In juli 2003 hebben we twee matrassen gekocht bij Beter Bed. Deze hebben we, na een aantal leveringsproblemen, in oktober ontvangen. Nu, ruim twee jaar later, zitten er een aantal deuken in het matras. De medewerker van de klantenservice vertelde ons dat we 40 euro voorrijkosten moeten betalen om naar het probleem te laten kijken.
Mijn vraag:
In hoeverre mag Beter Bed voorrijkosten in rekening brengen terwijl de garantie periode van 5 jaar nog niet is verstreken? (voorrijkosten staan wel in de "kleine lettertjes" vermeld.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nog een vraag over Beter Bed
Re: nog een vraag over Beter Bed
Indien de klacht onterecht is, dan mag BB voorrijkosten geheel berekenen.
Is je klacht echter terecht, dan vallen voorrijkosten onder garantie volgens CBW voorwaarden. In dit geval (3e jaar) heb je dan recht op vergoeding van 1/3 van de voorrijkosten.
Is je klacht echter terecht, dan vallen voorrijkosten onder garantie volgens CBW voorwaarden. In dit geval (3e jaar) heb je dan recht op vergoeding van 1/3 van de voorrijkosten.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 23 nov 2005 17:02
Re: nog een vraag over Beter Bed
ok bedankt