LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kruidvat treinactie onduidelijkheid kaartje

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
brendasimone
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 apr 2005 22:55

kruidvat treinactie onduidelijkheid kaartje

Ongelezen bericht door brendasimone »

Een paar maanden geleden had Kruidvat een treinactie; touren door heel Nederland voor €10,00. Van een vriendin kreeg ik zo'n kaartje. Supergeweldig want ik had een retourtje Gent op het programma staan, dus dat scheelt een hoop.
Maar al bij het begin ging het mis. Het kaartje, wél afgestempeld, bleek niet rechtsgeldig te zijn. Het was een reclame-flyer. Ja, weet ik veel??? De conducteur was vriendelijk zo in de eerste vroege uurtjes en zei dat ik in Haarlem een geldig reisbewijs moest kopen en bij het Kruidvat moet wezen voor deze onduidelijke misverstand, want kennelijk was ik niet de enige die erin is geluisd. Okee, ik ken het beleid van de NS, samen een deal maar zodra er iets fout gaat, handen ervan af 'wij zijn niet aansprakelijk'....ik weet het, zucht.
Dus Kruidvat later maar gemaild, vragen wat ze doen aan dit misverstand. Nou of mijn mailbox doet het niet, maar ik heb nog geen enkele reactie terug ontvangen. Opnieuw de klachtenmailbox gemaild met dubbele klacht, misverstand en geen gehoor, is dat normaal? Wederom verzoek ingediend wat hun beleid was. Weer niks. Helemaal niks!!

ALs iets wel erg is, is doodzwijgen het wel. Zo kan ik ook een klachtenlijn opzetten. Het gaat mij niet om het geld, dat is allang betaald en ik heb een geweldige dag gehad, maar waar zijn die mensen die met mij erin zijn gestonken en naar het Kruidvat terugverwezen door de NS? Ook doodgezwegen?
Wat een service, om te kotsen!

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: kruidvat treinactie onduidelijkheid kaartje

Ongelezen bericht door karr-2 »

Als het een reclame flyer was had dat er ook duidelijk op moeten staan, Die had je dan waarschijnlijk moeten omruilen voor een echt kaartje of zo. Blijkbaar is dat niet gebeurd en dan is het inderdaad aan het Kruidvat om dat op te lossen.

Kun je ze niet bellen of zo? Of gewoon in de winkel langsgaan?

brendasimone
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 apr 2005 22:55

Re: kruidvat treinactie onduidelijkheid kaartje

Ongelezen bericht door brendasimone »

Ik heb het kaartje nog steeds. Er staat duidelijk op '1 dag onbeperkt treinen met NS voor nog geen tientje!' Het kaartje heeft de kleur van een origineel, is alleen afwijkend groter. Maar ja er staat ook kruidvat korting op. Klasse 2, prijs €9,95. Verder een 'hier afstempelen', als bij een normaal. Het NS logo staat er zelfs op. De achterkant toont de reclame.
Ja en als je héééél goed leest, zie je tussen de gedrukte letters 'specimen' staan. Bijna onleesbaar. En als je niet beter weet, dan is het een geldig kaartje. Nou Kruidvat, doe zulke onzinnige stunts nooit meer! Of reageer eens op mijn mail.

winkel
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 aug 2005 22:18

Re: kruidvat treinactie onduidelijkheid kaartje

Ongelezen bericht door winkel »

ik werk zelf bij het kruidvat en wil hier wel op reageren.

Ze hebben jou het verkeerde mee gegeven.
ze moesten je een envelop met het kaartje geven.
in veel winleks is het gebeurt dat ze de flyer hadden meegegeven.
Er is alleen 1 probleem en dat is dat geen 1 winkel de kaartejs meer heeft omdat we deze moesten terug sturen.
maar als je de kassa bon nog hebt.
kan je het hoofdkantoor proberen te bellen voor hulp.

zei kunnen zeggen of u uw geld terug kunt krijgen of niet.

En ik werk zelf in dendolder
en wij hadden ook bijna de zelfde fout gemaakt.

veel suc6

de
Berichten: 49
Lid geworden op: 15 sep 2005 08:34

Re: kruidvat treinactie onduidelijkheid kaartje

Ongelezen bericht door de »

Ik heb destijds ook de flyer meegekregen maar gelukkig hadden we zelf door dat er iets niet klopte.(Telefonisch contact met de klantenservice van het Kruidvat was ook erg leuk. De dame daar vertelde dat ik wél het goede kaartje had. Ik heb uiteindelijk de NS gebeld en zij konden me tenminste uitleggen wat voor kaartje ik moest hebben.) Ik ben toen direct naar de winkel teruggegaan en heb het gelukkig om kunnen ruilen.
Ook heb ik een mail naar de klantenservice van het Kruidvat gestuurd en daarin vermeldt dat heel veel mensen verkeerde kaarten hebben meegekregen en dat ze dus eigenlijk wel publiekelijk bekend moesten maken dat er iets fout gegaan was. Want je voelt je toch knap lullig als je meemaakt wat jij meegemaakt hebt. Maar ja, ze wilden natuurlijk niet naar mij luisteren.

Succes en je krijgt vast je geld wel terug want ze weten dat ze deze fout gemaakt hebben.

Debby

brendasimone
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 apr 2005 22:55

Re: kruidvat treinactie onduidelijkheid kaartje

Ongelezen bericht door brendasimone »

Ohh wat fijn, iemand die eindelijk eens uitlegt wat er nu precies verkeerd is gegaan en dat ik niet de verdwaalde boosdoenen ben, zoals gesuggereerd wordt.
Het doet me goed dat een mederker de gemaakte fout toegeeft. Dat's voor mij wel voldoende. Ik vraag me alleen af waarom de internet klachtenlijn niet reageert en dat gewoon uitlegt. Daar kan ik wel boos om worden.
Ik heb het kaartje cadeau gekregen, dus ik heb geen kassabon. Maar ik mail de klachtenlijn nogmaals om het voor mij af te maken. Aan telefonisch gehang heb ik geen zin. ALgemene bekendheid over dit misverstand/fout zou zeker op zijn plaats geweest zijn. We zijn nu ruim een maand verder...
Bedankt voor jullie reacties en ervaringen.

Hendrik De Gelukkige
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2008 13:03

Re: kruidvat treinactie onduidelijkheid kaartje

Ongelezen bericht door Hendrik De Gelukkige »

Hierbij wil ik even mijn beklag doen over de treinkaarten actie van jl.
1 Dag na de actie d8 ik even een paar kaartjes te halen a 9.95 per stuk vanwege mijn reisjes naar Friesland die toch al niet goedkoop zijn (27.50) enkele reis.
Wat schetst mijn verbazing uitverkocht alle 500 in 1 dag!!
500 kaartjes in 1 dag??Ik vind dit belachelijk worden ze soms opgekocht per tientallen. Ik vind het een vreemde zaak dat het zo snel al uitverkocht kan zijn, beter zou het zijn naar mijn idee om het te spreiden over een paar dagen zodat meer mensen de kans krijgen om er van te profiteren, want wat er nu gaat gebeuren is dat de opgekochte kaartjes doorverkocht worden met groffe winsten en dat vind ik pure oplichterij...
Mvg Henk

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: kruidvat treinactie onduidelijkheid kaartje

Ongelezen bericht door MLF »

Ik vertrouw die actie voor geen meter!!!!!!

Dutchy
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 mar 2005 16:19

Re: kruidvat treinactie onduidelijkheid kaartje

Ongelezen bericht door Dutchy »

Hoezo is deze actie niet te vertrouwen? Het is een keurig kaartje van de NS. Net als die NS actiekaartjes van Blokker. Alle voorwaarden staan er duidelijk op dus er kan niets fout gaan tijdens je reis.
Tja, je moet er heel snel bij zijn als je er twee wilt scoren. Er zijn heel veel andere mensen die ook voor die luttele 10 euro graag een dagje met de trein willen reizen. Ik heb er gelukkig ook twee gehaald. Leuk voor in de december maand.

Alice12345
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 okt 2008 20:08

Re: kruidvat treinactie onduidelijkheid kaartje

Ongelezen bericht door Alice12345 »

De actie is gewoon telkens zo'n groot succes dat ze eigenlijk veel meer van die kaartjes moeten gaan verkopen. Zou wel fijn zijn, hoef ik niet om 9 uur 's ochtends meteen bij de winkel te staan...
500 kaartjes ben je inderdaad zo kwijt. Per klant mag je maximaal 4 kopen, dus met 125 klanten heb je genoeg...

Toolboy

Re: kruidvat treinactie onduidelijkheid kaartje

Ongelezen bericht door Toolboy »

Alhier waren de kaartjes al uitverkocht voordat de winkel open was .

Hele foute lok actie vind ik het.
T

Gesloten