LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 75 eurocent per minuut in de wacht

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

75 eurocent per minuut in de wacht

Ongelezen bericht door Gast »

Tegenwoordig lijkt het wel of het dik verdienen is door je in de wacht te zetten bij telefonische hulpdiensten.Je bent met een paar minuten aldik aan het betalen,dus je blijft aan de lijn.Na 10 minuten vind je dat zonde,maar dan ben je al 7 euro 50 voor niks kwijt.En het lijkt een trend te wordenOok al is het dan geen altijd 75 cent.20 cent telt zo ook wel flink aan.Kan daar niet eens wat aangedaan worden.Het duur betalen in de wacht?voor nIKS dus :shock:

Gast

Re: 75 eurocent per minuut in de wacht

ja hoor, niet meer bellen zou ik zeggen... :roll:

Gast

Of via internet?

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl »

Inderdaad te gek voor woorden .
Maar het komt steeds vaker voor lijkt het wel .
Jammergenoeg kan nog steeds niet alles via internet.
Binnenkort hoop ik dat alle hulpdiensten enz via internet te bereiken zijn .

Gast

Eigenlijk zou hier gewoon een verbod op moeten komen.
Maar de regering zal hier ook wel weer wijzer van worden,dus denk ik niet dat het verbod er zal komen.

Gast

Volgens mij is er maar één soort nummer dat 75 cent per minuut kost; en om daar nou in de wacht te gaan staan.. :shock:

Gast

Wat dacht je alleen al van 0900 9292 reisinformatie?
Niet iedereen heeft internet hoor.

Gast

Voor je weet wel nummers in de wacht staan?,geloof het niet :lol: Dan heb je zo,n keuze en geen geduld toch,bel je snel de volgende en heb je toch waar voor je geld maar Inderdaad niet meteen voor servicenummers voor bv de schotel of je mobiel en je providerhelpdesk.. en 50 cent voor het VVV.enz enz tot bv 10 cent voor watermaatschappijen en rijkdienstwegverkeer,tel maar op wat het kost bij Een momentje geduld aub...

Gast

Het moet sneller of goedkoper worden...

seat

Ongelezen bericht door seat »

Klachten waren er genoeg over KPN PTT dat was verschrikkelijk duur dat moest verboden worden .Andere providers op de markt, bedrijven die de telefoon tikken zelf kunnen instellen. DUUR HE Alles en ieder bedrijf dat meer durft te vragen als 0,5 cent is te duur dus niet bellen of contact mee zoeken.

€0,75 = F.1.65 per minuut

Gesloten