Vandaag 13.30 uur gebeld met een vraag over een declaratie en over het aanmelden van een bijbaantje.
Na het keuze menu, wachten, wachten, wachten, wachten.................. en ja hoor na meer dan 10 minuten een mannenstem (Postma) aan de lijn, dus ik stel mijn vraag en ik krijg als antwoord; sorry ik denk niet dat ik u kan helpen want het is erg druk.
ik: Niet?????
Nee er wordt veel gebeld over de zorg verzekering.
ik: okay verbind u mij dan maar door.
Gaat niet het is erg druk, belt u later maar weer.
ik: later weer?, beste man ik zit een 10 minuten aan de lijn om te horen dat ik niet kan worden geholpen?
Jazeker, ik neem alleen maar de telefoon aan.
ik: Nou daarom! verbind u mij nou maar door ik ben een klant van U!
Nee dat zal niet gaan, probeert u het later maar weer, goedemiddag.
KLIK
ik: G.V.D. ze stikken er maar in!
meer dan 15 minuten tijd aan telefoonkosten en zo'n stomme reactie, zet er dan een antwoord apparaat op dan hoef je je tijd ook niet te spenderen aan dit soort van onzin.
Is dit nou klantvriendelijk?????????????
Zo zie je maar weer een klant is NIET altijd Koning.
Ik vraag nu offertes aan van andere verzekeringen en ze steken mijn polis maar in hun reet.
