Ik heb anderhalf jaar een Sony KV-32FQ86 kleuren TV.
Tijdens mijn garantie is mijn tv een keer stuk geweest (storingslampje ging branden)en is toen gerepareerd.
Nu 3maanden uit de garantie is weer hetzelfde aan de hand maar ik moet de reparatie nu zelf betalen .
Dit is toch niet normaal.
Zijn er meer mensen met deze problemen.
Ik zie bij de reviews op de kieskeurig pagina ook al slechte berichten.
Ik werk in een TV winkel en die FQ86 is de grootste ramp die de markt ooit is overkomen. Op zich best wel een markant apparaat, omdat je er 100% op kan vertrouwen. Vertrouwen dat hij stukgaat, wel te verstaan. Er zijn mensen die gedurende het eerste jaar al 3 reparaties hebben gehad.
Ik zou een brief op poten naar Sony schrijven, of die meegeven met de TV aan het bedrijf waar u de TV hebt gekocht, wijzen op bekende problemen en eisen dat het ding onder coulance wordt gerepareerd. Ik denk dat dat best wel een kans van slagen heeft.
Maar goed, als dat je al lukt, hij gaat vast nog wel een tweede en een derde keer stuk, dus maak je borst maar nat.
ook ik heb een Sony KV32FQ85. hij is 2jr oud en nu voor de 4e x in rep.
de 1e x al na 8mnd.
heb deze keer, een brief erbij gedaan en ook nog een opgestuurd.
hij is in het totaal 3 mnd. in rep. geweest en nu alweer 2.5 wk weg.
ik hoor of zie niets van Sony,ook leverancier komt niet verder.
als ik bel krijg ik een of andere telefooncentrale die mij niet wil door
verbinden en ook niets weet.( alleen de opmerking we zijn bezig!!!)
VRAAG: weet iemand een telefoon nr. van de klachtenafdeling van Sony.
of weet iemand hoe ik verder moet om het op een normale manier
opgelost tekrijgen.??????????????
Ik heb zelf een sony kv32fs60b maar na een half jaar begon hij vreemd te doen.
Na enkele minuten liep het programma vast (knipperend ledje op de voorkant) en was alleen te resetten door hem uit/aan te zetten.
Op garantie gerepareerd.
Volgens sony twee board's vervangen.
Net buiten de garantie ging hij weer stuk,het zelfde probleem.
Maar ik durf hem niet in te stuuren omdat alleen de onderzoek kosten al hoog kunnen uitvallen (ivm transport)
Ondertussen zijn de meeste funkties van deze tv al niet meer bruikbaar
(beeld/beeld en beeld/teletekst)
Ik zelf zou nooit meer een sony kopen omdat je geen service van sony krijgt en het gewoon een slecht produkt(en) leverd !!