LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zinnigheid forum

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
Jan Jurk

Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door Jan Jurk »

Beste forumdeelnemers, ik gaf het in een andere topic al aan, bij deze nogmaals: Ik schei er mee uit. Dit forum verliest iedere zinnigheid. Inhoudsloze, opruiende, beledigende en volslagen stompzinnige berichten drukken de positieve bijdragen geheel naar de achtergrond. Het vrije woord verziekt door een aantal oproerkraaiers die er zo hard bovenuit schreeuwen dat het niet meer te horen is. Het eigenlijke onderwerp, of de RIBen hun werk naar behoren uitvoeren, is al lang naar de achtergrond gedrongen, vrijwel verdwenen zelfs. En een forumbeheerder die het allemaal laat gebeuren: dan kunnen ze later trots aangeven hoe veel negatieve reacties er wel niet zijn gekomen.
Ik vind het wel erg jammer allemaal, maar zo gaat dat blijkbaar tegenwoordig in een doorgeschoten samenleving. Groet aan ieder die het onderwerp wel serieus heeft genomen en heeft meegedacht aan contructieve bijdragen, vanuit welk gezichtspunt ook. Iedereen succes gewenst.
Joh. J. Jurk

Berichten: 146
Lid geworden op: 05 sep 2005 22:04

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door »

Dit forum verliest iedere zinnigheid.
Dat komt omdat te veel mensen die wel zinnige dingen zeggen er mee stoppen omdat er weinig zinnigs gezegd wordt. Vicieuze cirkel dus.

Lichtje

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door Lichtje »

Ik onderschrijf de laatste mening. Ook ik heb af en toe de neiging om bij het zien van de vele, vele nieuwe topics van de RD/Gast af te haken. Ik heb geleerd niet meer te reageren daarop, waarna ze snel uit beeld raken. Zodra RD een discussie begint, zal ik reageren.
De andere topics vind ik best wel aardig. Ook prima als er af en toe eens wat ''geneuzeld'' wordt. Afhaken zie ik meer als ''afgaan'' omdat je topics die je niet aanstaan, ook kunt negeren. :idea:

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door Eddie2 »

J.J. maak je niet druk, idd begint die detective wel erg vervelend te worden. Het persoon in kwestie heeft kennelijk een persoonlijke vete met iemand en reageert dat hier kennelijk af. We kunnen ook met zijn allen vragen of dit persoon niet een tijdje in de gaten gehouden kan worden en zijn ellelange steeds weer terugkerende rotzooi laten verwijderen.

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door Eddie2 »

En als je mij als oproerkraaier ziet dan is dat jammer, is in ieder geval niet mijn bedoeling geweest.

vreeswijk

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door vreeswijk »

Men is niet verplicht dit forum te bezoeken toch 8)

tomaatje

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door tomaatje »

Dit forum word nu ook eenmaal veel door trollen bezocht en verzieken de boel.

lees:

In elke gemeenschap heb je ze: de mensen die de grenzen van het toelaatbare opzoeken of overschrijden. Ook op internet is het fenomeen bekend: figuren die voortdurend lopen te zieken en anderen het bloed onder de nagels vandaan halen. Veel nieuwsgroepen, online discussiefora en sites met een te open karakter zijn in de loop der tijd bezweken onder het gezuig en geklier van mensen die je in een goede bui wellicht zou karakteriseren als 'trollen', maar die eerder voor het predikaat randdebiel in aanmerking komen.

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Dat moet u toch wat genuanceerder zien, Tomaatje. Niet iedereen stemt VVD of CDA. Er zijn gelukkig ook nog mensen die wél nadenken en niet met de grote kliek mee blaten, om die nu meteen als 'randdebielen' te bestempelen gaat wat ver.

tomaatje

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door tomaatje »

het zijn ook niet mijn eigen woorden. kwam het toevallig tegen op een ander forum


p.s. zeg trouwens maar je tegen u hoor :D

Lichtje

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door Lichtje »

Beste Jan Jurk. Ik heb even een halfuurtje moeten kloppen om aan te tonen dat men ook zelf het goede topic kan kiezen. Het valt mij op dat zelden een topic (zie helemaal onderaan, niet alleen een topic, maar ook het totale forum bestaat uit opvolgende pagina's) uit een vervolgpagina van dit forum, weer op de eerste bladzijde verschijnt! Hinderlijk blijft zo'n RD en aliassen wel, maar door stoicijns ZELF alleen in te gaan op interessante topics, schiet die rommel zo weer uit beeld. TOT... RD in echte discussie gaat en dan hou ik hem ook bovenaan! :idea:

Castelman

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door Castelman »

Het zijn toch elke keer dezelfde losers die hier reageren en angeren.
Zinloos als er niemand met een oplossing komt.
CV'tje schrijven kunnen we allemaal wel, maar aan het werk komen niet.
En al dat gelul van kermisachtige taferelen of info weglaten...waar gaat het over....
Geen worden dat dit zinloos gebreggel is, al die mensjes hebben boter op hun hoofdje, zelfs Eddie2, en Jan Pasjurk, en OpperTomaat die hier volgens mij de hele dag bij gebrek aan beter rondbazuind...

Lichtje

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door Lichtje »

Een echte kasteel''heer'' zou zich schamen voor het gebruik van zijn naam door U. Waar hebt U ooit een bijdrage geleverd aan de discussies?? :idea:

tomaatje

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door tomaatje »

Ik snap het probleem niet ik heb het juist beter :D

Ritchie

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door Ritchie »

Jan, ik heb niks persoonlijks tegen jou. Ik ken je tenslotte niet. Maar af en toe was ik wel eens hard, maar dat ging puur om de mening die jij aanhing en niet om jou persoonlijk. Ik denk dat dat toch wel eens gebeurde omdat ik achter de computer zat. Ik ben het er wel mee eens ja dat er een hoop debielen hier komen zoals die reintegratiedetective en halve zolen die de stront aan het roeren brengen en weer wegggaan. Dat verziekt de discussie. Als je nog wilt terugkeren wat mij betreft ben je welkom, en als je niet meer terugkeert ajuus :lol: :P :D

Vreeswijk

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door Vreeswijk »

Als mensen wat aardiger zijn tegen elkaar dan vinden ze ook sneller een baan :o

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door Eddie2 »

@castelman. Bedankt man voor deze reflectie. Ik zie nu in dat ik een loser ben die hier pertinent rondhangt. Bedankt man. Ik zal aan mezelf gaan werken. gelukkig zijn er nog altijd mensen die van mij houden ondanks dat ik een loser ben die weinig om handen heeft. Nogmaals dank man.

HOERa

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door HOERa »

@castelman. Bedankt man voor deze reflectie. Ik zie nu in dat ik een loser ben die hier pertinent rondhangt. Bedankt man. Ik zal aan mezelf gaan werken. gelukkig zijn er nog altijd mensen die van mij houden ondanks dat ik een loser ben die weinig om handen heeft. Nogmaals dank man.


:twisted:

castelman

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door castelman »

@castelman. Bedankt man voor deze reflectie. Ik zie nu in dat ik een loser ben die hier pertinent rondhangt. Bedankt man. Ik zal aan mezelf gaan werken. gelukkig zijn er nog altijd mensen die van mij houden ondanks dat ik een loser ben die weinig om handen heeft. Nogmaals dank man.


:twisted:

En sommige weten niet eens dat kasteelman in het engels CASTLEMAN is, 8) 8) , hahahaha

reintegratiedetective
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 mei 2005 18:33

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door reintegratiedetective »

Jan Jurk

je stopt ermee omdat je geen gelijk krijgt !!! Het lijkt me beter om dat gewoon te erkennen.

Er omheen draaien dat is wel de gewoonte in deze RIB-sector, maar schei daar maar eens mee uit !!

Oude Rot
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 okt 2005 15:57

Re: Zinnigheid forum

Ongelezen bericht door Oude Rot »

Mijn huisgenoot (Lichtje) en ik houden het voor gezien na weer een waanzin tirade van RD. In dit land regeert de onvrede ten koste van de rede. Het ga jullie goed! :cry: :wink:

Een aanvulling lijkt me na zolang met elkaar te hebben gediscussieerd, toch gepast.

Oude Rot is een man van 59 jaar. 25 jaar geleden als hoofdbestuurder en ombudsman van een landelijke gehandicapten vereniging en vanuit een WAO positie (ziekte van Crohn en op dat moment doof geworden), gestart met wellicht het eerste re-integratieinstituut in Nederland. Vanuit huis begonnen, pal met en achter mensen die op grond van hun handicap in de knel kwamen op de arbeidsmarkt. De laatste 10 jaar erkend door de overheid. Thans erg ziek en knokkend tegen een woekerende ziekte tgv die al oude ''Crohn''. Vanuit huis help ik nog steeds waar mogelijk, maar de uitval is toch prominenter dan ik wil. In die momenten valt mijn vrouw (Lichtje) in op dit forum. Zij is veel scherper dan ik.
Oude Rot heeft van zijn 2 mens (samen met zijn vrouw_) instituutje, thans een regionaal instituut met meerdere vestigingen en 65 man/vrouw personeel gemaakt. Is ruim 20 jaar SP lid, maar baalt van de RD die de SP telkens als ''zijn'' werk neerzet, aangevuld met zijn persoonlijke gevecht met iemand in Gapinge. Fors onder de medicijnen, haak ik nu af. Rond de kerst zal ik eens bezien hoe het hier dan is.

Hartelijke groet/ Oude Rot :wink:
Laatst gewijzigd door Oude Rot op 24 nov 2005 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten