LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ASPARTAAM, UW DAGELIJKS GIF
ASPARTAAM, UW DAGELIJKS GIF
Toen het goedgekeurd moest worden door de FDA (amerikaans voedselagentschap) had een van de leidende onderzoekers banden met de frisdrankindustrie. De link is snel duidelijk zeker?
http://annawaterkristal.mijnwebadres.nl ... aid=157053
www.dorway.com
vOOR DE CONSUMENTENBOND IS DIT GEEN BEZWAAR ......EN VOOR TROS RADAR AL HELEMAAL NIET......
DAN KRIJGEN ZE WEER EEN MOOIE KWAKPRIJS!
http://annawaterkristal.mijnwebadres.nl ... aid=157053
www.dorway.com
vOOR DE CONSUMENTENBOND IS DIT GEEN BEZWAAR ......EN VOOR TROS RADAR AL HELEMAAL NIET......
DAN KRIJGEN ZE WEER EEN MOOIE KWAKPRIJS!
Re: ASPARTAAM, UW DAGELIJKS GIF
Dat kan er nog wel bij...nu ik 5kilo kwijt ben,gebruik ik zoetjes,om mijn lijntje te behouden...heb ik dat?
Grrrr Emma
Kunnen we een keer ophouden om voedingsmiddelen met allerlei ziektes te verbinden? Eerst was het melk waar je kanker van kreeg, nu is het weer aspartaam. Stuk voor stuk zijn het fabels die onderbouwd worden met een hoop vaag geklets en gewauwel in de ruimte.
Een onafhankelijk onderzoek door een gerenommeerd instituut is er nooit geweest. Bovendien zouden deze voedingsmiddelen nooit toegelaten worden als ze niet goed zouden zijn. Ga je fabels dus ergens anders verspreiden en val ons er niet mee lastig.
Een onafhankelijk onderzoek door een gerenommeerd instituut is er nooit geweest. Bovendien zouden deze voedingsmiddelen nooit toegelaten worden als ze niet goed zouden zijn. Ga je fabels dus ergens anders verspreiden en val ons er niet mee lastig.
HI DILBERT BEN JE VAN DIE "DILBERT' IN DIE STRIPBOEKEN OF ZO??
WWW.MILKSUCKS.COM
MELK IS UITERAARD WAARDELOOS !
tROS RADAR WAT ZOU U DENKEN VAN DE VOLGENDE PRIJS:
DAT ZOU U SIEREN :: PASS THE MILK - AWARD
TYPE GOOGLE IN EN ASPARTAAM, DILBERT EN JE HEBT MEER DAN WETENSCHAPPELIJKE RAPPORTN DAN JE LIEF ZIJN...............
WWW.MILKSUCKS.COM
MELK IS UITERAARD WAARDELOOS !
tROS RADAR WAT ZOU U DENKEN VAN DE VOLGENDE PRIJS:
DAT ZOU U SIEREN :: PASS THE MILK - AWARD
TYPE GOOGLE IN EN ASPARTAAM, DILBERT EN JE HEBT MEER DAN WETENSCHAPPELIJKE RAPPORTN DAN JE LIEF ZIJN...............
Tsja maar zijn die ook gedaan dmv onafhankelijk onderzoek en door gerenommeerde instituten etc. Denk het niet.....
IK BEDOEL WEL 'ASPARTAAM EN ...WAARHEID'
'KLEINE CORRECTIE'
'KLEINE CORRECTIE'
'GERENOMMEERDE INSTITUTEN EN ONAFHANKELIJK ONDERZOEK ' wil alleen maar zeggen ......ten behoeve van oa de suikerindustrie, de pharmaceutische industrie, de boter en melk berg wereldwijd, en alles wat ruikt naar gedegen 'wetenschappelijk' is vaak maffia achtige monopolie , die in stand worden gehouden door hetzij media( o.a. tros radar ) , "melk is gezond", Minister Hoogervorst , Cees renckens , Coca Cola , etc
hetzij de onbewuste mens !
hetzij de onbewuste mens !
Hebben jullie nu werkelijk niets anders te doen, dan hier met al die onzin het forum vol te zitten kalken? Incl. Dilbert, alias Karr-2.
Bah, ga iets zinnig doen. Vrijwilligerswerk ofzo!
Bah, ga iets zinnig doen. Vrijwilligerswerk ofzo!
ik wist het, deze is al te lang niet voorbij gekomen. Om de een of andere reden moeten Karr en ik dezelfde persoon zijn. Helaas dat zijn we niet.....Incl. Dilbert, alias Karr-2
tsja zo kun je je er ook makkelijk van af maken. Bewijs leveren ho maar, roep maar wat en iedereen gelooft je (denk je).'GERENOMMEERDE INSTITUTEN EN ONAFHANKELIJK ONDERZOEK ' wil alleen maar zeggen ......ten behoeve van oa de suikerindustrie, de pharmaceutische industrie, de boter en melk berg wereldwijd, en alles wat ruikt naar gedegen 'wetenschappelijk' is vaak maffia achtige monopolie , die in stand worden gehouden door hetzij media( o.a. tros radar ) , "melk is gezond", Minister Hoogervorst , Cees renckens , Coca Cola , etc
hey,
KOUDE , KILLE WETENSCHAPPER
LEES
LEES
LEES
LEES
LEES
LEES
LEES MET JE
'BEWIJS' ...........................................LEES GEWOON !!!!!!!!
KOUDE , KILLE WETENSCHAPPER
LEES
LEES
LEES
LEES
LEES
LEES
LEES MET JE
'BEWIJS' ...........................................LEES GEWOON !!!!!!!!
Dat doe ik en lees niets anders als vaag gewauwel, uit de lucht gegrepen theorieen en dingen die absoluut nergens op slaan. Iedere gek kan een internetsite opzetten, dat zegt niets.
-
Sterker nog, de meeste gekken doen dat ook, getuige de vele sites over dit onderwerp.Iedere gek kan een internetsite opzetten, dat zegt niets.
En raar maar waar, allemaal blaten ze elkaar na en komt er niemand met een echt onderzoek.
In ieder geval is deze menz nu gewaarschuwd......
groetjes,en denk om je hart...Emma
Zo, dan kan die flauwe kul nu ophouden en kan dit item dicht. Gaat nergens over! Verzin iets beters, wil je?
Heeft ook niks met je hart te maken Emma dus, don't worry!
Heeft ook niks met je hart te maken Emma dus, don't worry!
Ik ben een beetje suf...maar zit in canderel ook aspartaam?,ik ben een beetje te moe en verward om dit nu uit te zoeken,wie helpt me?
b.v.b.dank.Emma
Hoi Emma. Ik heb net ff dat andere stukje van je zitten lezen.
Zet 'm op hè!
Zet 'm op hè!
dank je wel......
groetjes,Emma