Zo, tijd voor goed nieuws!
Gisteren heeft de Kantonrechter in Alkmaar in al zijn wijsheid besloten dat ons contract is vernietigd

De zoveelste rechtszaak in Alkmaar die goed is uitgepakt. In het kort: 29 juni 2000 die ellendige Winst-Verdriedubbelaar afgesloten. Natuurlijk wisten we dat beleggen risicovol was en dat we wel eens onze inleg kwijt konden raken maar dat risico wilden we wel lopen. Echter, als iemand ons had verteld dat we zelfs met een giga restschuld opgezadeld konden worden, hadden we nooit of te nimmer zo'n overeenkomst afgesloten. Maar goed, toen wij na afloop van ons contract niet alleen alle inleg kwijt waren maar ook nog met een restschuld van ruim € 11.000.- werden opgezadeld, ging bij mij de knop om. Wat voelde ik me in de boot genomen! Mijn man was bang en wilde betalen maar dat heb ik gelukkig tegen kunnen houden. Al heel gauw kwam ik in contact met het forum van Radar (en Sarah Etty, die heel veel voor ons gedupeerden heeft gedaan) en niet te vergeten onze kanjer en toeverlaat PIET KOREMANS. Die man verdient een plaats in de hemel. Als we het weer eens niet zagen zitten was Piet er altijd om ons weer op weg te helpen en te stimuleren om vooral door te gaan. We zijn hem dan ook enorm dankbaar terwijl hij zelf notabene ook behoorlijk in de **** zit wat Dexia betreft. Niemand doet vergeefs een beroep op hem. Dit geldt ook voor een aantal mensen op dit forum, ook zei steunen en adviseren gedupeerden zoveel als mogelijk is. Bedankt voor jullie inzet.
Nu dan deze positieve uitspraak. Wij zijn Eegaleasers en ik had het contract dus niet ondertekend. In februari 2003 (dus nog voor het einde van de looptijd) heb ik het contract vernietigd en pas nadat we - na de nodige dreigbrieven van het incassoburo - de deurwaarder aan de deur kregen met een dagvaarding, hebben we - weer op advies van Piet - een advocaat ingeschakeld. Mr.Drs. Erik Oversier uit Hoofddorp heeft zijn huiswerk goed gemaakt en er voor gezorgd dat we nu uit de ellende zijn. Dexia is veroordeeld tot ontbinding van het contract en ze mogen ook de proceskosten en het salaris van Oversier betalen! Kassa!
Het voelt als gerechtigheid en ik wil iedereen op het hart drukken om toch vooral door te gaan met procederen en vooral om NIET akkoord te gaan met die allerbelabberste Duitenbergregeling. Het loont echt maar je moet wel geduld hebben. Onze zaak stond sinds augustus op de rol en nu pas is er vonnis gewezen.
Wij scharen ons nu bij Julika en MarcelO en hopen en verwachten dat er nog velen zullen volgen. Lees vooral de topics van Piet want die man weet echt waar hij over praat.
Groeten van Piet en Ineke van Leeuwen uit Egmond a/d Hoef