Noem mij kortzichtig, u doet moeilijk. Mijn voorstel:
a) stop met zeuren en stap in het vliegtuig zonder problemen
b) zoek contact met partijen die touringcarreizen organiseren voor gehandicapten en ga daarmee op pad
c) ga gezellig naar centerparcs ofzo, dat is naast de deur en met elke rolstoel prima te doen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] touringcar met een lift
Re: touringcar met een lift
Bedoel ik, kijk eens naar de mogelijkheden die er WEL zijn.
Re: touringcar met een lift
Touringcar met een lift. Het heeft even geduurd, voor dat het kwartje viel. Maar dan heb je ook wat .Er zijn blijkbaar toch tour operators die het hebben gelezen.
En deze tour operator die wel zin had in Veel meer klanten is na gaan vragen Over het hoe en het wat .KRAS REIZEN wilde het zijne er van weten .En nu blijkt dat er duizend [of meer]mensen extra mee kunnen met KRAS REIZEN Zij zijn in samenwerking met de zonnebloem, om de tafel gaan zitten, met een mooi eind resultaat.
Dat de lift een behoefte is, was duidelijk.
Niet er vanuit gaan wat is het probleem.
Er is geen probleem maar een behoefte,vacantie
En deze tour operator die wel zin had in Veel meer klanten is na gaan vragen Over het hoe en het wat .KRAS REIZEN wilde het zijne er van weten .En nu blijkt dat er duizend [of meer]mensen extra mee kunnen met KRAS REIZEN Zij zijn in samenwerking met de zonnebloem, om de tafel gaan zitten, met een mooi eind resultaat.
Dat de lift een behoefte is, was duidelijk.
Niet er vanuit gaan wat is het probleem.
Er is geen probleem maar een behoefte,vacantie