW wordt door UPC 1 x per jaar afgedragen c.q. verrekend met de fiscus, dus tel uit je winst.
Ik heb kabel abonnement, en UPC verlangt c.q. eist drie maanden
vooruitbetaling, evenzo geldt dit ook voor andere vorm van abonnement zoals, de krant, wegenbelasting, ANWB, verzekeringen
enz. enz.
Dus consument heeft minder te besteden als er steeds instellingen zijn die vooruitbetaling van 3 of meerdere maanden eisen.

rdg1314
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 sep 2003 14:54

Re: UPC

Ongelezen bericht door rdg1314 »

Ik begrijp het probleem niet: als het je niet aanstaat zeg je het op en neem je een andere leverancier, die wel voldoet aan je betalingseisen. Niemand heeft een monopolie, want voor een kabelsignaal zijn alternatieven en voor Internet al helemaal.

bartman
Berichten: 70
Lid geworden op: 09 nov 2005 23:03

Re: UPC

Ongelezen bericht door bartman »

BTW wordt door UPC 1 x per jaar afgedragen c.q. verrekend met de fiscus, dus tel uit je winst.
Komt me nog steeds erg vreemd voor, hoe kom je aan deze informatie?

UPC regelt die vooruitbetalingen dan kennelijk per regio want ik betaal toch echt mijn kabel, telefoon en internet per maand en niet per kwartaal.

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: UPC

Ongelezen bericht door aussienl »

Weer een topic die in het verkeerde forum wordt gevoerd. Dit is een Forum om irritante reclames te bespreken !!!!!

Topic gesloten !!!!

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: UPC

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Zeg Mannie....

waar heb jij het over???? Wat wil je nou eigenlijk zeggen of bereiken????

Ga wat zinnigs doen, bijvoorbeeld afwassen, je huis opruimen, kant klossen of bijvoorbeeld S L A P E N!

Har

Re: UPC

Ongelezen bericht door Har »

Het gaat niet meer in dit item UPC over UPC maar over de inzenders zelf, bij deze wens ik iedereen veel succes met of zonder UPC aansluitingen en reageer ik niet meer op UPC items.

Enjoy and be happy

Johannes44

Re: UPC

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Eindelijk HAR!!!!! Met je tegenstrijdige geklets!! ga lekker mobiel bellemn met UPC stakker....

Har

Re: UPC

Ongelezen bericht door Har »

Beste Johannes,

Ik ben blij met jouw advies over een ander onderwerp:

Telefonie, nee ik zie van mobiel upc af.


Greetings Har :idea:

Hasjroker
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 aug 2003 22:26

Re: UPC

Ongelezen bericht door Hasjroker »

De administratie bij UPC is een grote bende. Dus dat ze dat soort fouten maken is niet verwonderlijk. Dit bewijst maar weer dat ze er bewust op uit zijn om integere abonnees te bestelen. Als je in de winkel schoenen jat wordt je terecht opgepakt. Wanneer worden dit soort lui in de boeien geslagen?!

Gesloten