LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Accu Acer Travelmate 2310

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
swatten

Accu Acer Travelmate 2310

Ongelezen bericht door swatten »

Hallo,

Ik heb sinds enige tijd een laptop van Acer.
Nou viel me na enige tijd op dat de accu het nog geen uur doet.
Dus ik gebeld met de helpdesk van Acer.
En daar werd me verteld dat dat kwam door o.a. draadloos internet, contrast van het beeldscherm. Moest ik via internet ff een speciaal programma downloaden om de standby tijd van de accu te verlengen. :twisted: Heb ik gedaan maar nu kom ik tot de conclussie dat dit niets tot weinig scheelt. Verder werd me verteld dat ik hem eerst 10 keer compleet moest laden en ontladen voordat ik hem optimaal kan gebruiken.
Ik heb de laptop juist gekocht voor het draadloze gemak.
Heb hiervoor een compaq gehad en die accu was maar liefst 3 uur te gebruiken. Heeft iemand hier soortgelijke ervaringen mee ?

jodylowe

Re: Accu Acer Travelmate 2310

Ongelezen bericht door jodylowe »

Vrijdag laptop gekocht van acer travelmate 2310. En mijn accu doet maar 55 min . En het wordt steeds minder. Nu 4 dagen verder en het wordt steeds slechter. Heeft het zin om te bellen naar acer?

swatten

Ongelezen bericht door swatten »

Hallo,

Als je ze belt krijg je te horen dat een uur de maximale tijd van de accu is. En dat het ligt aan de instellingen van het scherm (contrast) draadloze netwerkverbinding etc. Dus bellen word je ook niet veel wijzer van.

reintje vitesse

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Mijn Acer werkt ook maximaal een uur op de accu. 1 1/2 jaar in mijn bezit en mij werd verteld dat als je de accu niet gebruikt je deze het beste kunt verwijderen want door dat steeds bijladen wordt de werkingsduur van de accu alleen maar korter.

gsusnl

Ongelezen bericht door gsusnl »

Wat voor een processor zit er in de laptop?

jrgand

Ongelezen bericht door jrgand »

Het klopt wel ongeveer da je de accu eerst +/- 10 keer moet leeglopen en dan weer opladen
Mijn accu houd het nu ogeveer 1.5 uur vol
Ik heb er gewoon een 2e accu bij gekocht en heb de mogelijkheid om deze buiten de laptop op te laden

Om een goede en goedkoope accu te kopen Kijk op de volgende lwebsite
http://www.replacedirect.com/

Ik kan nu makkelijk meerdere uren achter mekaar werken

jrgand

Gesloten