LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarde participaties los van beleggingsfonds?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
kompagnie

Waarde participaties los van beleggingsfonds?

Ongelezen bericht door kompagnie »

Hallo,
Uit eerdere onderwerpen merk ik dat bij meerderen de waarde van de participaties op het eind naar 4,54 euro lijkt te groeien. Dat resulteert dan in 0,- euro winst. De waarde zou toch gekoppeld moeten zijn aan het fonds waarin belegd wordt en niet bepaald worden door het (bijna) aflopen van een individueel contract? Bij de spaarbeleg site kun je je actuele waarde opvragen, maar ik kan niet vaststellen of dat inderdaad gekoppeld is aan het fonds. Ik begin het te wantrouwen want ook mijn sprintplan loopt binnenkort af (betaalde rente € 4084,- ) en de waarde van de participaties zit akelig dicht bij die 4,54. Wie-o-wie kan me vertellen 1. of er wel een echte koppeling bestaat tussen waarde van het fonds en de participaties 2. (zo ja) waar ik een objectief beeld van dit fonds kan volgen?
Met vriendelijke groet,
H.J. Kompagnie

J.P. Balkenende

Re: Waarde participaties los van beleggingsfonds?

Ongelezen bericht door J.P. Balkenende »

Dit is me ook opgevallen. Daarom roep ik iedereen op die de participatie waarde heeft bijgehouden deze door te mailen naar: [email protected]

Gesloten